Fostervannsprøve i uke 37? Barn med hjertefeil..

Lykke til [emoji173]️ håper du har Internett og kan se masse serier og slappe av!:)
 
Gratulerer med jenta.
Lykke til med det som ligger foran dere. Håper det viser seg å ikke være så ille som antatt
 
So far, so good! Har flyttet inn på Rikshospitalet i dag.. Merker det tærer på psyken å sitte på det deprimerende rommet her, helt alene, å glo :( Men men.... Var på kontroll i dag, og det er fortsatt ingen nye overraskelser. Hun vokser som hun skal, og har det bra i magen min. :Heartred Nå er det bare å vente... Neste kontroll er om en uke, så frem til da, skal jeg bare ligge her å glo :hilarious::hilarious:

Skjønner dagene blir lange når man blir så låst fast på et sted. Men dere er hvertfall i trygge hender :Heartpink

Godt å høre at hun har det fint i magen, håper den lille kroppen takler overgangen til livet på utsiden godt!

Du får bare sluke Netflix-serier og få tiden til å gå!
 
Fødselen startet så smått rett etter at jeg skrev det siste innlegget mitt! Vannet gikk dagen etter kl 08:00, og Torsdag 09.08 kl 14:48 ble hun født! :Heartred Utrolig flaks at jeg flyttet inn akkurat den dagen det hele begynte!

Jeg fikk henne på brystet når hun ble født, og far fikk klippe navlestrengen. Hun var veldig stabil når hun ble født :love7

Når ligger hun på intensiven, og siden hun er stabil har vi allerede fått beskjed om at vi mest sannsynlig kan reise hjem i starten av uken som kommer. De vil utsette operasjonen så lenge som mulig, og så lenge hun holder seg stabil, så virker det ut som at det skal gå bra. Hun bruker ingen medisiner, og er kun til overvåking!

Hun er en skikkelig tøffing :Heartpink
 
Fødselen startet så smått rett etter at jeg skrev det siste innlegget mitt! Vannet gikk dagen etter kl 08:00, og Torsdag 09.08 kl 14:48 ble hun født! :Heartred Utrolig flaks at jeg flyttet inn akkurat den dagen det hele begynte!

Jeg fikk henne på brystet når hun ble født, og far fikk klippe navlestrengen. Hun var veldig stabil når hun ble født :love7

Når ligger hun på intensiven, og siden hun er stabil har vi allerede fått beskjed om at vi mest sannsynlig kan reise hjem i starten av uken som kommer. De vil utsette operasjonen så lenge som mulig, og så lenge hun holder seg stabil, så virker det ut som at det skal gå bra. Hun bruker ingen medisiner, og er kun til overvåking!

Hun er en skikkelig tøffing :Heartpink
Så gode nyheter.

Hvordan var hjertefeilen ift hva de trodde før fødsel?
 
Gratulerer så mye:Heartred
 
Hun er HELT NYDELIG!! De skjønneste hårlokkene *smelt* . Håper den første tiden hjemme blir fin og at veien videre blir positiv
 
Tusen takk, alle sammen :Heartpink

Vi fikk lov til å reise hjem i går, etter nesten to uker på sykehuset :Heartpink Nå skal vi bo hjemme frem til hun blir så dårlig at hun må opereres :arghh: Vi skal tilbake til kontroll ukentlig på vårt lokale sykehus, og om 4 uker ca. skal vi på ny kontroll på Rikshospitalet.

Vis vedlegget 271495
Så nydelig hun er :Heartpink
Det må være utrolig tøft å "vente på at hun blir dårlig" :sorry: Godt at dere får god oppfølging! Og godt å høre at hun var såpass frisk da hun ble født at operasjonen kunne vente.
Kos dere med den vakre jenta deres og lykke til :)
 
Hun er så herlig! [emoji7][emoji7]

Håper dere får masse kosetid hjemme, og at hun får vokst enda litt mer før operasjonen. [emoji173]
 
Back
Topp