Har dere kjøpt vogn enda?

Vi har simo duo fra før. Men vurderer å selge den og kjøpe bugaboo buffalo pga størrelsen. Får ikke plass til både understell og bagen til simoen i bagasjerommet på bilen. Vi satte bagen i baksetet tidligere. Men nå blir det to bilstoler i baksetet, så da går ikke det. Men det blir med tungt hjerte. Er veldig glad i Simoen :)
 
Skal ha emmaljunga mondial duo :) noen som vet når man egentlig burde bestille? Blir bittelitt stressa :)
Jeg ville kontaktet butikken og spurt. Ser at noen sier det tar opp til 8 uker og at fabrikken er stengt en mnd i sommer. Men, dem som kan svare deg best er butikken :)
 
Skal ha emmaljunga mondial duo :) noen som vet når man egentlig burde bestille? Blir bittelitt stressa :)
Kontakt forhandler også bestilles vogna opp til du vil ha den.
Da er det opp til forhandler å få den fra Emmaljunga før ferien som nevnes og du slipper å tenke på den
 
Denne har vi kjøpt☺

Vi har kjøpt helt likens bare med et annet understell
fa2344556f3f0065ee84046e96b6bb07
 
Skal ha emmaljunga mondial duo :) noen som vet når man egentlig burde bestille? Blir bittelitt stressa :)

De sa til meg at jeg burde bestille senest april/mai, grunnet leveringstid og sommerstengt uker i juni og juli..
 
Har ikke bestilt vogn enda, men må få bestemt oss snart. Synes det er så mange vogner å velge mellom, men den vi liker best ble vi anbefalt av forhandler å ikke ta :(
 
Emaljunga viking. Vil ha en vogn som er lett å ha med på reise, da vi skal fly Trondheim-Bergen gjentatte ganger det første leveåret.



Hun mente bagen ikke var dyp nok til at vi kunne bruke den gjennom vinteren.
Er den bagen så mye lavere enn Edge duo da? Det er den jeg kjøpte og den var jo mer enn dyp nok.
 
Emaljunga viking. Vil ha en vogn som er lett å ha med på reise, da vi skal fly Trondheim-Bergen gjentatte ganger det første leveåret.



Hun mente bagen ikke var dyp nok til at vi kunne bruke den gjennom vinteren.

Wow, det var jo en spesiell ting å si :p
Er ikke noe problem å ha den på vinteren :)!
Eneste "ulempa" den har er jo at det er nokså små hjul på den (kan være vanskeligere på vinteren feks, og mindre trillekomfor på ujevnt terreng).
Men ellers er jo det en super vogn! :)
Perfekt for dere om dere skal reise mye og transportere den :)
 
Jeg kom akkurat hjem med en ny Emmaljunga Edge Duo m/ s-understell, svart, prins&prinsesse... Åååh kunne ikke dy meg :( Hadde jo kjøpt en ny Simo kombi og var ferdig... Men jaja ^^ Får selge Simoen da :p
 
Jeg kom akkurat hjem med en ny Emmaljunga Edge Duo m/ s-understell, svart, prins&prinsesse... Åååh kunne ikke dy meg :( Hadde jo kjøpt en ny Simo kombi og var ferdig... Men jaja ^^ Får selge Simoen da :p
Hahaha!!! Sånn kan det gå :p har samme vognen her, men med classic chrome :D
 
Vi kjøpte TFK Joggster Twist til forrige og har vært strålende fornøyd med den! Med Multi-x-bagen er den virkelig den perfekte vognen på både asfalt, skogtur og at du kan ha barnet vendt mot deg til h*n er ca 1,5 år. Gleder meg til å bruke den igjen!
 
Back
Topp