Hvor er klagetråden?

Nå må jeg bare klage: jeg har fått sykt mannfolk i hus igjen (han sier at han aldri blir syk, men jaggu blitt det to ganger siden jeg ble gravid) :hungover: det er drepen, hvertfall her i hus :hilarious:
 
Nå må jeg klage litt også... Dratt på meg en skikkelig influensa [emoji30]
Så irriterende! Satt seg godt i lungene og kaster opp alt jeg spiser.
Skulle tatt influensa vaksine i dag, men det rakk jeg jo ikke.
Så dere som har planer å ta den, ikke vent for lenge!
 
2-åringen er syk med oppkast, feber og hadde feberkramper i dag tidlig :( Gjør vondt langt inn i mammahjertet selv om han er litt bedre nå. Har en ordentlig travel uke foran meg på studiet, så det passer i tillegg dårlig at han blir syk nå. Krysser fingrene for at skatten blir fort frisk og at jeg og pappaen slipper unna.
 
Urgh, våkner hver morgen med skikkelig ømme og stive fingre nå. Blir bare verre og verre utover i graviditeten. I dag fikk jeg til og med krampe i en av dem.
 
Urgh, våkner hver morgen med skikkelig ømme og stive fingre nå. Blir bare verre og verre utover i graviditeten. I dag fikk jeg til og med krampe i en av dem.
Oj. Har du mye hevelser? Eller skyldes det noe annet?
 
Feltarbeid ute i tre dager nå, og begynner mandagen med styrtregn og masse vind! Håper klærne rekker å tørke til i morra!!!
 
Feltarbeid ute i tre dager nå, og begynner mandagen med styrtregn og masse vind! Håper klærne rekker å tørke til i morra!!!

Tjuuhuu.... [emoji51][emoji1360][emoji943][emoji97][emoji299]️
 
Lov å klage over været her i sør??:nailbiting: sinnsyke vannmengder overalt, og mange mennesker som sliter med vann i husene sine :(
 
Lov å klage over været her i sør??:nailbiting: sinnsyke vannmengder overalt, og mange mennesker som sliter med vann i husene sine :(

Må være lov å klage over det synes jeg! Det er jo enorme mengder.
Gummistøvlene fant jeg ikke i dag tidlig, så jeg har vært bløt på beina i hele dag :shifty:
Håper alle som sliter i flom områder klarer seg!
 
Må være lov å klage over det synes jeg! Det er jo enorme mengder.
Gummistøvlene fant jeg ikke i dag tidlig, så jeg har vært bløt på beina i hele dag :shifty:
Håper alle som sliter i flom områder klarer seg!
I den ene avisen her i regionen var det endel bilder av ødeleggelser, og der var det en bil med fronten ned gjennom asfalten på den ene veien. Fy, så skummelt :sorry:
 
Arg!! Nettopp ferdig med lungebetennelse og medisiner intrevinøst på sykehuset 2 ganger dagen... Har vert frisk og I bedre form i 2 uker, så kommer den forbanna halsbetennelsen! Sånn seriøst? Kan jeg ikke bare få nyte svangerskapet og det at jeg ikke har noe svangerskaps plager uten å være syk med noe annet hele tiden!!

Måtte bare lufte.. Liker ikke å si at jeg er syk en gang så det var tydeligvis behov for å dele det nå!
 
Endelig lyst på mat, og så blir jeg stappmett etter under en halv porsjon. :(
 
Jeg føler huden sprekker snart, den er så stram og varm :( Skal virkelig magen bli enda større??
 
Nei klør ikke heldigvis, hjelper det å bruke fuktighetskrem?
Jeg fikk skikkelig kløe, og nesten utslett når huden begynte å strekke seg. Holdt på å bli gal, men plutselig gikk det opp et lys for min kjære samboer! BEPANTHEN!!<3 Altså den kjempefeite brystvortekremen. Kløen og utslettet var borte over natta nesten. Så hvis kløen kommer, anbefaler jeg å prøve bepanthen! :D
 
Back
Topp