Hvordan er forholdet ditt til svigermor?

Veldig godt :) Hun er i tillegg sjefen min inntil videre. Flytter/bytter nok jobb etter permisjon ;)
 
Har et godt forhold til min svigermor. Hun er ei fantastisk dame, som har tatt meg inn i familien sin som en av sine egne. Jeg er så takknemlig for å ha henne og svigerfar i mitt liv, og glad for at det er akkurat de som er besteforeldre til våre barn.
 
Veldig bra ☺ Hun er utrolig koselig, litt vimsete, men veldig hyggelig!
 
Ingenting vondt i min svigerfamilie, men vi er så forskjellige som man kan få blitt. For meg blir det for mye veldig fort ;)
 
Har ikke noe bra forhold til svigermor, slitsom dame. Hun er hverken ei bra mor eller bestemor. Utfordrende at vi må bo hos dem over lengre tid når vi besøker dem, de bor i utlandet. Jeg er ingen pådriver for å dra dit. Prøver å unngå drama, men hun er frekk, uforskammet og irriterende.
 
Helt ok. Hun bor ikke i Norge, og snakker ikke engelsk. Jeg snakker basic arabisk, men får ikke til noen dype samtaler. Blir bare vanlig hverdagssnakk... Men hun er veldig snill og god :)
 
Sambo er vokst opp i fosterhjem, men har kontakt med biologisk mor så jeg har 2 svigermødre, og har også en favoritt. Den biologiske er snill på alle måter, lett å prate med og bare ei fantastisk hærlig dame. Negative er at hun bor et stykke unna, og ikke er så flink til å opprettholde kontakten. Fostermoren er veldig oppmerksomhetssyk, og ønsker at alt skal handle om seg selv. Hun vrir og vender på alt, slik at hun skal ha rett, og baksnakker samboeren min til hans søster... (søsteren spør meg igjen om ting stemmer, og forteller hva fostermoren har sagt, så vi vet jo at hun endrer historiene..) hun er også snill og god, men vi har ikke mer kontakt enn vi må. Syntes det er utrolig trist da jeg ønsker å ha en stor fin samlet familie.
 
La oss bare si det sånn at jeg er glad det ikke er henne jeg er samboer med :hilarious:
 
Kjempe bra, svigermor er helt rå[emoji41] i mitt tidligere forhold hadde jeg dårlig forhold til svigermor.. konflikt i verdier. Gikk faktisk en del ut over forholdet[emoji47]..
 
Det har vært veldig bra helt fram til den siste tiden. Nå går jeg og irriterer meg over oppførselen hun har hatt de siste månedene, så jeg har rett og slett tatt helt avstand.
 
Bra[emoji4] Hun er snill og har på disse snart 8 årene ikke lagt seg borti noe med oss som hun ikke har noe med.
 
Jeg har et veldig godt forhold til begge mine :) Jeg forstår ikke uttrykket «svigermonster». Men har sett gode eksempler på det i vennekretsen ;)
 
Dårlig,dessverre. Personlig skulle jeg gjerne sluppet å ha noe med henne å gjøre,men det går jo ikke.. :)
 
De to første årene vi var sammen var hun verdens snilleste. Så ble det slutt mellom henne og mannen, deretter har hun bare blitt verre og verre. Hun har liksom ikke et eget liv lenger virker det som, for hun blander seg altså opp i alt mulig som hun ikke har noe med. Hun satte seg til og med ned å begynte å kverulere på hvem som skal være gudforeldre til babyen vår. Mine foreldre som satt å hørte på dette var lettere sjokket for å si det sånn [emoji52]
 
Dårlige, til tider katastrofalt, men vi prøver legge fortiden bak oss, holde ting overfladisk og godta å omgås når vi må for min mann og datter. Men ikke lett, når svigermor i mine øyne både er dårlig mor og bestemor, og det er ingen respekt eller tilgitt. Heldigvis skal aldri svigermor ha vår datter aleine. Det er en stor trøst. Så f
 
Back
Topp