For aller første gang

Nydelig kjole[emoji7][emoji7] og fint bilde[emoji169]

Krysser fingrene for at bekkenet oppfører seg greit[emoji1] Nyt eplepai og kos deg[emoji173]
 
Ny uke og kun en uke igjen til vi er 24 fullgåtte! :love017

Uke 23+0
Termin: 14.01.18
Kjønn: jente
Trimester: 2
Dager til permisjon:99
Neste jordmorkontroll: 18.09
Bevegelser: Ja. Hun våkner når vi våkner og er aktiv hver gang jeg sitter i ro, og spesielt på sofaen på kvelden!
Babyens størrelse: 28 cm og ca 560 gram
Navn: Har funnet navn men holder det hemmelig litt til.
Vann i kroppen: Nei
Vektøkning: 5 kg, har vært en kilo i uka nå de siste tre ukene!
Utålmodig: Nei, føler jeg tar det veldig med ro.
Strekkmerker: Ingen
Kynnere: nei
Melk i brystene: nei
Plager: noe verking i rygg og halebein
Humør: nesten overraskende bra :p føler jeg har mer stabilt humør enn før jeg ble gravid!
Cravings: søte ting!

Og på torsdag blir det glukosebelastningstest... gleder meg ikke veldig til det men må jo bare. Men alt var bra når jeg var hos legen på tirsdag , hun vokser som hun skal og jeg fikk høre hjertet :Heartredog i morgen er det fredag!!
 
Så fine klær :) Og se på den fine magen, da! Skikkelig babymage nå :D

God helg!
 
23+5
2 dager til 24 fullgåtte uker
30 dager til 3.trimester
94 dager til permisjon

Bestilte meg en haug med klær på zalando i går så gleder meg veldig til å få pakke i posten! Merker godt at tøyet mitt ikke passer lenger, egentlig mest i lengden. Er så lite lekkert å gå rundt med glippe nederst på magen:hilarious: og mannen er en engel og spleiser på betalingen siden han mener det ikke kun er min "feil" at jeg må ha nytt tøy! Litt glad i han da :love017 Han kommer hjem i morgen så det gleder jeg meg veldig til :)
Kjenner jo at jeg begynner å bli bra sliten nå. Det går i ett på jobb og dagene bare flyr unna og jeg trives så godt på nyjobben! Så da er det kanskje ikke så lett å holde igjen og begrense seg heller og det kjenner jeg godt når jeg kommer hjem om ettermiddagen. Men alt er verdt det for å være gravid og ikke minst ha en jobb jeg gleder meg til å dra til :Heartred
 
Spennende med nye klær[emoji2] Det samme sliter jeg også med, glippe nederst på magen. Må dra ned hele tiden og bruke lange singleter under[emoji28]

Koselig at du trives godt i jobben din[emoji16] det er sånn det skal være.
 
Så godt å høre at du har det bra :)

Ny garderobe er et must nå som magen er blitt større :p Jeg sverger til lange singletter å åpne cardiganer/skjorter.
Da slipper jeg å kjøpe så dyre plagg :p

Hiv ut bilde av det du har kjøpt da:)
 
Nå nærmer glukosetesten seg endelig slutten! Er så sulten at jeg holder på å dø :eek: klarer ikke å tenke på annet enn mat:hilarious:
 
Så godt å høre at du har det bra :)

Ny garderobe er et must nå som magen er blitt større :p Jeg sverger til lange singletter å åpne cardiganer/skjorter.
Da slipper jeg å kjøpe så dyre plagg :p

Hiv ut bilde av det du har kjøpt da:)
Tror jeg får pakke i posten i morgen så da blir det update :happy: lurt med singlett egentlig! Eneste er at jeg kjenner meg litt lite påkledd da :p men det er nok bare en vanesak;)

Spennende med nye klær[emoji2] Det samme sliter jeg også med, glippe nederst på magen. Må dra ned hele tiden og bruke lange singleter under[emoji28]

Koselig at du trives godt i jobben din[emoji16] det er sånn det skal være.
Bra vi er flere :D
Ja det er så godt å endelig ha en jobb jeg trives i! Tror ikke jeg hadde holdt ut som gravid i den gamle jobben:confused: hvordan gikk det med deg i dag, med glukosetesten? :)
 
Back
Topp