Hvordan er forholdet ditt til svigermor?

Dårlige, til tider katastrofalt, men vi prøver legge fortiden bak oss, holde ting overfladisk og godta å omgås når vi må for min mann og datter. Men ikke lett, når svigermor i mine øyne både er dårlig mor og bestemor, og det er ingen respekt eller tilgitt. Heldigvis skal aldri svigermor ha vår datter aleine. Det er en stor trøst. Så får jeg håpe fake it to you make it fungerer :p
 
Hun er strengt talt ikke min svigermor lenger. Men har vært helt i tottene på hun. Hun ga meg så dårlig samvittighet hele tiden for at jeg var så krevende og brukte bilen til min samboer osv (han har ikke lappen) tilslutt sa jeg nok er nok. Da kalte hun meg hårsår og jævla kjerring. Da klikket jeg selvfølgelig. Hun ødela hele ultralyden for meg da vi skulle finne ut kjønnet for jeg hadde bedt hun med på forkant. Siden har jeg hatt et ekstremt anstrengt forhold til hun [emoji30][emoji30] Men hun er jo farmor så må jo bare svelge kamelen vel ..
 
Litt godt å lese flere skulle ønske de slapp å ha noe med svigermor å gjøre!

Haha,ditto! Det verste er at hun ble mye verre etter at barnet mitt kom,og gubben hennes er minst like håpløs.. så jeg må virkelig kvinne meg opp hver gang jeg skal møte dem. Venter bare på den store eksplosjonen hver gang :hilarious:
 
Haha,ditto! Det verste er at hun ble mye verre etter at barnet mitt kom,og gubben hennes er minst like håpløs.. så jeg må virkelig kvinne meg opp hver gang jeg skal møte dem. Venter bare på den store eksplosjonen hver gang :hilarious:
Vi fikk den store eksplosjonen i sommer, prøvde tenke positivt at dette kunne være en anledning til å skvære opp og starte på nytt. Men neida, etter langt brev der jeg både tok på meg skyld, forklarte meg og unnskyldte samt skreiv mine problemer med henne, fikk jeg et rasemde brev tilbake at alt var min skyld, og hun ignorerte oss i 6 mnd..... sikkelig voksent gjort og imponerende at et voksen menneske har 0 selv innsikt!
Lykke til med håpløs svigerforeldre
 
Jeg har et helt ålreit forhold til svigermor. Vi er ikke nære hverandre på noen måte og er veldig forskjellige. Synes ofte at relasjoner til svigerforeldre påvirkes mye av hvordan forholdet mellom partner og foreldrene er. Han har et helt greit forhold til sine foreldre. Jeg har et veldig nært forhold til mine og det gjør også at vi tilbringer mer tid med mine. Mitt nære forhold til mine har gjort at han også har et godt og nært forhold til dem.
 
Fra utsiden trolig helt ok. Men ikke særlig bra egentlig.
 
Ganske bra forhold, både med svigermor og svigerfar. :)
 
Det er bra [emoji4]
 
Fantastisk<3 hun tok virkelig godt imot meg! Glad for forholdet vi fikk på kort tid. Hun døde alt for tidlig.
 
Back
Topp