Hva skal dere ha på dere på 17. mai da? :)

Den er fra England :)
Husker ikke selger, men tror link ligger i ebaytråden. Om ikke, kan jeg lete frem senere i kveld?

Åh, det hadde vært knall om du hadde funnet det! :)
 
Må nok snart begynne å se etter en kjole... jeg som elsker bunaden min!
 
Må nok snart begynne å se etter en kjole... jeg som elsker bunaden min!
Bunad er herlig å ha. Veldig kjipt å ikke kunne bruke den, spesielt siden det er et såpass kostbart plagg (og ca bare en anledning i året å bruke den, her..).
 
Telt?[emoji23] Har blitt så stor de siste ukene[emoji6][emoji23]
 
Bunaden får nok fri i år..
Blir nok thits og en kjole som passer til. Velger tings og ikke strømpebukse, orker ikke fryse [emoji6]
 
Potetsekk? Haha :hilarious: har ingen kjoler som passer, ikke en gang de som er litt vide. Håper det blir varmt da, lyst å vise frem magen :happy:
 
Ingen aning. Sist jeg var gravid savna jeg bunaden dypt og inderlig på 17. mai, holdt på å fryse ihjel i kjolen jeg hadde på meg. Har vurdert å sy meg en stakk, men altså, så mye tid har jeg ikke (og det blir fort endel penger), så jeg må vel kjøpe meg en kjole.

(Minner meg på at jeg burde fått sydd nikkers til guttungen, må bare få kjøpt sømsett på Heimen elns).

Jeg å! :/ 17 mai er liksom ikke det samme uten bunad! :(
Ja og sy selv er ingen billig hobby akkurat :p Men gøy da :D

Ja jeg har planer om og sy et foldeskjørt til jenta mi til 17. Men phu! Tida fyker fort gitt :p
 
Om du liker dem selv, kjør på!
De er ikke helt i min stil, men.. De ser passelige ut i alle fall!

Hehe tenkte akkurat det same om kjolen du viste bilde av :p Ikke helt min stil liksom...
Bra folk er forskjellige hvertfall, ellers hadde alle gått rundt i samme kjole :hilarious:
 
Back
Topp