Hvor er klagetråden?

Våkner midt på natta, etter typ 6 timer søvn, og får ikke sove igjen..[emoji15] jeg, som vanligvis sover gode 9timers netter når jeg kan. Ikke er det ubehag som holder meg våken heller. Litt frustrerende[emoji85]

6 times søvn høres himmelsk ut [emoji28][emoji85]
 
Åååååh, må bare klage litt! Jeg har fått sykt mannfolk i hus (dvs at han er forkjølet), fy så tungvint... Han klager jo mer enn meg, skulle jo tro han er døende :p i tillegg begynner jeg så smått å bli tett i nesa, håpet jeg skulle unngå dette før termin :nailbiting:
 
Apoteket kommer til å gå tom for reduflux tyggetabletter om ikke halsbrannen snart skal gi seg [emoji34][emoji378][emoji91]
 
Åååååh, må bare klage litt! Jeg har fått sykt mannfolk i hus (dvs at han er forkjølet), fy så tungvint... Han klager jo mer enn meg, skulle jo tro han er døende :p i tillegg begynner jeg så smått å bli tett i nesa, håpet jeg skulle unngå dette før termin :nailbiting:

Jeg føler med deg! Manflu er skikkelig slitsomt, spesielt når man er i reelt dårlig form selv. Håper dere begge blir friske snart og i hvert fall før fødsel :) Mannen har vært snufsete i flere uker men det har heldigvis ikke brutt ut ordentlig. Jeg trenger IKKE sykt mannfolk på fødestua..
 
Jeg føler med deg! Manflu er skikkelig slitsomt, spesielt når man er i reelt dårlig form selv. Håper dere begge blir friske snart og i hvert fall før fødsel :) Mannen har vært snufsete i flere uker men det har heldigvis ikke brutt ut ordentlig. Jeg trenger IKKE sykt mannfolk på fødestua..
Det er tredje gang han får manflu siden jeg ble gravid, og han pleier så og si aldri bli syk :p jeg vil verken ha sykt mannfolk eller være syk selv på fødestuen :nailbiting:
 
Smerter i rumpa! ?? I varierende grad. Er det modningstegn eller i forbindelse med bekkenet mon tro.. ?
 
Jeg tror nesten frøkna er kommet i en liten trassalder, for hun kan erte på seg en stein nå:p hvis hun gjør en ting og vi sier nei, så blir hun bare enda mer intens og skal gjøre akkurat den tingen :sorry: jeg er så sliten når dagen med henne er ferdig :p
 
Åååååh, må bare klage litt! Jeg har fått sykt mannfolk i hus (dvs at han er forkjølet), fy så tungvint... Han klager jo mer enn meg, skulle jo tro han er døende :p i tillegg begynner jeg så smått å bli tett i nesa, håpet jeg skulle unngå dette før termin :nailbiting:

Kjæresten er også forkjølet. Eller han mener det kan være noe dødelig. Eller i det minste en influensa. Det er faktisk flaut hvor mye det går an å klage på en litt rennende nese.
 
Gruer jeg meg mest til fødselen eller til å evt måtte ha med syk mann på fødselen ? Hmm..:oops:
 
Noen som graver oppi veien (lager gangsti) klarte å kappe kabelen til TV og Internett [emoji31] krise når man er sykemeldt og dårlig (hadde hode i do 7 ganger i natt [emoji22]).
 
Passet sykt bra at frøkna ikke skulle sove noe til luren idag, etter en travel natt der jeg til sammen har sovet 3timer og samboer ble ringt ut på overtid hele dagen :(
 
Jeg har såååååå vondt i tissen! [emoji23] fler som har det? Ikke i skambeinet, men liksom i selve tissen.. tenker at det er nerver eller bekkenet som tuller men alikavel skikkelig vondt...
 
Back
Topp