Hvilken solfaktor bruker dere?

50 på ettåringen, 50 i fjeset og 30 på egen kropp :)
 
50 på oss alle 3, vi er rød i håret og lyse i huden og foreløpig bare eldste som blir brun ( 21 mnd og 10 år).
 
Nå går det i 30 for oss alle [emoji5]
 
50 på meg, 30 på snuppa 5 år, ingenting på lillegutt 7 mnd men ville eventuelt smurt med 50 fra la rosche posay og mannen bruker 20
 
30 på ungene, samme på meg om jeg befinner meg i direkte sol. Ellers er det 15 på meg selv.
 
Vi bruker 50 eller 30, alle bruker det samme. Hun er 5 år. Kan være jeg tar feil men synes det er alt for mye å velge i.
Han på 10mnd prøver jeg heller å holde i skyggen med solhatt på:)
 
30 på ungene, 1, 6 og 8 år gamle.
30-20-15 på meg, mest om jeg skal sole meg, mindre når jeg bare er her og der, og ofte 15 på beina.

Mannen bruker, når han smører seg, hva enn vi har i spray, mye hår ;-)
 
Jeg og minsten på 8 mnd bruker 50, mens de to eldste på 7 bruker 20-30.
 
30 på bonusdattara 6 år
Babyolje å kansje litt solfaktor 6 på nasen og skuldrene på meg selv [emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]
Jeg leser denne med fascinasjon. Finnes det fortsatt folk som ikke vet hva solen gjør med huden. Utover solbrenthet liksom. Aldring og kreft og sånn det...
 
50 på baby på 4 mnd. Trenger det sjeldent fortsatt da siden han holder seg i skyggen så langt det lar seg gjøre.

På meg selv bruker jeg 15 på begynnelsen av sommeren når jeg er kritthvit og går over til 2-5 når jeg har fått litt farge. Jeg blir så og si aldri brent og veldig fort brun :)
 
30 på 7-åringen, 15 på meg og mannen. Mer hvis vi skal sole oss. [emoji295]️
 
Variabelt, egentlig. Prøver få på ungen mellom 20-30.
Jeg selv er dååårlig på å bruke det [emoji85] (men er også dårlig på å være i sollys).
Men omså, 15-30.
 
30-50
 
15-30 faktor
 
Back
Topp