Hårfjerningskrem

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Er det noen som vet om noen gode hårfjerningskremer for ansikt og kropp?

Har fått tips om Andrea hårfjerningskrem for ansikt er veldig bra, men hva til leggene? Kjøpte meg en Veet i dag og skal teste den ut etterhvert, men gjerne andre forslag også :)

Hva er dere fornøyd med?
 
Har ikke prøvd annet en veet sin, og anbefaler ikke den om du har sensitiv hud.
Her forsvant hårene, men den tok med huden i samme slengen :eek:
Har ikke turt og prøve noen andre typer etter det, men nå har jeg veldig ømfintlig hud så det var nok ikke den beste idéen for meg i utgangspunktet :p
 
Har kun prøvd veet på beina og er helt greit fornøyd med den altså!
 
Har ikke prøvd annet en veet sin, og anbefaler ikke den om du har sensitiv hud.
Her forsvant hårene, men den tok med huden i samme slengen :eek:
Har ikke turt og prøve noen andre typer etter det, men nå har jeg veldig ømfintlig hud så det var nok ikke den beste idéen for meg i utgangspunktet :p
Jeg tror jeg har litt sensitiv hud. Kjøpte den kremen for "all skin types". Visste ikke at krem kan fjerne huden også, høres ikke noe godt ut. Har prøvd voks strips en gang og der rev jeg av meg litt hud i samme slengen :wideyed:
 
Har kun prøvd veet på beina og er helt greit fornøyd med den altså!
Så bra :) Jeg epilerer bena av og til men greit med en krem når man skal få gjort det litt raskere og ikke bli helt rødprikkete :p
 
Jeg tror jeg har litt sensitiv hud. Kjøpte den kremen for "all skin types". Visste ikke at krem kan fjerne huden også, høres ikke noe godt ut. Har prøvd voks strips en gang og der rev jeg av meg litt hud i samme slengen :wideyed:

Det er nok lurt å prøve på et lite område først, slik som det er anbefalt på pakken.
Jeg smurte jo bare i vei på begge beina med en gang, noe som viste seg å være litt dumt :hilarious:
 
Det er nok lurt å prøve på et lite område først, slik som det er anbefalt på pakken.
Jeg smurte jo bare i vei på begge beina med en gang, noe som viste seg å være litt dumt :hilarious:

Det er veldig veldig lurt å teste på et lite sted først ja! Jeg fikk skikkelig stygge brannsår der jeg testet, så det utgikk veldig.
 
Det er nok lurt å prøve på et lite område først, slik som det er anbefalt på pakken.
Jeg smurte jo bare i vei på begge beina med en gang, noe som viste seg å være litt dumt :hilarious:
Bruker aldri å teste ut før jeg gjør om det er farging, epilering etc, men kanskje jeg skal gjøre det denne gangen. Spesielt når jeg skal bruke hårfjerningskrem for ansiktet.
 
Back
Topp