Hvor ofte lader du mobilen din?

Lader opp før jeg legger meg hver kveld nesten. Iphone6s, kjøpt i juli.:)
 
Er det håp om å kunne ha aktiv bruk og lading en gang i døgnet ?

Jeg er leder i korpset og vi skal på utenlandstur til sommeren og jeg regner med en del aktiv bruk av mobilen, både for å holde styr på det som skjer og litt pokemon go om jeg får tid. Og skulle helst visst at jeg hadde strøm. Får ta med nødlader
Gps sluker jo strøm! Har alltid nødlader med meg. Munzee og Pokemon Go er ikke vennlig mot batteriet...
 
Flere ganger om dagen. Men den brukes konstant. Også med gps og til spilling. Jeg vet at når jeg begynner å jobbe igjen holder det med en gang om dagen. Det gjorde i hvert fall det ifjor sommer. Men da går jeg jo ikke mye tur med gps på, og får unna annet fra pc også.men ønsker meg ny, den er to år gammel om en måned.
 
Har iPhone, føler den er i laderen hele tide...og nå om man er ute i kulden er jo batteriet tomt på noen minutter. Lader hvertfall tre fire ganger om dagen og om natten.
Har 6s og sikkert hatt den i to år.
 
Lader en gang om dagen, og i tillegg oftest i bilen på vei til eller fra jobb:p hadde klart meg lenger men prøver å unngå fullading og utlading. Den er vel nærmere tre år(!)
 
Skjer bare ikke.

Android. IPhone kan ha det batteriet det vil .det skjer bare ikke

Haha... ikke si det før du har prøvd, både jeg og mannen var samsung mennesker men nå er vi iphonefrelst hele gjengen[emoji23]
 
Haha... ikke si det før du har prøvd, både jeg og mannen var samsung mennesker men nå er vi iphonefrelst hele gjengen[emoji23]
Jeg har knotet nok med mamma sin til å ikke være interessert

Jeg betaler ikke ekstra for å få mindre fleksibilitet. Neitakk.
 
Min lades en gang i døgnet.. Kjøpte den for akkurat ett år siden :)
 
1 gang i døgnet , har en Iphone som er 1,5 år .
 
En til to ganger i døgnet. 2 år gammel. Bruker hurtiglader så det går heldigvis veldig kjapt
 
Min er to uker gammel, lader annenhver dag. (jobbmobilen)

Min private er to år gammel og lades ca hver dag.
 
Jeg har knotet nok med mamma sin til å ikke være interessert

Jeg betaler ikke ekstra for å få mindre fleksibilitet. Neitakk.

Har inntrykk av at samsung er dyrere enn iphone jeg da[emoji23]
 
Har inntrykk av at samsung er dyrere enn iphone jeg da[emoji23]
Jeg har ikke samsung, og kjentfolk som er iphonefrelst betaler i alle fall mye mer enn jeg gjør.

Jeg går ikke for toppmodeller heller da, sånnsett. Men telefonen min er ansett for å være en god telefon, da den kom. Som altså er drøyt to år siden, jeg liker i mitt hode å tro det nettopp var jul. Men det er jo faktisk april.
 
Jeg har ikke samsung, og kjentfolk som er iphonefrelst betaler i alle fall mye mer enn jeg gjør.

Jeg går ikke for toppmodeller heller da, sånnsett. Men telefonen min er ansett for å være en god telefon, da den kom. Som altså er drøyt to år siden, jeg liker i mitt hode å tro det nettopp var jul. Men det er jo faktisk april.

Åhh, mener jeg leste du hadde det, for de er jo svindyre, og samsungfolk har jo uttalt at iphone er så dyr i forhold[emoji23] ler godt hver gang det kommer opp.

Har hørt huawei (usikker på skrovemåte) skal være gode på batteri, ellers slår jo ingen doro da[emoji23] de holder jo i dagesvis[emoji5]
 
Back
Topp