Har du "din" side av senga?

Selvfølgelig? Har ikke alle det? :eek:

Ja følger den som regel når vi er borte også men ikke slavisk.
 
Ja, men følger det ikke når vi er borte.
 
Har det, og ender som regel opp på samme side når vi sover borte også[emoji6]
 
Har ikke så mye å si for meg hvilken side jeg ligger på av sengen, men for å sovne er jeg høyrevendt! Men min kjære trenger alltid å sove "innerst i rommet", så det kan sies at det er nokså fastsatt på de 5 årene! :Heartred
 
Hjemme har vi det - men ellers ligger jeg på den siden mannen 'ikke vil ha' (sover godt uansett, jeg). Han vil helst slippe å ligge inn mot vegg feks
 
Vi har faktisk måtte bytte side hjemme nå så jeg ligger nærmest sprinkelsenga, og det føles fortsatt feil[emoji12] borte er det ikke nødvendigvis samme side, kommer an på hvordan senga står i rommet.
 
Jepp[emoji6]
 
Njæ. Jeg MÅ ligge nærmest døra egentlig, men om senga står inntil veggen må jeg ligge innerst. :p
 
Ja, jeg ligger mot vinduet, han er nærmest døra. Alltid vært sånn. Borte er jeg ikke helt sikker på hva vi gjør alltid. Er senga inn mot veggen vil han ligge ytterst og som regel vil han ligge nærmest døra av en eller annen grunn.
 
Vi sover ikke sammen, men når vi sover sammen, så sover jeg ofte nærmest døren, men alene sover jeg lengst vekk fra døren:p
 
Faste plasser hjemme.. borte varierer det men ender som regel opp på samme side som hjemme :)
 
Absolutt! Vi har skiftet litt pga hans sykdom og graviditetene og barn som legger seg i senga osv men jeg vet hvilken side jeg ligger på fra dag til dag:p følger det ikke når vi sover borte.
 
Back
Topp