For aller første gang

Så nydelig magekul [emoji175][emoji175][emoji175]
 
21+5
I dag har jeg endelig somla meg til å ta kontakt med jordmor så får vi se når jeg får kontroll der. Skal til legen på tirsdag for 2.svangerskapskontroll. kjenner litt på at jeg er mer sliten denne uka så hektisk jobbing henter meg nok litt inn igjen nå, men med en lur på sofaen går det foreløbig bra :p Er derimot sulten hele tiden igjen nå, og føler jeg spiser hele tiden!:wideyed: Flashback til de første ukene rett og slett:D

Fikk handlet mye på ikea på lørdag så nå er barnesenga montert og klar på barnerommet:love017Fant ideelt stellebord også men det var jo typisk nok utsolgt så får ordne det senere.


IMG_3653.JPG
 
Så koselig og ha fått på plass sengen! :) Håper det ikke er så lang ventetid hos jordmor :) Vet mange dessverre sliter med det.
 
Så koselig og ha fått på plass sengen! :) Håper det ikke er så lang ventetid hos jordmor :) Vet mange dessverre sliter med det.
Ja det var veldig koselig! Tenk at der skal den lille jenta mi ligge og sove:love017
Har faktisk valgt å ta kontakt med jordmor privat siden vi kun har to stykker i hele kommunen, og hun har allerede svart meg på mail og foreslått tidspunkt så virker jo veldig ryddig og bra ! :)
 
Ja det var veldig koselig! Tenk at der skal den lille jenta mi ligge og sove:love017
Har faktisk valgt å ta kontakt med jordmor privat siden vi kun har to stykker i hele kommunen, og hun har allerede svart meg på mail og foreslått tidspunkt så virker jo veldig ryddig og bra ! :)

Å, så bra! Da er det jo ingen sak :) Privat er gull!
 
Så fin seng [emoji5][emoji2]

Godt at du fant en jordmor som var så rask! Det blir nok bra[emoji2]
 
Så fin seng [emoji5][emoji2]

Godt at du fant en jordmor som var så rask! Det blir nok bra[emoji2]
Takk, blei veldig fornøyd :) kan gjøres om til liten juniorseng også så da kan hun ha den ganske lenge :)
Gleder meg til å få komme til jordmor også å prøve det selv om jeg er veldig fornøyd med fastlegen min også :)
 
Nydelig liten seng. Fikk du tak i det pyntelakenet til sengen på ikea også?

Det har jeg faktisk aldri sett før:)
 
22+2
Ny uke allerede og kun 126 dager til termin! :wideyed:
Har gått opp enda en kilo så nå begynner det å skje ting med vekta:p sparkene begynner å bli kraftige nå og kjenner henne godt spesielt på sofaen på kvelden! Her om dagen så vi det til pg med på utsiden:joyful:
I dag skal jeg være forlover i bryllup så gleder meg veldig! Har til og med kjøpt meg ny kjole som jeg syns ble veldig bra :love017
 
Grattis med ny uke! [emoji2]

Det er så fint å kjenne spark! Man blir aldri lei[emoji5] Wow! Det må ha vært sykt kult å se det på utsiden[emoji2]

Kos deg enormt i dag![emoji177]
 
Så koselig med bryllup. Vi må få se bilde av deg i kjolen.
Gikk alt som planlagt for brudeparet?
 
22+4
Har kosa meg veldig i bryllup i helga :love017 koselig å se igjen familie vi ikke ser så ofte og selvfølgelig feire det flotte brudeparet! Dagen ble helt fantastisk selv om det var litt ekkelt på morgenen da sønnen til bruden fikk falsk krupp og måtte på legevakta. Det gikk heldigvis fint med lillemann og vi fikk feiret og kost oss resten av dagen :)
I morgen er det kontroll nr to hos legen og har fått time til jordmor neste uke. Har hatt veldig vondt i halebeinet i dag så håper ikke bekkenet begynner å krangle nå.. vil jo helst fungere på jobb så lenge som mulig!

Men i kveld skal jeg kose meg med mannen, nybakt eplepai og valgvake! :happy093.
IMG_3688.JPG
 
Så koselig med bryllup. Vi må få se bilde av deg i kjolen.
Gikk alt som planlagt for brudeparet?
Ja det var veldig koselig :) har lagt ut et bilde nå ;) fasongen var nesten sånn at man ikke så at jeg var gravid da, men veldig fornøyd med valget :)

Grattis med ny uke! [emoji2]

Det er så fint å kjenne spark! Man blir aldri lei[emoji5] Wow! Det må ha vært sykt kult å se det på utsiden[emoji2]

Kos deg enormt i dag![emoji177]
Takk!
Er like koselig hver gang jeg kjenner at hun er der:love017 var veldig kult men litt sykt å se det på utsiden:p hun sparka så hardt så tenkte at nå må jeg jo se etter og jammen syntes det to ganger på rad:happy:
 
Sååå innmari fin du var på det bilde! [emoji2][emoji7]

Nybakt eplepai hørtes veldig godt ut! Her blir det også valg utover kvelden[emoji106]
Godt valg! [emoji16]
 
Sååå innmari fin du var på det bilde! [emoji2][emoji7]

Nybakt eplepai hørtes veldig godt ut! Her blir det også valg utover kvelden[emoji106]
Godt valg! [emoji16]
Takk!:Heartred
Godt valg til dere også! Begynner allerede å bli trøtt så spørs hvor lenge jeg holder :p
 
Så fin du var! :)

Håper bekkenet samarbeider mest mulig en stund til :) Mitt ble jo faktisk bedre igjen så det er lov å håpe!
 
Så fin du var! [emoji4] Håper bekkenet ikke har tenkt til å krangle. Lykke til hos legen. [emoji173]
 
Back
Topp