Hvor er klagetråden?

Klør også, men mest på føttene[emoji85] fikk sjekka det sist uke, og er heldigvis ingen tegn til leverpåvirket svangerskapskløe. Men det klør fremdeles da[emoji28]
 
Ligger her og syns veldig synd på meg selv :sorry: våknet og kjente at jeg måtte på do 03.30,som sagt så gjort. Da jeg fikk lagt meg igjen ble jeg så akutt uvel! Jeg visste ikke hvilken vei det kom heller... Det kom begge veier fra. Så nå har jeg nettopp tilbrakt 40 min på badet over doen, og omsider dratt meg i seng igjen.. :sorry:
 
Ligger her og syns veldig synd på meg selv :sorry: våknet og kjente at jeg måtte på do 03.30,som sagt så gjort. Da jeg fikk lagt meg igjen ble jeg så akutt uvel! Jeg visste ikke hvilken vei det kom heller... Det kom begge veier fra. Så nå har jeg nettopp tilbrakt 40 min på badet over doen, og omsider dratt meg i seng igjen.. :sorry:
Huff, høres ikke godt ut [emoji30] Omgangssyke på gang eller kan det være noe annet?
God bedring [emoji4]
 
Huff, høres ikke godt ut [emoji30] Omgangssyke på gang eller kan det være noe annet?
God bedring [emoji4]
Jeg slet meg nok litt ut igår (samboer, broren min og svigerfar er her og bygger rekkverk til veranda) så jeg lagde hjemmebakte horn. Jeg stod der og fikk kynnere og kramper i foten i ett sett mens jeg bakte ut deigen, så regner med at jeg bare var litt sliten etter det :) Føler meg litt bedre nå når jeg våknet :)
 
Ligger her og syns veldig synd på meg selv :sorry: våknet og kjente at jeg måtte på do 03.30,som sagt så gjort. Da jeg fikk lagt meg igjen ble jeg så akutt uvel! Jeg visste ikke hvilken vei det kom heller... Det kom begge veier fra. Så nå har jeg nettopp tilbrakt 40 min på badet over doen, og omsider dratt meg i seng igjen.. :sorry:
Det høres skikkelig kjipt ut! :( Håper det gir seg nå da.

Jeg var veldig sulten og godtesyk i går, og spiste nok litt mye. Våknet et par timer etter å ha lagt meg av at jeg gulpet så mye at jeg nesten spøy. OG jeg følte at jeg ikke fikk puste. :( Løp ut på badet, fikk svelget unna og roet meg, heldigvis. Men det var en skikkelig guffen måte å voksne på!
 
Jeg slet meg nok litt ut igår (samboer, broren min og svigerfar er her og bygger rekkverk til veranda) så jeg lagde hjemmebakte horn. Jeg stod der og fikk kynnere og kramper i foten i ett sett mens jeg bakte ut deigen, så regner med at jeg bare var litt sliten etter det :) Føler meg litt bedre nå når jeg våknet :)
Så godt å høre! Må ikke slite deg for mye ut [emoji4]
 
Det høres skikkelig kjipt ut! :( Håper det gir seg nå da.

Jeg var veldig sulten og godtesyk i går, og spiste nok litt mye. Våknet et par timer etter å ha lagt meg av at jeg gulpet så mye at jeg nesten spøy. OG jeg følte at jeg ikke fikk puste. :( Løp ut på badet, fikk svelget unna og roet meg, heldigvis. Men det var en skikkelig guffen måte å voksne på!
Usj, ekkel måte å våkne på ja! :sorry:
 
Drar frem denne litt, for nå er jeg møkk lei av å halsbrann!! Ingenting fungerer, og jeg kjenner at det brenner oppover halsen, aaarg! :meh:
 
...plutselig er det mye lettere å gå opp og ned trapper, enn å komme seg framover på flatmark.. #bekkenløsning
 
...plutselig er det mye lettere å gå opp og ned trapper, enn å komme seg framover på flatmark.. #bekkenløsning

AKKURAT slik er det her og!

Gjør vondt å snu seg i senga og å reise seg opp. Ubehagelig å gå på flatmark, men trapper går bedre, merkelig nok :p
Sover dårlig og, oga dette og dobesøk.
 
AKKURAT slik er det her og!

Gjør vondt å snu seg i senga og å reise seg opp. Ubehagelig å gå på flatmark, men trapper går bedre, merkelig nok :p
Sover dårlig og, oga dette og dobesøk.
Uff ja, samme her! Gleder meg til å sove med babyen ved siden av, i stedet for inni magen :p
 
Har bare en generelt dårlig periode for tiden. Sliten i hodet konstant og bare flat i humøret. Samboeren har eksamen neste uke, kjenner jeg blir stresset på hans vegne. :/
 
Så utrolig sliten og tung, blodtrykket har begynt å stige igjen og nå begynner kroppen å bli sliten av å være gravid :(
 
Våkner midt på natta, etter typ 6 timer søvn, og får ikke sove igjen..[emoji15] jeg, som vanligvis sover gode 9timers netter når jeg kan. Ikke er det ubehag som holder meg våken heller. Litt frustrerende[emoji85]
 
Back
Topp