Har du blitt bitt eller stukket...

Ja. Bitt av katt, hest, undulat, chinchilla, hamster, kanin, geit, gris (!). Kanskje jeg ikke skal ta på alle dyr jeg ser? Ellers er jeg elsket av mygg, klegg og knott :-/
 
Ja, veps/bie, mygg, knott, klegg, flått.
Blitt bitt av hund, hest, katt, klort av katt.
 
Jepp. Bitt av valp, papegøye, hamster, undulat, flått, katt, og seff ser meste av mygg/veps osv.
 
Bitt av rotte, hund og ilder

Klort av all verdens vanlige og uvanlige husdyr føler jeg

Stukket av mygg, klegg, maur og noe vi ikke vet hva er. Hatt to reaksjoner: brennkopper (mygg eller klegg i Sverige) og hevelse i beinet... Legevakt begge ganger...
 
Stukke av div insekt, lett allergisk så eg hovnar opp og klør sin ein tulling i eit par veker.

Klort av katt.

Bitt av hamster, ørkenrotte, katt, menneske og hund. Hundebittet var alvorlig (i ansiktet, som 2-åring).
 
Var allergisk mot mygg da jeg var mindre, så var selvfølgelig meg de spiste mest på :p
Ellers; knott, klegg, fuglelopper, lekebiting fra katt og hund, og et vepsestikk på barneskolen.
 
Veps, mygg knott . advarselsbitt av hund (var 3 år). Og katten da seff men det er bare sånn lek :)
 
Mygg, knott, veps, klegg, edderkopper, fuglelopper (ikke gå barlegget inn i et hønsehus), hest, hund og fisk (laks).
 
Veps en gang, midt i mellom øynene.
Myggen er veldig glad i meg, virker til at andre insekter ønsker å smake en bit også.
Har blitt klort av katter
 
Blir stukket av veps støtt og stadig! 2 ganger i sommer, og sikkert 100 ganger før det :p
Ellers mygg, knott, fuglelopper, katt, hund (uhell under lek, men beit tvers igjennom siden av fingeren min), kanin, menneske, ilder, spissmus, diverse fugler og kløpet skikkelig hardt av krabbe :p

Uheldig jeg visst :p
 
Har også blitt bitt et par ganger av et ukjent insekt mens jeg sov så det ene øyelokket hovnet skikkelig opp begge gangene.
 
Veps, mygg og klegg..
blitt bitt og klort av en crazy katt i skuldra! Å hunden broren min hadde beit meg i leggen fordi jeg prøvde å bryte opp en slåsskamp med han og min hund. Har også blitt bitt av hesten til pappa to ganger, en gang i 3 fingre og en annen i sia. Fikk sår begge gangene.
 
Myggen elsker meg, og jeg tåler ikke den :p Får skikkelig store..

Blitt stukket av jordveps og veps også. Av vepsen fikk jeg dobbelt tå og måtte få allergimedisin ei uke etterpå fordi det ble verre og verre.

Ble bitt av valpen vår under lek i løpet av de første ukene. Han hoppet opp mot meg, og på vei ned igjen hektet han ene øvre hjørnetanna nedi låret mitt... Han hang fast, og jeg måtte løfte han opp og ut av låret mitt :-o
Det ble rødt og vondt etter et par dager, og måtte få stivkrampesprøyte. Da gikk det over.

Bitt av flått i sommer...

Ellers er jeg sikkert stukket av knott og alle andre sånne småkryp :p
 
Av insekt? Klegg, blinding, mygg og knott biter hele tiden.. edderkopp og lopper innimellom. Har også blitt brent av ei humle.

Har blitt bitt og klort mye av katt (sånn går det når man skal bade dem).. har også arr etter hundebitt, men ellers også blitt bitt av hamster og undulat. Og kanin. Og kalkunene har vel bitt/hakket på meg.
 
Mygg,klegg,flue,katt,hund,marsvin,kanin,hest++. Blitt bit og klort.
 
Tror jeg har blitt bitt av det meste. Men bare et hundebitt som gjorde at jeg måtte ta stivkrampesprøyte, resten har vært relativt uskyldig.
 
Bitt/ stukket av Veps, mygg, knott, klegg (au!), katt, hund, maur, kanin
 
Back
Topp