Hvilken PP er dere kommet til?

Har ikke kontroll på hvilken PP vi er kommet til lengre. Har ihvertfall prøvd i 2 år, og føler jeg snart bryter sammen totalt [emoji17][emoji22] Vært i babyshower i dag, som jeg arrangerte, og ble egentlig bare enda mer lei og trist inni meg.

Forstår deg så godt[emoji17] Det er vanskelig. Tenker på deg og håper du får babydrømmen oppfylt snart[emoji173]️
 
Har ikke telt... men vi har holdt på i 3 år, med 6 aborter
 
Pp2 på søskenforsøk. Tok ut 8 egg på mandag, kun 1 til befruktning. Som dessverre ikkje utviklet seg godt nok... så ingen innsett i dag[emoji22]
 
22
 
24 ish! Søskenforsøk, da vi har en gutt på snart 4 som ble til uten noe problemer. Er i gang med utredning nå, så langt ser man ingen feil hos verken meg eller samboer. Skal sjekke eggledere på fredag, er de tette er IVF neste steg
 
Gikk igjennom alt fra og med 2015, og vi er nå inne i PP46, aldri klart å bli gravide så nå er slanking i full sving, allerede gått ned 5kg! :)
 
Nettopp entret PP29
 
Komme ut av tellingen.. men prøvd 1,5 år nå. Får ikke EL av meg selv lengre etter september 2017. Går nå på Letrozol :)
 
Kommet ut av pp, men 17 mnd
 
Har sluttet å telle :( men siden vi startet er det gått mer enn et år, men ble gravid og mistet i starten av des så ikke så mange pp etter dette, og tror ikke jeg hadde eggøsning i jan... men ja det er noe forbanna dritt er det...
 
PP31 :(
 
Back
Topp