Hvor ofte lader du mobilen din?

Åhh, mener jeg leste du hadde det, for de er jo svindyre, og samsungfolk har jo uttalt at iphone er så dyr i forhold[emoji23] ler godt hver gang det kommer opp.

Har hørt huawei (usikker på skrovemåte) skal være gode på batteri, ellers slår jo ingen doro da[emoji23] de holder jo i dagesvis[emoji5]
Men jeg vil jo ha smart-skjerm og de suger strøm, så doro er en annen klasse..

Huawei har jeg hatt engang. Men de siste 2-3-4 telefonene mine har vært Sony. Stort sett har de levd 2-2,5 år så denne som altså utfra det jeg kan se på bilder (hvilken enhet de er tatt med) trolig er fra starten av desember 2015 lever sånnsett på lånt tid. Innen tur i juni skal jeg muligens ha ny...
 
Har ny telefon, den lades en gang for dagen ca, spørs hvor mye og hva den brukes til:)
 
Lades hver kveld. Den er 1,5år gammel
 
Ca 1 gang for dagen, kanskje mer om den brukes mye.
 
Hvertfall en gang hver dag, noen ganger opptil tre ganger hvis mobilen har vært i bruk utenfor hjemme (og må bruke 4G i stedet for wifi) og hvis det er kaldt (pokkers iPhone-frysepinne) [emoji38]
 
Skjer bare ikke.

Android. IPhone kan ha det batteriet det vil .det skjer bare ikke
Så enig med deg!! Kunne ikke falt meg inn å ha iPhone. Tenk på alle kontoene og ting jeg måtte byttet. Og alt det nye jeg måtte lære.. Det er egentlig det værste for meg, det å måtte lære noe nytt og sette meg inn i nye ting..
Alle på jobben fikk nye mobiler nå. Da var det tre typer iPhone å velge mellom. Så fortvilet!! Heldigvis var det mulig å få Samsung også. Heldige meg :) Ellers hadde det blitt mange arbeidstimer for å lære iPhone....
 
Åhh, mener jeg leste du hadde det, for de er jo svindyre, og samsungfolk har jo uttalt at iphone er så dyr i forhold[emoji23] ler godt hver gang det kommer opp.

Har hørt huawei (usikker på skrovemåte) skal være gode på batteri, ellers slår jo ingen doro da[emoji23] de holder jo i dagesvis[emoji5]

Nå koster vel Samsung og iPhone omstrent det samme. Der er det vel lite eller ingen forskjell. Så det argumentet er jo bare dumt ;)

Huawei er ok mobiler. Særlig til de yngre. Datteren min har en og veldig fornøyd hun. Den er veldig lik min samsung. både med knapper og alt. godt batteri også.
 
Irriterer meg at jeg ikke klarte å søke meg frem til når jeg kjøpte den.

Da den sluttet å ta lading klarte jeg nemlig å finne på bv. Skravletråden mener jeg, at jeg skrev om at jeg hadde kjøpt den, og hvor. Som var fint siden jeg ikke fant kvitteringen. Men det var null stress. Det fant de på navnet eller eposten min (eller var det mannen sin?) på butikken. Som var en annen enn jeg trodde. Så bra jeg hadde funnet det innlegget.

Men i går kveld lette jeg utrn å finne det

Jeg ser at bilder tatt 6.12 er med z3 og 8.12 er med z5. Så trolig mellom der. Kan stemme mes minnet om meg og mannen i bilen på vei hjem da den uventet døde, den forrige altså. For desember 2015 var mannen arbeidsledig og jeg sykemeldt. Enig om at jeg trengte ny mobil og kunne få til jul. Så døde den. Helt.

Men irriterende å ikke finne det igjen.
Og å bla i skravletråden for desember 2015 var ikke mulig altså. Vi skrev sånn flere tusen innlegg pr dag pga en eller annen utfordring den mnd....
 
Nå koster vel Samsung og iPhone omstrent det samme. Der er det vel lite eller ingen forskjell. Så det argumentet er jo bare dumt ;)

Huawei er ok mobiler. Særlig til de yngre. Datteren min har en og veldig fornøyd hun. Den er veldig lik min samsung. både med knapper og alt. godt batteri også.

Guttungen har en Motorola. Og den er langt overlegen min hva batteri angår.
 
Irriterer meg at jeg ikke klarte å søke meg frem til når jeg kjøpte den.

Da den sluttet å ta lading klarte jeg nemlig å finne på bv. Skravletråden mener jeg, at jeg skrev om at jeg hadde kjøpt den, og hvor. Som var fint siden jeg ikke fant kvitteringen. Men det var null stress. Det fant de på navnet eller eposten min (eller var det mannen sin?) på butikken. Som var en annen enn jeg trodde. Så bra jeg hadde funnet det innlegget.

Men i går kveld lette jeg utrn å finne det

Jeg ser at bilder tatt 6.12 er med z3 og 8.12 er med z5. Så trolig mellom der. Kan stemme mes minnet om meg og mannen i bilen på vei hjem da den uventet døde, den forrige altså. For desember 2015 var mannen arbeidsledig og jeg sykemeldt. Enig om at jeg trengte ny mobil og kunne få til jul. Så døde den. Helt.

Men irriterende å ikke finne det igjen.
Og å bla i skravletråden for desember 2015 var ikke mulig altså. Vi skrev sånn flere tusen innlegg pr dag pga en eller annen utfordring den mnd....
Hadde det ikke bare vært lettere å spart på kvitteringen i en arkivmappe eller noe?
 
Hadde det ikke bare vært lettere å spart på kvitteringen i en arkivmappe eller noe?
Mye.

Men kvitteringen ble borte. Men det er null stress for de fant den på butikken. Fikk ny og fikk den på epost. Men tror det var mannens epost.

Uansett. Jeg trenger jo ikke den nå, bare irriterte meg at jeg ikke fant igjen innlegget, det som var så genialt greit å finne sist jeg trengte det.

Nå trenger jeg ikke kvittering, jeg vet mobilen min er fra des 15 og sånnsett ikke helt ny.

Men med en pc som driver med blåskjerm så forholder jeg meg ikke heeeelt til at jeg muligens må ha ny både pc og telefon i vår. Det hørtes dyrt ut. Vi har sånnsett pengene. Men jeg liker ikke å "måtte" bruke dem på slikt.

Og nytt er sånn stress. Det er kjekt altså. Litt styr med å sette opp og "huske passord" (derved måtte ha nytt de fleste steder....) Men kjekt med nytt. Men stress med å velge. Pc ordner sikkert mannen. Men mobil mener han jeg må velge selv... Og jeg sliter med beslutningsvegring
 
Nå koster vel Samsung og iPhone omstrent det samme. Der er det vel lite eller ingen forskjell. Så det argumentet er jo bare dumt ;)

Huawei er ok mobiler. Særlig til de yngre. Datteren min har en og veldig fornøyd hun. Den er veldig lik min samsung. både med knapper og alt. godt batteri også.

Jepp det er akkurat det de gjør, så ler godt hver gang det kommer opp som et argument[emoji23][emoji23]
 
Som regel en gang om dagen, men hender en sjelden gang jeg lader den to ganger. 2 år gammel.
 
Omtrent to ganger daglig
 
Jeg har en gammel iPhone, småkaker stadig vekk :p den går snart i kategori fasttelefon ;)
 
Den er halvannet år gammel - tenker at det kommer helt an på bruk, mem minst en gang om dagen. Kan fort bli to eller tre ved litt mer intensivt bruk
 
Alt etter bruk, kanskje en gang om dagen på det meste [emoji4] innimellom annen hver dag. Merket stor forskjell da jeg gikk fra iPhone til Samsung s8[emoji85]
 
Alt etter bruk, kanskje en gang om dagen på det meste [emoji4] innimellom annen hver dag. Merket stor forskjell da jeg gikk fra iPhone til Samsung s8[emoji85]
Forskjell hvilken vei?

I dag synes jeg at jeg har ladet hele tiden.

Laderen på jobb jobbet sakte, og jeg brukte telefonen så koblet den av stadig vekk så jeg dro derfra med litr strøm så ladet den fra 7 til rundt 70 når jeg kom hjem og nå lader jeg igjen. Sant bok merkes det på.mobilen at pc'n min er død .da blir det mye mer mobil på kvelden.
 
Forskjell hvilken vei?

I dag synes jeg at jeg har ladet hele tiden.

Laderen på jobb jobbet sakte, og jeg brukte telefonen så koblet den av stadig vekk så jeg dro derfra med litr strøm så ladet den fra 7 til rundt 70 når jeg kom hjem og nå lader jeg igjen. Sant bok merkes det på.mobilen at pc'n min er død .da blir det mye mer mobil på kvelden.
Samsung var 100 ganger bedre enn iPhone [emoji23]
Den gikk jo tom for strøm bare jeg tenkte på å bruke den
 
Back
Topp