Håpet Om Å Utvide Familien❤️

Jeg venter og venter… :rolleyes:
Jeg er enten 3 dpo eller 5dpo spørs hvilken app som hadde rett denne pp…
Hjelpes man har lyst til å teste! Vurderer å sniiiiike til en test lørdag da vi skal bort bare for å se hvis om atte:dead: hadde en del murringer i helgen så håper så inderlig på en spire som sitter!!
 
Hei igjen!:greet025 En koselig helg overstått, jeg holdt meg unna vin bare sånn i tilfelle!:love7 Blenda test- men alt for tidlig å teste også
Det murrer no grådig om dagen, kjennes nesten litt støl ut i magen/livmorområde! Håper så inderlig det er pga egg som fester seg og ikke pga TR…
Vurderer å be mannen kjøpe en «test tidlig» på bensinstasjon- vil så teste imorgen og bare se :nailbiting: Forventa mens er fredag, så vi får vente I spenningen:arghh:
 
Dagene går! Svei av en tidligst i ettermiddag på utvanna urin, selvfølgelig blenda..
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte at det skulle bli så altoppslukende og slitsomt.. :rolleyes: Tenker på å teste, tester og så studerer jeg testene (går gjerne tilbake for å se om jeg gikk glipp av no strek..kan tenkes jeg ee litt ekstrem? Håper ikke det egentlig:facepalm::laughing025)
Også begynner man å bekymre seg! Før mensen egentlig skal komme.. over at man kanskje trenger hjelp på veien mot nr 2 da… ikke at det er noe galt, men gud så mye lettere om det gikk som sist da jeg plutselig var gravid.. uff!
Og etter det kommer den dårlige samvittigheten over at jeg «sutrer», når jeg sitter så fint i det som jeg gjør med verdens fineste mann, i vårt fine hus vi nettopp flyttet til og jeg har en frisk liten søtnos fra før…jeg blir gal av dette tankekjøret jeg:banghead::rolleyes:

Unnskyld klaginga.. deilig å få det ut egentlig:Heartpink
Krysser fingrene for kaaaanskje en svak positiv imorgen på tidligtesten
 
Dagene går! Svei av en tidligst i ettermiddag på utvanna urin, selvfølgelig blenda..
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke tenkte at det skulle bli så altoppslukende og slitsomt.. :rolleyes: Tenker på å teste, tester og så studerer jeg testene (går gjerne tilbake for å se om jeg gikk glipp av no strek..kan tenkes jeg ee litt ekstrem? Håper ikke det egentlig:facepalm::laughing025)
Også begynner man å bekymre seg! Før mensen egentlig skal komme.. over at man kanskje trenger hjelp på veien mot nr 2 da… ikke at det er noe galt, men gud så mye lettere om det gikk som sist da jeg plutselig var gravid.. uff!
Og etter det kommer den dårlige samvittigheten over at jeg «sutrer», når jeg sitter så fint i det som jeg gjør med verdens fineste mann, i vårt fine hus vi nettopp flyttet til og jeg har en frisk liten søtnos fra før…jeg blir gal av dette tankekjøret jeg:banghead::rolleyes:

Unnskyld klaginga.. deilig å få det ut egentlig:Heartpink
Krysser fingrene for kaaaanskje en svak positiv imorgen på tidligtesten
Må bare si: du er ikke alene :hilarious: Man går helst tilbake 4,5,6 ganger, sjekker i forskjellige lys….:laughing001
 
Blenda tidligtest på morgenen idag… så kan nok tenkes det ikke helt gikk veien denne gangen..
Er jo såklart ikke satt i stein før helgen da jeg forventer TR! Men prøver å forberede meg litt psykisk :rolleyes: Jobber med hodet og kanskje tenke at «det skjer når det skjer»:Heartpink
 
Blenda tidligtest på morgenen idag… så kan nok tenkes det ikke helt gikk veien denne gangen..
Er jo såklart ikke satt i stein før helgen da jeg forventer TR! Men prøver å forberede meg litt psykisk :rolleyes: Jobber med hodet og kanskje tenke at «det skjer når det skjer»:Heartpink
Det er lurt å forberede seg litt. Jeg gjør hvertfall alltid det. Selvom håpet er der helt til tr kommer :happy: Det er skremmende hvor altoppslukende det er. Selv har jeg vært uten prevensjon i 12 år uten å ha fått positiv test en gang. Men husker selv «starten» når man prøvde hvor alt man tenkte på var at den testen skulle bli positiv. Det er psykisk utmattende!
Håpet spiren sitter for deg denne pp! Unner alle som prøver på baby å få de to strekene. Så jeg gleder meg til å følge deg :love7
 
Det er lurt å forberede seg litt. Jeg gjør hvertfall alltid det. Selvom håpet er der helt til tr kommer :happy: Det er skremmende hvor altoppslukende det er. Selv har jeg vært uten prevensjon i 12 år uten å ha fått positiv test en gang. Men husker selv «starten» når man prøvde hvor alt man tenkte på var at den testen skulle bli positiv. Det er psykisk utmattende!
Håpet spiren sitter for deg denne pp! Unner alle som prøver på baby å få de to strekene. Så jeg gleder meg til å følge deg :love7
Tusen takk for koselig svar :Heartpink Godt å høre det er flere som føler på at det er altoppslukende! Så sier folk «du blir gravid bare du tenker at det skjer når det skjer..:rolleyes:
Åhhh, sender deg en klem! Helt enig, det er utrolig utmattende..
Setter så pris på det; og ILige måde- spennende å følge med på reisen din også
 
Da skulle jeg hatt besøk av TR for 1-2 dager siden, men ingen tegn til den :rolleyes: :bored: Men heller ikke positive tester, så skjønner egentlig ingenting! Hatt så stabile sykluser på 29-30 dager ogTR har kommet på dagen som appen har sagt det:confused: men mtp negative tester så er jeg ikke gravid heller..
Blir forvirra jeg:wtf::rolleyes:
Ellers jobber jeg med hodet! Tenker st neste runde nå tar vi litt som det kommer.. kommer ikke til å kjøpe no EL tester denne neste runden:Heartpink
Hadde vært så koselig om den satt nå fordi naboene våre er gravid med nr 2 så da hadde vi begge fått 2023 barn, og de har et barn fra før av som er 4 mnd eldre enn vår:love7
 
Da skulle jeg hatt besøk av TR for 1-2 dager siden, men ingen tegn til den :rolleyes: :bored: Men heller ikke positive tester, så skjønner egentlig ingenting! Hatt så stabile sykluser på 29-30 dager ogTR har kommet på dagen som appen har sagt det:confused: men mtp negative tester så er jeg ikke gravid heller..
Blir forvirra jeg:wtf::rolleyes:
Ellers jobber jeg med hodet! Tenker st neste runde nå tar vi litt som det kommer.. kommer ikke til å kjøpe no EL tester denne neste runden:Heartpink
Hadde vært så koselig om den satt nå fordi naboene våre er gravid med nr 2 så da hadde vi begge fått 2023 barn, og de har et barn fra før av som er 4 mnd eldre enn vår:love7
Slik var min forrige syklus. Holdt på å bli gal. Tr har altid kommet når den skal eller dagen før. Denne gangen kom alt av smerter når de skulle, men tr var ingen sted å se. Alle testene var blenda og jeg begynte å google.
Stresset som bare det.. men tr kom, 4 dager senere enn vanlig. Noe som føltes som 4 mnd!! Nå har testingen etter el startet å vi krysser fingrene for klaff.
Krysser alt jeg har for deg også :love7
 
Slik var min forrige syklus. Holdt på å bli gal. Tr har altid kommet når den skal eller dagen før. Denne gangen kom alt av smerter når de skulle, men tr var ingen sted å se. Alle testene var blenda og jeg begynte å google.
Stresset som bare det.. men tr kom, 4 dager senere enn vanlig. Noe som føltes som 4 mnd!! Nå har testingen etter el startet å vi krysser fingrene for klaff.
Krysser alt jeg har for deg også :love7
Ååå godt å høre det er flere!! Blir jo gal for man blir stressa over at noe er galt- også hjelper jo ikke akkurat stresset :wtf: :hilarious:
Åå så spennende da!! Gleder meg til å følge deg videre og krysser fingrene for deg:Heartpink Tusen takk:love7
 
Ja nei fortsatt ingen TR.. 4 ish dager forsinket:rolleyes:merker ingenting til den heller.. negativ test på morgenen idag også..
Eller jeg syns jo jeg skimter skygge på
Hver test jeg ser:hilarious:
Blir stressa for at noe er galt når den har kommet så på dagen tidligere.. kan såklart være stresset over å prøve å bli gravid:rolleyes:
Ekke hver gang man håper på TR.. så
vi får begynt neste pp! Er det noen som har opplevd det samme, men vært gravide? Evt som fikk veeeeldig sen positiv test??:rolleyes::happy: Lov å håpe??:hilarious:

Ellers prøver jeg å finne litt tilbake til meg selv om dagen.. skal jeg være ærlig har det tatt mer av meg enn jeg hadde trodd. Merker at jeg grubler mye og ikke heeelt finner glede i de samme tingene som før..
Hjalp mye å få gått en ordnelrig tur i skogen igjen- oooog (nå blir jeg vel hengt) jeg har såvidt begynt å pynte til jul da vi er borte hele neste helg! Det ble så koselig med stjerner i vinduene og rundt om i huset!! Merker en bedring i humøret bare av det! Og såklart kvalitetstid med lille og mannen, vi pusser opp så skviser inn tid der vi kan:Heartpink
 
Ingen TR i sikte enda..
Jeg merker alltid godt når TR kommer, jeg har som regel såå smerter og er i dårlig form. Men jeg føler meg så fresh :bored: :hilarious: Så skjønner ingenting jeg.. negativ test igår, så regner ikke med jeg er gravid heller! Kan det være veeeldig sen EL??
Hvorfor må sånn her skje? Hatt så stødig sykluser i 6 mnd nå:laughing025 jaja, får bare vente å se- har jeg ikke positiv test eller TR tilbake til uka får jeg vel ringe lege:rolleyes::Heartpink
 
Hvordan går det med deg? :Heartred
Så utrolig hyggelig at du spør :Heartpink
Det går bra, fikk en blødning på morgenen idag! Veldig svak, men da er nok TR ankommet. Noe jeg egentlig ble veldig lettet over!! Var redd noe var galt nå:rolleyes: ekke hver gang man ønsker tr:hilarious:
Håper alt er bra med deg:love7
 
Vært noen merkelige dager! Hakke hatt noe tegn til TR, ingen smerter slik jeg vanligvis har! (Ligger som regel i fosterstilling for jeg har så
Vondt, og kan kjenne det godt før TR i det hele tatt kommer!)
Men idag på formiddagen så begynte jeg plutselig å spotte.. så da er vel TR her. Men ee veldig lite, og smertene er helt annerledes, mer stikking på høyreside i livmoren.. merkelig! Men det er kanskje litt sånn som skjer, har jo stresset litt i det siste så kan tenkes kroppen kom ut av den vanlige syklusen og da oppfører seg uvanlig :rolleyes: Egentlig ganske godt når den endelig kom må jeg si, for ventingen uten positivtest var stressende:wtf: ellers kjenner jeg på en mer ro.
Jeg er klar for å prøve såklart, men uten EL tester. Jeg vil heller nyte førjulstiden men lille, og skape en magisk tid! Så kan man jo krysse fingrene for at man kanskje starter der nye året med en koselig hemmelighet:love7

Ellers ønsker jeg dere en god 1. adventskveld:Heartbigred
 
Hei igjen! Litt stille fra min side da det ikke har skjedd så mye… TR kom som bare det dessverre. Men er håpefull for denne mnd når TR endelig drar sin vei.
Har også bestilt en legetime for å ta blodprøver for å sjekke at alt er som det skal der- og evt snakke om veien videre for vår del/hva vi kan gjøre! :Heartpink Forhåpentligvis så kommer jeg dit med en spire allerede i magen:hilarious:
 
Blir nok litt stille her fra meh, evt frem til dpo! Går litt i et med julestyr nå denne førjulstiden :Heartpink
Ellers føler jeg meg veldig rolig denne pp! Stresser ikke med verken :hug003 eller el testing:Heartpink og det er godt å prøve å legge tanken litt bort, da man blir så sjukt opphengt i den prøvinga:Heartpink
 
Hei hei! Lenge siden sist:angelic:
Hadde en deilig jul med familie, og gått i ett siden nyttår!
Jeg har ikke tracket eggløsning siden november! Desember var det negative tester- men da visste jeg ikke om den satt på eggløsning!

Romjul og nå etter nyttår har jeg klart å roe meg ned men tanken på at ting tar tid, også funnet litt tilbake til gamle meg ig fått kontroll på stress og mat, veldig deilig å føle seg litt som seg selv!!:Heartpink

Føler også at jeg kunne kjenne veldig godt denne gangen eggløsningen, så vi prøvde annenhver dag en periode… så usikker på om den satt! Men hatt en følelse! Hadde også ei på jobben som hadde drømt at jeg snart sku få barn+ at jeg i det siste (for de som tror på sånt) fått en del tegn! Når jeg gikk gravid med første så var det en greie før jeg fant ut og under graviditeten at jeg så på klokken når tallene var like! Typ - 11:11-13:13-18:18 osv! Og det har jeg gjort de siste 3 dagene! Også følt meg litt trøtt! Så må nok svi av en tidligtest for å se:angelic: så spent!
Kommer innom med oppdatering når den er tatt!

Ellers håper jeg alt er bra med alle :Heartbigred
 
Er det virkelig sant??? Kan det være min tur nå????Jeg ser streker! Måtte ta to- hva syns dere:oops:
 

Vedlegg

  • CCB58873-DE54-48B9-A31F-5796AB9150AC.jpeg
    CCB58873-DE54-48B9-A31F-5796AB9150AC.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 86
  • 18BF1030-7D2D-4133-BD72-2A822E9D2CE7.jpeg
    18BF1030-7D2D-4133-BD72-2A822E9D2CE7.jpeg
    233,2 KB · Visninger: 78
Back
Topp