Hvor ofte lader du mobilen din?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Og hvor gammel er den?

Min lades et par ganger i døgnet...
 
Et par ganger i døgnet. Gjort siden den var ny.
Hvor gammel den er.. godt spørsmål. Lurer på om jeg kjøpte den i fjor?
 
Kommer an på hvor mye den brukes men en til to ganger ca
1 år gammeo
 
Min er nesten et år gammel, og jeg lader den opptil et par ganger i døgnet.
 
Hver kveld. To år gammel.
 
Ca hver dag. Kjøpte ny i fjor.
 
Et par ganger i døgnet. Gjort siden den var ny.
Hvor gammel den er.. godt spørsmål. Lurer på om jeg kjøpte den i fjor?
Lurer på hvor gammel min er jeg også.

Trooooor dette er den jeg fikk i november et år jeg egentlig skulle få til jul. Men den gamle døde i november.

Så er det da at denne sluttet å ta lading og var på verksted, i januar. I fjor? Eller? Da mener jeg den var altså ca et år gammel, sånn at den altså er drøyt to år nå. Sånn fra nov 15?

Vet jeg fant ut her inne hvor den var kjøpt. Men ikke aktuelt at jeg klarer å finne igjen den tråden nå åpenbart....
 
Ca 2 år, må lades minst 1 gang for dag. Bruker jeg mobilen litt må jeg ha en mellomlading midt på dagen også.
 
Lader den en gang om dagen. Kjøpt i sommer.
Den gamle ladet jeg like ofte og den var litt over et år gammel da jeg solgte den.
 
En gang om dagen. Maks. 8-9 mnd!
 
Lader en gang om dagen med mindre jeg sitter å spiller i flere timer, da trenger den påfyll. Kjøpte den i sommer.
 
Er det håp om å kunne ha aktiv bruk og lading en gang i døgnet ?

Jeg er leder i korpset og vi skal på utenlandstur til sommeren og jeg regner med en del aktiv bruk av mobilen, både for å holde styr på det som skjer og litt pokemon go om jeg får tid. Og skulle helst visst at jeg hadde strøm. Får ta med nødlader
 
Last edited:
Kommer helt an på hvor mye jeg bruker den, men minst en gang om dagen.
 
Kommer an på hvor mye jeg bruker den. Men som regel lader jeg den opp på kvelden.

Nå i påsken har jeg nok ladet mer.

Litt over 2 år gammel mobil

Jeg ville kjøpt meg en stor nødlander jeg var jeg deg. Jeg har 4 oppladinger på min nødlader. 10 000 mAh.

Kjøpte den i Danmark i sommer for 129 danske kroner [emoji6]
81f99e382a39224dc576d6dc4e24530d.jpg
 
Mannen har en rimelig bra nødlader, så jeg tar nok med den. Evt mine egne søte rosa, som vel ikke har mer enn 1,5-2 oppladninger i seg, men jeg har to.
 
Hver morgen. Den er 3 år gammel. ☺️
 
Back
Topp