Hvilken solfaktor bruker dere?

M

Moderator Irene

Guest
Hva bruker dere på barna? Og alder? :)
Og hva bruker dere selv? :)
 
Bruker 15 på meg (høyere om jeg skal sole meg) og 30 på T (11 mnd) så smører jeg ofte.
 
30 på bonusdattara 6 år
Babyolje å kansje litt solfaktor 6 på nasen og skuldrene på meg selv [emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]
 
50 på ettåringen, som regel 30 på meg selv (noen ganger 15 hvis den er nærmest, andre ganger 50 hvis vi bare har med solkrem til den lille) og hvis jeg har flaks så tar mannen også på seg et eller annet :p
 
Ingenting på minste på straks 5mnd, ho holdes i skyggen [emoji2] 50 på eldste på 2 år [emoji846] 30 i ansiktet på meg selv og 15 på kroppen [emoji2]
 
50 på begge barna og manne. 20 på meg. Yngste kan nok bruke mindre etterhvert. Men eldste med rødt hår og ingen pigmenter må nok bruker 50 for resten av livet.
 
Hadde tenkt til å kjøpe 30, men de var tomme for den vi ville ha, så da ble det 50. 4-åringen og mannen bruker den. Jeg har en med 20 nå, men det varierer litt hvor jeg er og hva vi gjør.
 
kjøper 20 eller 30, og alle bruker samme. Vi går ikke gjennom en pakke på to sommere engang, så vi orker ikke bruke penger på å ha ulikt. Men så kunne vi nok også vært flinkere til å smøre. Er bare ikke så mye sol her.
 
50 eller 30 på fireåringen, 30 på meg selv når jeg husker på det...
 
15 på meg og 30 på henne :) #0 på meg også hvis jeg vet vi skal være mye ute i sola, men jeg liker vanligvis parasollen best :p
 
Stort sett 15-20 men også 30 hvis jeg skal sole meg :)
 
Begge bruker 30-50, litt avhengig av hva vi har :) Han er 4 år :)
 
Back
Topp