Hvilken PP er dere kommet til?

Ja huff, slike skjønner ikke de som har strevd!
Du hadde vist rett her, så mye som jeg har stresset med jobb denne måneden. Tok test 10 dpo, negativ da gadd ikke tenke mer på det. Blir jo ikke noe denne måneden heller liksom! Men onsdag kveld og torsdag morgen hadde jeg såre og ømme nippler, pleier ikke ha det. Så syns det var merkelig. Å tempen hadde hoppet opp igjen. Vel , har vist en liten spire nå jeg[emoji43][emoji173]️[emoji7] Klarer ikke helt forstå det enda kjenner jeg! Skal fortelle mannen i dag, ville vente på sterkere strek før jeg fortalte han.
Gratulerer så mye [emoji173] regner med han blir fornøyd nå også[emoji7]
 
Ved å lese på forum hvor mye vi damer stresser med å bli gravide og flertallet av oss blir det så ser man lett at det ikke har noe å si. Hater når venninner sier det til meg også. Den pp jeg ble gravid med første barn var den pp jeg stressa mest av alle. Så stresset ksn ikke bety så mye. Det stress kan gjøre er å forsinke mensen og da blir det litt tull. Men da er det snakk om høyt stressnivå. :)
Tror det er litt forskjell på type stress og hvor lenge det står på, men ellers veldig enig i at det er teit å si "slapp av så går det" til langtidsprøvere
 
Akkurat entret PP25
 
Pp18. Det er to graviditeter det
 
Er i pp 12 nå. Vært til sjekk hos gyn. og alt ser tilsynelatende bra ut både for meg og mannen, men alikevel negative tester pp etter pp. Er på første syklus med bruk av Letrozol og Ovitrelle nå. Noen som har positiv erfaring med bruk av dette?
 
Er i pp 12 nå. Vært til sjekk hos gyn. og alt ser tilsynelatende bra ut både for meg og mannen, men alikevel negative tester pp etter pp. Er på første syklus med bruk av Letrozol og Ovitrelle nå. Noen som har positiv erfaring med bruk av dette?
Ikke med Letrozol, det ga null effekt, men gikk rett over på gonal f i samme syklus (50ie i 7 dager) og da tok jeg også ovitrelle etter UL og ble gravid.
 
Aner ikke hvilken pp vi er i, pga manglende el og mens. Men det er 1 år siden vi begynte prøvingen nå i januar. Venter første syklus etter MA i uke 9 (desember), fikk en kur med Primolut og skal snart i gang med sprøytene.
 
PP26...
 
Har ikke kontroll på hvilken PP vi er kommet til lengre. Har ihvertfall prøvd i 2 år, og føler jeg snart bryter sammen totalt [emoji17][emoji22] Vært i babyshower i dag, som jeg arrangerte, og ble egentlig bare enda mer lei og trist inni meg.
 
PP 6 etter sa.. Hatt i hvert fall 2-3 kjemiske siden jeg mistet. Blir ganske lett gravid, men får mensen før tiden.. Har påvist svake tester 8-9 dpo også komme tr med et brak[emoji17]
 
Back
Topp