Har du "din" side av senga?

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Ble inspirert av dynetråden -

Lurer på om dere har en side av senga som er deres? Følger dere denne "ligge-modellen" når dere ligger borte også? :)
 
Vi legger ofte på samme side uansett hvor vi er, men er litt tilfeldig for han pleier å ligge nærmest vindu og av en eller annen grunn er vindu alltid på samme side av senga [emoji23]
 
Ja hjemme har vi 2 forskjellige madrasser. Jeg liker hard madrass og han har myk, så møtes vi som regel på min side iløpet av natten :p
Borte ligger jeg nærmest døren. Fordi jeg må opp på do av og til om natten og orker ikke å kravle over gubben.
 
I hovedsak er vi jo vant til å ligge på en side av senga, men det er ikke tilfeldig at det har blitt sånn. Tidligere var det for eksempel slik at vi hadde senga mot en vegg, og da likte jeg å ligge mot veggen, og så ble det den faste siden. Ellers har det blitt flyttet på i forhold til at jeg var gravid og hadde "plasssen" nærmest døra, eller at jeg måtte ha plassen nærmest barnesenga. Akkurat nå samsover jeg med babyen, og da flytter jeg ham jo fra side til side alt etter som i forhold til amming om natta, men jeg merker at min side er der jeg helst vil ligge. Har jo alle tingene mine på nattbordet der.

er vel ikke vanlig at man bare velger en tilfeldig side hver gang man legger seg? :p
 
Jeg vil ligge ytterst, på alle soverommene vi har hatt står senga inntil veggen, og jeg vil ikke ligge inntil veggen. Er ikke helt sikker på hvorfor det har blitt sånn, men nå har både jeg og typen blitt ganske fastlåst i den vanen, og ligger på "korrekt" sted i senga selv om man sover alene i perioder :D
 
Faste plasser ja. Borte (er jo ikke så ofte) blir det litt annerledes. Hittil har vi da delt seng/rom med hvert vårt barn.
 
Jeg ligger nærmest døra. Så enkelt er det. I vårt hus er det på høyre side [emoji14]
 
Ja vi har hver vår side av sengen. Det gjelder uansett hvor vi er. Vanemennesker [emoji23]
 
Ligger alltid på høyre side, med mindre den er inn mot veggen, da vil jeg ligge ytterst.
 
Jeg vil helst ligge nærmest vinduet. Men ingen krise.
 
Faste plasser hjemme. Borte så varierer det.
 
Kommer ann på om vi har barn på rommet eller ei [emoji14]
 
Vi har til vanlig fast side, men var akkurat på bilferie i to uker og lå på mange ulike hotellet, da hadde jeg plassen nærmest do uansett hvordan senga var plassert. Så slitsomt å være gravid og måtte opp flere ganger i løpet av en natt så måtte minimere bevegelsesradusen.., haha... :joyful:
 
Faste plasser her også. Og når vi sover borte ender vi liksom uten å tenke på det på samme side som vi er vant til hjemme :)
 
Back
Topp