Har dere kjøpt vogn enda?

Vi har bestemt oss for Emmaljunga Edge Duo eller Mondial event. Mondial Deluxe. Hørte med et par butikker i Krsand, som er nærmeste plass til oss som selger disse, og en av butikkene sa det var opptil 8 ukers leveringstid. Fabrikken stenger ned i juli, så da må vi jo nesten bestemme oss for og bestille vogn i slutten av april. Føler meg ikke helt klar for det så tidlig, men tida går jo fort. Usikker på farge. Blir vel svart, men synes den grå (Dallas?) er veldig fin. Noen som har den? :)
 
JellyBean28: Vi syntes i hvert fall den var veldig god! Både til høy og lav person ;) Vi er veldig aktive begge to, og ønsket en god joggevogn som også funker fint til vanlig bruk :)
 
Har ikke kjøpt men vi har bestemt oss for Stokke Trailz :) Var på barnas hus i dag og prøvekjørte litt (for 100 gang... :p) og gleder meg veeeldig til å kjøpe den! Men venter nok til juni/juli siden vi har litt dårlig oppbevaringsplass
 
Screenshot_20160503-154118.png Screenshot_20160503-154056.png Vi kjøpte vogn på påskeaften. Vi kjøpte Emaljunga edge duo prins&prinsesse sin kampanjevogn.syntes den er superfin. betalte bare 8300kr helt ny og fikk den med hjem når vi kjøpte den. Før vi så denne kampanjevognen så hadde vi tenkt å bestille edge duo nå en av dagene siden det er 8 ukers levering. Føler vi var veldig heldig :)
 
Last edited:
Vi kjøpte vogn på påskeaften. Vi kjøpte Emaljunga edge duo prins&prinsesse sin kampanjevogn.syntes den er superfin. betalte bare 8300kr helt ny og fikk den med hjem når vi kjøpte den. Før vi så denne kampanjevognen så hadde vi tenkt å bestille edge duo nå en av dagene siden det er 8 ukers levering. Føler vi var veldig heldig :)
Det er den samme som jeg har kjøpt :) Gikk veldig lenge og lurte og prøvekjørte forskjellige, men det ble den til slutt :D
 
Hvilken vogn er dette? var fin
Bildet var vell postet før denne ☺☺
2bba899dcaa6b0e756a49c08286c99b6
 
Noen som har erfaring med Silver cross elegance? :)
De er så lekre :)
 
Vi har bestemt å kjøpe britax go next:joyful:
 
Back
Topp