Har du blitt bitt eller stukket...

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
...av dyr eller insekt? Blitt klort? Og av hvilke?
 
Har blitt stukket av veps, myggen har spist meg opp mange ganger :D og et ukjent insekt har stukket meg på pekefingeren så det ble en blemme/sår akkurat på leddet på fingeren så det tok en stund før det grodde for den fikk jo aldri være i ro.
 
Bare mygg, knott og antakeligvis klegg. Ellers selvsagt av katt, et hundebitt (helt ukritisk), og en hest. Ikke noe veldig spennende altså. :p
 
Veps og bie hvertfall.
Bitt av ett lam da :p Den trodde jeg hadde flaske, så den beit hull på fingern min. Kjekt å ringe legevakt da og si ett lam beit meg. Måtte ha stivkrampesprøyta.

Ellers er det vel litt valpebitt og kattungebitt. Ikke noe big deal da :)
 
Veps, mygg, hund og noen insekt på Østlandet jeg ikke aner hva var. Er allergisk så det endte med legevakt og krykker.
Har vært på legevakta et par andre ganger også pga stikk av ukjent opphav.
 
Å mygg mange ganger. Av veps 2 ganger, siste gang havnet jeg på sykehus til observasjon:)
 
Blitt stukket av veps.
Spist opp av mygg og knott.
Kleggbitt har jeg opplevd noen ganger.
Bitt av flue.
Bitt av hest, katt, undulat og hund (ikke noe alvorlig altså).
Blitt klort av katt og hund.
 
Stukket av: bie, veps, mygg
Bitt av: tuneflue, mange maur på en gang, hest, menneske
Klort av: hund
 
Jeg har hatt både vepse og myggstikk.
Bitt av katt, gjess & miniøgler. Fikk infeksjon av miniøglene, ellers aldri noen alvorlige bitt.
 
Bitt/stukket av hund, katt, sauer, klegg, knott,mygg (elsker meg), veps, maur (den brunrøde og en type som er helt svart, sistnevnte gav meg en blemme i huden)... Egentlig uforskyldt alle gangene :p
En av sauene bet meg når jeg skulle kose med den.. Eller den slikket lenge først før den bet :p
Også har væren på gården vår bitt meg i rompen fordi jeg ikke gav han mat først :laughing021(pappa lo så tårene trillet av det synet)
Enkelte andre sauer har bitt meg i håret da de trodde det var høy:excited001
 
Jeg er allergisk mot stikk generelt,men har blitt stikket av klegg,mygg,hestebrems osv. Ser ut som en ballong når jeg blir stukket. Og for å ikke snakke om fuglelopper,da ligger jeg rett ut og spyr med migrene. Det værste jeg opplevde var å bli angrepet av jordveps som 12 åring. Hoppet på bakken for å få tak i epler og vipps så kom de illsinte. Fikk 13 stikk og var nær døden :eek:
 
Blitt bitt av hund
Klort av katt
Stukket av mygg
Tråkket på en humle, det brant mellom tærne :eek:
 
Ble stukket av en veps en gang. Og alle kattene jeg har hatt har sikker klora meg. Men aldri alvorlig:)
 
stukket av mygg, klegg, knott og veps. Og sikkert noen andre insekter.
Bitt av hund, katt og flått. Fikk borrelia-infeksjon av flåtten.
 
Blitt stikke av mygg ca 1mill ganger, av hveps en enkelt gang og bitt av klegg.

Ellers ble jeg bidt av en svane engang. :D
 
Bitt av mygg,knott,flått,veps,homle,klegg..
Bitt av en pitbull, som ikke slapp taket før etter noen min.
Sparket av en 2 mm fra øyet :(
 
Klegg, veps, humle, mygg, knott og flott :)
 
Back
Topp