Hva skal dere ha på dere på 17. mai da? :)

Jeg krysser fingrene for at jeg kommer inn i bunaden... :nailbiting: men det er ikke sikkert! :) hehe... vi får se. Skal jobbe fra kl 14, så blir bare noen timer isåfall..
 
57910984b00c7f5a60ab5fd1e7053305.jpg


Denne!
Hvordan er denne i str? Jeg bruker s/m til vanlig, kan jeg da bestille den i s/m tror du? :) Vurderer å bestille en lang type, for 17.mai her bruker å være kald [emoji14]
 
Hvordan er denne i str? Jeg bruker s/m til vanlig, kan jeg da bestille den i s/m tror du? :) Vurderer å bestille en lang type, for 17.mai her bruker å være kald [emoji14]
Dette er UK, så den er normal i str. Jeg bestilte ca M, og er M/L. Passer bra.
 
Nå er blå blondekjole bestilt[emoji4] Blir spennende å se om den er fin på[emoji6]
Veldig fornøyd med den blå blondekjolen[emoji4] Gleder meg til å bruke den[emoji4]
 
Jeg skal i konfirmasjon uken før 17.mai og har da planer om å ha med bunad i kirken og til bildene.
Men kommer nok til å skifte etter det. Har en kjole som går inn under brystene som var blitt litt stor ettersom jeg gikk ned en del etter andre svangerskap, den bruker jeg nok resten av konfirmasjonen og kanskje også 17.mai :)
 
Masse lekre 17.maikjoler ute å går her[emoji4]
 
17 mai.. Skal jeg ha på meg pysj. Men nå til helga skal jeg i dåp! Og da skal jeg ha bunaden min. Eller, jeg har lånt stakken og belte fra et litt større familiemedlem. Men mi skjorte, sjal, sølv og cape [emoji4] gleder meg og syns det er så stas at den lure mormora mi kom på at det var jo en idé. [emoji7]
 
17 mai.. Skal jeg ha på meg pysj. Men nå til helga skal jeg i dåp! Og da skal jeg ha bunaden min. Eller, jeg har lånt stakken og belte fra et litt større familiemedlem. Men mi skjorte, sjal, sølv og cape [emoji4] gleder meg og syns det er så stas at den lure mormora mi kom på at det var jo en idé. [emoji7]
Skal også i dåp på søndag, ble sjokkert over at bunaden min enda passer for jeg har fått ordentlig stor mage! Må innrømme at jeg gruer meg litt til dagen da, blir mye sitting på ubehagelige stoler og lite hviling o_O
 
Driver og ser litt. Tror ikke jeg bestiller noe med det første, men likte disse:

20007284_Black_001_ProductLarge.jpg


20006241_VintageIndigo_003_ProductLarge.jpg


20007260_NavyBlazer_003_ProductLarge.jpg

Åå, de var nydelige! Dessverre har jeg ikke stram nok kropp til å bruke noen av dem, ellers hadde jeg vurdert en av dem til andre festligheter jeg skal delta på i vår. Til 17. mai passer heldigvis bunaden[emoji1]
 
Jeg bestilte to kjoler på Zalando, droppet alle de jeg hadde sett på og var fornuftig og kjøpte noe som er ammevennlig. Så kan man bruke de senere og.

Så jeg bestilte denne:
M6429F09Z-K11@10.jpg


Vel, kroppen er ikke superstram, men med ok undertøy så funka nededelen, men den løse toppen var virkelig lite flatterende! Jeg ble firkanta! Må ha noe som fremhever under brystene hvor jeg er smalest. Så, den sendes fint tilbake!

Kjøpte også denne:
J2621C00E-503@1.1.jpg


Og den var fin, satt pent på og var veldig god å ha på, kommer nok til å bli mye brukt. Men det er en hverdagskjole, jerseyen er ganske tynn, så til 17. mai tror jeg ikke den er noe.

Så da kommer denne i posten, den er ganske lik nummer to, men i finere stoff. Litt mørkere i fargen enn jeg liker, menmen. Fasongen er fin og den er ammevennlig ;) passer den regner jeg med den blir brukt i dåpen og.

N1421C01Z-503@1.1.jpg
 
Jeg tror jeg går med denne som jeg nettopp fikk fra Zalando:D Superfin, superbehagelig, supermyk og litt stor i str. Og så kan den nok fint brukes etter graviditeten også;)
Screenshot_2017-05-07-01-11-35.png
 
Back
Topp