Hva skal dere ha på dere på 17. mai da? :)

Hehe tenkte akkurat det same om kjolen du viste bilde av [emoji14] Ikke helt min stil liksom...
Bra folk er forskjellige hvertfall, ellers hadde alle gått rundt i samme kjole :hilarious:
Det ville vært kjedelige greier [emoji14]
Og alle kler ikke alt heller! Selv om jeg ikke kler de kjolene over, kan det jo hende du ville sett helt nydelig ut i dem :D
 
Kommer inn i festbunaden som jeg arvet. Så da blir dunadene hengende et år til. Men jeg skal få fiksa den rett etter fødsel så jeg kanskje kan bruke den på dåpen
 
Har kjøpt en superfin kjole fra Floyd som jeg skal bruke så mye som mulig så lenge den passer. Håper den passer i mai :happy:
Det er ikke en gravidkjole, så gleder meg veldig til å kunne bruke den uten magen også :)

Bryllup i april blir verre... den er liksom ikke fin nok til det..
 
Godt spørsmål.. Pleier vanligvis å bruke kofta mi, og joda, jeg kan bruke den. Men.. Det ser bare så teit ut uten belte:p Må nok finne på noe lurt ja.
 
Den blå var nydelig[emoji7] Hvor kan den bestilles fra?[emoji173]
 
Om kjolen jeg har bestilt ikke funker, får jeg prøve å bruke noe selvsydd eller fra Manillusion. Elsker 50-tallskjoler!
 
Om kjolen jeg har bestilt ikke funker, får jeg prøve å bruke noe selvsydd eller fra Manillusion. Elsker 50-tallskjoler!

Jeg har endel 50-tallskjoler jeg og, men de som kunne fungert på 17. mai har blitt for trange over puppene... (mannen er dog veldig fornøyd med det.... :p)
 
Jeg har endel 50-tallskjoler jeg og, men de som kunne fungert på 17. mai har blitt for trange over puppene... (mannen er dog veldig fornøyd med det.... :p)

Jeg har et par med god stretch, og den selvsydde er ganske romslig fra før. Men har ikke prøvd dem i det siste... Får se litt senere. Men ja, har en her også som er storfornøyd med mine "kazingas"... :D
 
Jeg har et par med god stretch, og den selvsydde er ganske romslig fra før. Men har ikke prøvd dem i det siste... Får se litt senere. Men ja, har en her også som er storfornøyd med mine "kazingas"... :D

Jeg har en kjole som har gått fra sexy til vulgær, tror den skal få hvile til ungen er ute og melkemengden har stabilisert seg :D

Har etpartre kjoler som er stretchy og fremdeles passer, men synes ikke de er fine nok til 17.mai.... bruker de stort sett på jobb :)
 
Jeg har et par med god stretch, og den selvsydde er ganske romslig fra før. Men har ikke prøvd dem i det siste... Får se litt senere. Men ja, har en her også som er storfornøyd med mine "kazingas"... :D
Ååh, syr du kjoler selv? Høres kult ut å være så flink!
 
Ååh, syr du kjoler selv? Høres kult ut å være så flink!

Har sydd et par, brudekjolen var det største prosjektet... ;) Men syr mest vesker og kosedyr. Digger å sy, men har ikke sydd på lenge nå. Hm, det må jeg se å gjøre noe med. :)
 
Har sydd et par, brudekjolen var det største prosjektet... ;) Men syr mest vesker og kosedyr. Digger å sy, men har ikke sydd på lenge nå. Hm, det må jeg se å gjøre noe med. :)
Herlig! Skulle ønske jeg kunne, men.. Orker ikke trene meg god [emoji14]
Skulle laget babynest f.eks [emoji7]
 
Herlig! Skulle ønske jeg kunne, men.. Orker ikke trene meg god [emoji14]
Skulle laget babynest f.eks [emoji7]

Mamma har sydd så lenge jeg kan huske, så har med meg mye derfra. Har fundert på å lage meg babynest, jeg også. :)
 
Mamma har sydd så lenge jeg kan huske, så har med meg mye derfra. Har fundert på å lage meg babynest, jeg også. :)
Herlig! Tenkte prøve få mamma til å sy nest. Hun kan ikke sy hun heller, men.. Altså.. Hun kunne ikke omtrekke møbler eller lage nupereller heller.. Men det har hun altså gjort med stor suksess. Blir imponert over dama der [emoji28]
 
Herlig! Tenkte prøve få mamma til å sy nest. Hun kan ikke sy hun heller, men.. Altså.. Hun kunne ikke omtrekke møbler eller lage nupereller heller.. Men det har hun altså gjort med stor suksess. Blir imponert over dama der [emoji28]

Mødre kan visst være tusenkunstnere... :) Men føler jeg har litt å ta igjen der, gitt. :D
 
Mødre kan visst være tusenkunstnere... :) Men føler jeg har litt å ta igjen der, gitt. :D
Jeg går nok aldri såpass langt altså [emoji28]
Kan mye, men.. Såå mye energi som mamma har til å gjøre ALT.. Det får jeg nok aldri.
 
Jeg går nok aldri såpass langt altså [emoji28]
Kan mye, men.. Såå mye energi som mamma har til å gjøre ALT.. Det får jeg nok aldri.

Der kan jeg si meg enig... :D
 
Back
Topp