Hva skal dere ha på dere på 17. mai da? :)

Karri111

Andre møte med forumet
Jeg ELSKER bunaden min, men må innse at det er en lost case i år :p
Men har liksom ingen 17 mai kjoler....
Hva har dere tenkt og gå for i år da?
 
Skal til Spania første uken i mai, så håper å finne en fin kjole der, da ingen av mitt fintøy passer nå :hilarious:
 
Mulig vi reiser bort (dro til Danmark og Legoland i fjor, det var så digg), hvis ikke håper jeg å skvise meg inn i bunaden. Spørs om det går [emoji54][emoji54] Ellers må jeg se etter et alternativ, eller finne en kjole i skapet.
 
Er på leting etter en fin kjole!!! Aner ikke per nå!
 
En av ebaykjolene mine. Elsker dem. Gravid og ammevennlig [emoji7][emoji7]
 
En av ebaykjolene mine. Elsker dem. Gravid og ammevennlig [emoji7][emoji7]
57910984b00c7f5a60ab5fd1e7053305.jpg


Denne!
 
Ingen aning. Sist jeg var gravid savna jeg bunaden dypt og inderlig på 17. mai, holdt på å fryse ihjel i kjolen jeg hadde på meg. Har vurdert å sy meg en stakk, men altså, så mye tid har jeg ikke (og det blir fort endel penger), så jeg må vel kjøpe meg en kjole.

(Minner meg på at jeg burde fått sydd nikkers til guttungen, må bare få kjøpt sømsett på Heimen elns).
 
Fant denne herligheten på finn til 250 kr, nesten ikke brukt. :) Så tenkte jeg å finne en rød cardigan og kanskje noe hvitt å ha til. Får se :) Håper den er like fin på bildene som på meg. Skal i navndag i begynnelsen av april også, så slår kanskje to fluer i en smekk der!

IMG_20170320_234852.png IMG_20170320_234924.png
 
Vi har ikke barn fra før så 17.mai har vi liksom hoppa litt over fram til nå.. har brukt å kosa oss med spekemat og diverse, men nå utgår vel det også [emoji28]
 
En lang kjole:) Vet ikke helt hvilken enda. Om jeg passer en av de jeg har eller om det må handles nytt
 
Tror ikke det blir de store planene på 17.mai, har ingen barn eller familie her så skjer liksom ikke så nye. Har et par kjoler som sikkert kan passe enda, men siden det snødde i fjor så blir det nok for kaldt! :eek: Bunaden må nok bare henge i skapet, er nok ikke verdt å prøve en gang :rolleyes:
 
Vi har ikke barn fra før så 17.mai har vi liksom hoppa litt over fram til nå.. har brukt å kosa oss med spekemat og diverse, men nå utgår vel det også [emoji28]
Helt innafor å kjøpe pølser og is selv og feire. Det er jeg vant til hos mamma. 17. Mai er så.. Altså. Kø og toging ><
 
Jeg har Hallingbunad. Den er som skapt for gravide, og man set gravid ut enten man er det eller ikke[emoji12] Så fornøyd med å ha en bunad som aldri trengs å sys inn/ut[emoji1]
Så kjekt! :O
Måtte sy ut min i fjor. Kostet jo 2000!
 
Oi, så mye, ja. Kan jo bli dyrt i lengden, hvis man må sy den ut eller inn flere ganger[emoji33]
Jepp.. Og dette var privat [emoji85]
Nordlandsbunad. Ingenting billig med den [emoji14]
 

Har bunad, men tror jeg kan hoppe pent og pyntelig over den i år, men 17. mai pleier vi bare å kose oss sammen, gubben og jeg uansett. Men skal i bryllup helgen før - trenger kjole til da! Denne kjolen hadde vært perfekt! Kan jeg spørre hvor på ebay du kjøpte den? :)
 
Syns det er helt forferdelig å ikke kunne ta på meg den fine beltestakken min i år, men jeg må nok bare se det som tapt. Tenker å bestille meg en lang kjole med god plass til magen..
Nesten så jeg kjenner savnet etter bunaden allerede [emoji85]
 
Har bunad, men tror jeg kan hoppe pent og pyntelig over den i år, men 17. mai pleier vi bare å kose oss sammen, gubben og jeg uansett. Men skal i bryllup helgen før - trenger kjole til da! Denne kjolen hadde vært perfekt! Kan jeg spørre hvor på ebay du kjøpte den? :)
Den er fra England :)
Husker ikke selger, men tror link ligger i ebaytråden. Om ikke, kan jeg lete frem senere i kveld?
 
Håper på å vise magen [emoji7] forrige 17 mai hadde vi nettopp gått gjennom medisinsk abort etter MA og var helt nedfor. Håper denne dagen blir bedre i år [emoji173]
 
Back
Topp