Hvor er klagetråden?

Jeg har så sinnsykt symfyseløsning og går som ei 90 år gammel dame :(

Åh! Hadde ikke hørt om symfyseløsning før jeg leste dette, men skjønner nå etter googling at det er dette jeg har.
Går hos fysioterapeut for bekkenløsning, men det hjelper jo ikke, da smertene sitter mer i symfysen og lysken. Rart hun ikke har nevnt dette.

Tusen takk! Og jeg føler sånn med deg. Jeg går også som en 90-åring, og bare det å snu seg i senga tar flere minutter enda magen ikke er stor. Så knepper det over inni der hele tiden når jeg går, så høyt at selv samboer hører det.

Så det blir min klaging også, jeg har sååå vondt! [emoji45]
 
Åh! Hadde ikke hørt om symfyseløsning før jeg leste dette, men skjønner nå etter googling at det er dette jeg har.
Går hos fysioterapeut for bekkenløsning, men det hjelper jo ikke, da smertene sitter mer i symfysen og lysken. Rart hun ikke har nevnt dette.

Tusen takk! Og jeg føler sånn med deg. Jeg går også som en 90-åring, og bare det å snu seg i senga tar flere minutter enda magen ikke er stor. Så knepper det over inni der hele tiden når jeg går, så høyt at selv samboer hører det.

Så det blir min klaging også, jeg har sååå vondt! [emoji45]
Ja, symfyseløsning er vel hovedsaklig hormonelt, så er kanskje ikke så mye som hjelper? :( Høres definitivt ut som du har det samme i alle fall... Så vondt å snu seg i senga! Og så sykt vondt å gå og å løfte beina! :(
 
Åh! Hadde ikke hørt om symfyseløsning før jeg leste dette, men skjønner nå etter googling at det er dette jeg har.
Går hos fysioterapeut for bekkenløsning, men det hjelper jo ikke, da smertene sitter mer i symfysen og lysken. Rart hun ikke har nevnt dette.

Tusen takk! Og jeg føler sånn med deg. Jeg går også som en 90-åring, og bare det å snu seg i senga tar flere minutter enda magen ikke er stor. Så knepper det over inni der hele tiden når jeg går, så høyt at selv samboer hører det.

Så det blir min klaging også, jeg har sååå vondt! [emoji45]

Henger meg på med dere! Så er jeg lei ALLE de andre plagene gravide skal plages med! Jeg vil ha kroppen min tilbake...
 
Jeg er lei av å være tett i nesa HELE TIDEN. Jeg har vært tett i nesa i MÅNEDSVIS!
 
Jeg er såååå trøtt og sliten hele tiden! Imponert over alle som har barn fra før, og klarer å ha energi til å underholde de i svangerskapet!
 
Jeg er lei av å være tett i nesa HELE TIDEN. Jeg har vært tett i nesa i MÅNEDSVIS!

Samme her. Men her kjører jeg på med Otrivin, altså. No mercy. Jeg takler ikke å være tett i nesa, får helt klaustrofobi.

Ellers begynner jeg å bli ganske sliten nå av masse andre ting enn graviditeten, det har gått i 100 siden første dag etter sommerferien. Merker at jeg begynner å få noen begynnende tegn på utbrenthet igjen, så nå må jeg roe ned. Egentlig har jeg bare lyst til å leve i baby-sonen nå, men det er ikke så lett med alt på jobb, husbyggings-ting, osv. osv. :(
 
Samme her. Men her kjører jeg på med Otrivin, altså. No mercy. Jeg takler ikke å være tett i nesa, får helt klaustrofobi.

Ellers begynner jeg å bli ganske sliten nå av masse andre ting enn graviditeten, det har gått i 100 siden første dag etter sommerferien. Merker at jeg begynner å få noen begynnende tegn på utbrenthet igjen, så nå må jeg roe ned. Egentlig har jeg bare lyst til å leve i baby-sonen nå, men det er ikke så lett med alt på jobb, husbyggings-ting, osv. osv. :(
Jeg klarer stort sett å puste litt, i ett nesebor. Så styrer unna otrivin så mye som mulig.

Høres ut som du burde ta det mer med ro, ja. Ingen takker deg om du er helt utkjørt når babyen kommer..
 
Jeg klarer stort sett å puste litt, i ett nesebor. Så styrer unna otrivin så mye som mulig.

Høres ut som du burde ta det mer med ro, ja. Ingen takker deg om du er helt utkjørt når babyen kommer..

Jeg har vært tett mer eller mindre sammenhengende siden positiv test og Otrivin så mye og lenge er uaktuelt. Jeg får angst av nesespray i tillegg :hilarious: Men har vent meg sånn nogenlunde til det :hilarious:
 
Last edited:
Åh! Hadde ikke hørt om symfyseløsning før jeg leste dette, men skjønner nå etter googling at det er dette jeg har.
Går hos fysioterapeut for bekkenløsning, men det hjelper jo ikke, da smertene sitter mer i symfysen og lysken. Rart hun ikke har nevnt dette.

Tusen takk! Og jeg føler sånn med deg. Jeg går også som en 90-åring, og bare det å snu seg i senga tar flere minutter enda magen ikke er stor. Så knepper det over inni der hele tiden når jeg går, så høyt at selv samboer hører det.

Så det blir min klaging også, jeg har sååå vondt! [emoji45]


Jaaaa, jeg og. Idag er en helt ræva dag hvor jeg føler meg mer eller mindre fanget i min egen kropp. Hodet og resten av kroppen vil opp og gjøre alt mulig gøy, men den helsikes symfysen er så vond og så vanvittig hoven nå at jeg lurer på om det noensinne kommer til å bli bra igjen.
 
Jeg er SÅ sliten og har vondt i bekkenet og ryggen. Mannen er bortreist så jeg måtte handle og ordne litt selv og jeg holdt seriøst på å få sammenbrudd på butikken. Det føles også som om hodet presser seg ned i bekkenet? Og det er ikke spesielt behagelig.
 
Jeg har plutselig fått dritvondt på venstre side av magen! Vondt å strekke på seg, og bruke magemuskler generelt! Og det spiter om korsryggen? Kynnere?
 
Er så tung i pusten og nesten vondt i lungene. Har også blitt tett i nesa og begynt å hoste en del. Håper ikke jeg begynner å bli forskjøla...
 
Back
Topp