Har dere kjøpt vogn enda?

Her overrasket mamma meg med vogn :) så her var vogn på plas allerede før uke 12, ble litt stressa i tilfelle noenting skulle gå galt, men alt har gått bra og det står en tom fin vogn på gjesterommet og bare venter på at august skal komme <3
 
Her overrasket mamma meg med vogn :) så her var vogn på plas allerede før uke 12, ble litt stressa i tilfelle noenting skulle gå galt, men alt har gått bra og det står en tom fin vogn på gjesterommet og bare venter på at august skal komme <3

Så utrolig koselig :)
Vi får også fra foreldrene våres, hentes 7.mai. Gleder meg som en liten unge :)
 
  • Liker
Reactions: VHN
Har bestillt for en god stund siden, men skal ikke hente før i juni :) Her ble det Emmaljunga mondial de luxe i fargen dallas (lysegrå) :D gleder meg til å få den hjem!
 
Noen som vet om plasser som av og til har tilbud på Bugaboo eller Emmaljunga?
 
Så utrolig koselig :)
Vi får også fra foreldrene våres, hentes 7.mai. Gleder meg som en liten unge :)
Jada, var veldig hyggelig overraskelse :) mamma hadde også kjøpt matchende stellebag og vognpose så alt passer sammen :)
 
Vi bestilte vogn på lørdag, ble en emmaljunga Edge duo i lounge grey :) hentes om to uker! :)
 
Bare av ren nysgjerrighet - hvorfor kjøper de fleste Emmaljunga? Hvilke erfaringer har dere med Britax, Bugaboo eller Cybex?
 
Bare av ren nysgjerrighet - hvorfor kjøper de fleste Emmaljunga? Hvilke erfaringer har dere med Britax, Bugaboo eller Cybex?
Jeg kjøpte Emmaljunga basert på at de er mest lik simo. Og etter å ha jobbet mye i barnehage har jeg erfart at det er ikke noe særlig med vogner som er tre hjel, noe mange vogner har. Også synes jeg ikke de som er ny motens ikke er noe som helst fine. Da tanker jeg på Stokke sine (og de som ligner)
 
Bare av ren nysgjerrighet - hvorfor kjøper de fleste Emmaljunga? Hvilke erfaringer har dere med Britax, Bugaboo eller Cybex?
Endte med Emmaljunga her grunnet understellet, bag'en og vendemuligheter :) Ville ha en vogn med 4 hjul, oppblåsbare og hvor en kan ha sportsdelene mot seg og fra seg når den tiden kommer. Er ikke alltid den lille vil se verden uten å ha kontakt med foreldrene, så for meg var det viktig med muligheten for foreldrevendt mulighet :) Det kommer egentlig rett og slett an på hvilke preferanser en har og hvor du skal bruke vognen...det er en jungel av vogner der ute :p
 
Bare av ren nysgjerrighet - hvorfor kjøper de fleste Emmaljunga? Hvilke erfaringer har dere med Britax, Bugaboo eller Cybex?

Her sverger jeg til Emmaljunga Edge Duo av mange grunner. Hadde det med første gutten vår og skal ha det nå også.

Utseendemessig har jeg elsket den siden jeg viste hva en barnevogn var ;) Kvaliteten er super, den tåler masse, er solid og er stabil. Det er god plass i den til barnet og god plass under til varer eller andre ting man måtte finne på å ha med seg (classic understellet). Lett å rengjøre. Den har holt på alt av føre og alle turer vi har vært på. Den er lett å vedlikeholde og lett å skaffe reservedeler eller ekstrautstyr til om man skulle trenge det. Man kan også bruke den fra baby blir født frem til han/hun ikke vil bruke den mer, samtidig som den da kan selges videre for en grei sum (eller beholde den selv) slik at flere barn (og familiene deres) får glede av den. Forrige vognen vår er på 4 barnet nå (2009 modell).

Jeg er lite kjent med andre vogner, så kan ikke si jeg har noe å sammenligne med sånn sett. Følger bare hjertet mitt og våre krav til vogn når vi kjøper :)
 
Back
Topp