Håpet Om Å Utvide Familien❤️

Det er streker! Herregud..
TR er forventet i helgen ca, så får jeg ikke det tar jeg en digital i helgen :Heartpink Man blir helt gal av å stirre på sånne streker- føler til slutt at øya spiller meg et puss!
Dette var rfsu sine tidligtester- tok også
Normal sine billige, der ser jeg en svaaaaaaaaak strek, nesten så den ikke syns når man ser rett på! Ble derfor usikker:facepalm::nailbiting:
 
Er det virkelig sant??? Kan det være min tur nå????Jeg ser streker! Måtte ta to- hva syns dere:oops:
Kjørte testene dine i en app som sjekker g-tester og disse vil jeg si er positive!! :Heartred :gen014
 

Vedlegg

  • 99F3AB69-E514-4737-AC31-A57A29C57C03.jpeg
    99F3AB69-E514-4737-AC31-A57A29C57C03.jpeg
    76,3 KB · Visninger: 52
For en fin gjeng det er her inne!!:love7! Må si det er utrolig deilig å ha noen å glede seg med når man ikke enda sier det til andre!!:love7

Jeg tok en billigtest fra normal på morgenen idag, og der ble streken tydeligere!!
Også kom ettermiddagen og digitaltesten lå i skapet og skrek etter meg…JEG MÅTTE BARE TA DEN :nailbiting: jeg forberedte meg på at det kunne stå «ikke gravid» da det fortsatt er tidlig, ogden ble tatt på utvanna urin- men se her dere :shy: :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • CE3CF6EF-0B54-49B3-9A02-99AC13130479.jpeg
    CE3CF6EF-0B54-49B3-9A02-99AC13130479.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 51
Måtte ta en test idag også ( de billige fra normal!) og streken blir sterkere på de også :Heartbigred
Jeg er så glad, endelig etter 5-6 pp- bare det å se positive tester er helt herlig! Føler også så med dere andre som fortsatt venter på deres streker, unner dere alt godt! Krysser fingrene mine for dere alle at deres tid kommer nå

Kjenner også på litt nerver! Føler så på meg at this is it! September/oktober baby :Heartpink men må jo såklartvære forberedt på alt!! Skulle hatt mensen idag men ingen symptomer på det gudskjelov- nyter hvert sekund hvertfall som jeg kan kalle meg gravid:smiley-angelic001:angelic::Heartpink
 
For en fin gjeng det er her inne!!:love7! Må si det er utrolig deilig å ha noen å glede seg med når man ikke enda sier det til andre!!:love7

Jeg tok en billigtest fra normal på morgenen idag, og der ble streken tydeligere!!
Også kom ettermiddagen og digitaltesten lå i skapet og skrek etter meg…JEG MÅTTE BARE TA DEN :nailbiting: jeg forberedte meg på at det kunne stå «ikke gravid» da det fortsatt er tidlig, ogden ble tatt på utvanna urin- men se her dere :shy: :smiley-angelic001
Åh. Gratulerer sååå mye :love7
 
Uke 4+6 (uke 5) Tenk at jeg skal få skrive det :shy:
(må bare legge til at det blir mye snakk om positivt test/og gleden rundt det. Så hvis det kan være litt vondt- som er fullt forståelig så vet du det)


Jeg nyter fortsatt hvert sekund som jeg kan kalle meg gravid:Heartpink jeg tok en billig test fra normal idag for å sjekke stigning og streken blir sterkere!
Vet jeg har tatt en digital, men syns det kan være litt betryggende og ta noen tester i ventetiden for å fysisk se stigning! Det tror jeg også er godt for mannen! Han var litt skeptisk når jeg viste de svake strekene, men ble så glad når jeg viste han digital testen, var så hyggelig reaksjon!! Prater om det litt sånn herlig der- det er også veldig hyggelig:Heartpink og da hjelper det såklart å vise at strekene blir mørkere!


379FBF70-7CFB-4579-AD41-F1A3B8895DAB.jpeg

23AF69CF-8389-4F2C-A4F7-EC045CC70F72.jpeg


Ellers syns jeg de ukene før 12 uker kan komme til å bli veldig trege:facepalm: sånn det ser ut nå så er jeg 12 uker i midten av mars- men er det ikke sånn at februar ofte bare flyr forbi a?:laughing002 Let’S hope! Også måtte jeg søke litt for jeg syns å huske at man nå blir tilbudt tidlig ultralyd (rundt uke 11-13)og det ble jeg veldig glad for å lese. Nå er legetime bestilt Hvertfall, så kanskje det blir satt opp time til det i midten av mars:Heartpink

Også lurer jeg på når jeg skal ringe til helsestasjon og prate med jordmor, når begynte dere med ? Husker ikke helt, men tror jeg var innom nesten med en gang sist jeg var gravid! Hmm.. får se!

Også vil jeg takke for alle lykkeønskninger! Lite visste jeg hvor deilig det sku være å ha en heiagjeng her inne når ingen utenfor vet:love7
 
Uke 6 (5+5)
Testene har bare blitt sterkere og sterkere så jeg må jo bare ha troa på at dette går!! En liten september/oktober baby:angelic: termin slutten av september:Heartpink
Formen er ellers veldig grei! Litt småkvalm om morgenen og kvelden:grumpy:EKSTREMT trøtt! Kunne lagt meg meg kl 1730:laughing002 OG tisser mye!!

Skal til legen på torsdag så forhåpentligvis setter han kanskje opp time til tidlig ultralyd! Noen som vet om de gjør det da eller om det er noe de tar nærmere uke 12?
Ellers så syns jeg dagene snirkler seg avgårde mtp å nå uke 12!!
Selvom jeg veit at februar ofte går fort:Dkrysser hvertfall fingrene for det…:laughing005
Syns også det er vanskelig å holde hemmelig! Lyst til å rope det ut til alle jeg kjenner «JEG ER GRAVIIID» :laughing002:Heartpink
Det å skulle (forhåpentligvis) få oppleve dette en gang til er noe jeg absolutt ikke tar for gitt! Gi lille her et søsken:Heartpink utrolig takknemlig!
 
Uke 8 (7+5)
Tiden går både fort og sakte syntes jeg!! Allerede snart uke 9 (8+0), syns det er helt vilt og jeg nyter fortsatt hver dag jeg kan kalle meg selv gravid! :happy093 Jeg sliter mye med trøtthet og KVALME! Guri Åssen skal jeg klare å holde dette hemmelig 4 uker til hvis det fortsetter sånn:depressed: føler det er fra jeg står opp og frem til 12 ish, deretter begynner det igjen utover kvelden…
Mannen min er god å prøver å varte opp med ting når jeg orker da:Heartbigred

Legetimen gikk bra, var egentlig en kjapp info om veien videre da vi for øyeblikket ikke har ledig jordmor! Så da blir det til at jeg går til legen min. Legekontoret har også fått en ultralydmaskin som vi kunne bruke under timene våre! Så da gikk det greit at det ikke var noen jordmor til meg:laughing002 skal dit på torsdag på første svangerskapstime og setter meg vel opp til tidlig ultralyd da! Kaaaanskje vi har mulighet til å se noe der nå..? Noen som har vært på ul uke 8-9?
 
Back
Topp