Har dere kjøpt vogn enda?

Da har jeg endelig bestilt vogn jeg også, har slitt fryktelig med å bestemme meg:D Det ble til slutt en emmaljunga Mondial i fargen lounge black, med understellet med svingbare lufthjul. Håper bare det blir fint sammen, de hadde ikke bagen utstilt i butikken så må bare se det for meg:p Men tror det blir bra:)
 
Hva tenker dere om å bestille vogn via nett? Er jo en risiko å ikke se og ta i vognen før man kjøper den.
Noen som har erfaring med denne?

ImageUploadedByBV Forum1461232159.407671.jpg
 
Men de fleste av dere bestiller hjul der alle fire er faste virker det som? Trenger ikke så mange vendbare framhjul?vi ønsker det fordi vognen virker mye lettere å manøvrere :)
 
Vi skal bestille Bugaboo buffalo snart, men jeg klarer ikke bestemme meg om jeg vil ha svart eller aluminiumsfarget understell. Gubben vil ha aluminium, men jeg vingler hele tiden mellom de to :p dilemma :p
 
Men de fleste av dere bestiller hjul der alle fire er faste virker det som? Trenger ikke så mange vendbare framhjul?vi ønsker det fordi vognen virker mye lettere å manøvrere :)
Jeg har hatt med 4 faste hjul til gutta. Nå vil jeg prøve med 2 svingbare foran pga enklere manøvrering. Kan jo sette de fast :) Triller ikke i høy snø etc allikevel. :)
 
Var og så på vogn i går. Emmaljunga super viking. Men den er jo så dyyyr :( noen som har tips om lignende vogn som ikke koster like mye?
 
Var og så på vogn i går. Emmaljunga super viking. Men den er jo så dyyyr :( noen som har tips om lignende vogn som ikke koster like mye?

Vet ikke om nye men, søk litt på Finn.no eller kjøpe selge grupper på Facebook så kan det være at noen selger en tidligere modell noe rimeligere. Vognene faller med en del tusenlapper bare på ett år og enda mere på 2 år osv.
 
Var og så på vogn i går. Emmaljunga super viking. Men den er jo så dyyyr :( noen som har tips om lignende vogn som ikke koster like mye?
Emmaljunga er svindyrt :( Derfor ble det kampanjevognen her siden den var ca 3000kr billigere. Var egentlig på jakt etter Brio, men Britax (?) har visst overtatt Brio og er mer city vogn nå. Har du vært innom Babyshop og sette på alternativer til Emmaljunga Viking? :)
 
Ser på vogna hverdag! Og gleder meg så sykt til å ta den i bruk :p
Vurderer nesten å prøve den ute, og ha tilvenning på hundene som unnskyldning :D
 
Hei. Sniker fra September! Vi har bestemt oss for Emmaljunga og ser det er mange her som har gjort det samme! Dere som har valgt svingbare hjul forran, har dere prøvd vogna på grus? Fungerer det greit eller blir det vanskelig å styre? :)
 
Hei. Sniker fra September! Vi har bestemt oss for Emmaljunga og ser det er mange her som har gjort det samme! Dere som har valgt svingbare hjul forran, har dere prøvd vogna på grus? Fungerer det greit eller blir det vanskelig å styre? :)
Man kan jo låse hjulene da vist det er vanskelig å trille på grus☺har selv valgt svinghjul fremme. Ikke prøvd på grus.
 
Hei. Sniker fra September! Vi har bestemt oss for Emmaljunga og ser det er mange her som har gjort det samme! Dere som har valgt svingbare hjul forran, har dere prøvd vogna på grus? Fungerer det greit eller blir det vanskelig å styre? :)
Prøvde ned gårdsplassen og det gikk fint :) Der er det jo grov grus. Det er vel mest vanlig i gårdsplasser? Turveien langs elva her, er såkalt grusvei, men den er ikke av grus, men hardpakket "sand" (?). Der gikk det veldig fint. Men som sagt over - blir det vanskelig, er det jo bare å låse hjulene.
 
Emmaljunga er svindyrt :( Derfor ble det kampanjevognen her siden den var ca 3000kr billigere. Var egentlig på jakt etter Brio, men Britax (?) har visst overtatt Brio og er mer city vogn nå. Har du vært innom Babyshop og sette på alternativer til Emmaljunga Viking? :)
Ja,men synes det er så vanskelig å se på vogner på nettet. Skal lete litt mer på Facebook og finn og se om noen selger super viking brukt :)
 
Back
Topp