For aller første gang

Tror jeg får pakke i posten i morgen så da blir det update :happy: lurt med singlett egentlig! Eneste er at jeg kjenner meg litt lite påkledd da :p men det er nok bare en vanesak;)


Bra vi er flere :D
Ja det er så godt å endelig ha en jobb jeg trives i! Tror ikke jeg hadde holdt ut som gravid i den gamle jobben:confused: hvordan gikk det med deg i dag, med glukosetesten? :)

Det gikk[emoji28] De slet med å ta blodprøve på meg. Årene mine er ikke alltid så samarbeidsvillige. Etter noen bom, måtte de ta blodprøve fra hånda. Hadde plaster både her og der etterpå [emoji85]
Jeg ble også overraska over hvor mye man måtte drikke!! Det gikk greit å få det ned, men ble kvalm etterpå ja. Det var 2 lange timer å vente.
Hva med deg?

Hurra for at vi er ferdige! [emoji322][emoji2]
 
Sikkert kjempe deilig å være ferdig med testen[emoji4] nå trenger du forhåpentligvis ikke tenke mer på det[emoji4]

Ha en riktig god helg
 
26+6
Hva kan jeg si, tiden bare forsvinner for meg så får rett og slett ikke oppdatert her inne så mye som jeg tenker jeg skal. Får lest i dagbøkene til de jeg følger innimellom men merker jeg ikke er helt på og får fulgt opp like mye som før!
Men alt er bra og har jo bikket noen milepæler til nå da: frøkna veier nå 1 kg! , det er under 100 dager til termin og om hun skulle kommet nå er det over 90% sjanse for at hun kan overleve med hjelp :Heartred og jeg har ikke svangerskapsdiabetes:hello2

Bilstolen kom i hus i dag så nå er det bare stellebord igjen av de store tingene :). Formen er bra men kjenner endel i rygg og halebein for tida så har bestemt meg for å trene litt mer fremover. Så i går var jeg og svømte og i morgen blir det gravidyoga :)
 
Hvordan går det? :)
Beklager at jeg er så sen til å svare, takk som spør! :) Tiden bare forsvinner for meg! Det går fint med meg egentlig, føler formen stort sett er grei selv om jeg kjenner på at kroppen begynner å bli tyngre :wideyed: fikk endelig surra meg til å oppdatere dagboka mi nå da;) så bra at du fikk sykemelding videre! Tenk nå er det ikke lenge til prinsessa di kommer :) når går du ut i permisjon?
 
Beklager at jeg er så sen til å svare, takk som spør! :) Tiden bare forsvinner for meg! Det går fint med meg egentlig, føler formen stort sett er grei selv om jeg kjenner på at kroppen begynner å bli tyngre :wideyed: fikk endelig surra meg til å oppdatere dagboka mi nå da;) så bra at du fikk sykemelding videre! Tenk nå er det ikke lenge til prinsessa di kommer :) når går du ut i permisjon?

Så hyggelig med oppdatering! :) Så bra at det går bra og at formen stort sett er grei :) Tiden går så fort, altså, tenk at du har kommet så langt :) Så deilig å ha ordnet nesten alt av innkjøp! Har dere tenkt dere på 3D-UL? :)

Nei, nå går det veeldig fort, synes jeg :wideyed: 10. november :) Jeg er 33+0 i dag så det er rett over 7 uker til termin.
 
Så hyggelig med oppdatering! :) Så bra at det går bra og at formen stort sett er grei :) Tiden går så fort, altså, tenk at du har kommet så langt :) Så deilig å ha ordnet nesten alt av innkjøp! Har dere tenkt dere på 3D-UL? :)

Nei, nå går det veeldig fort, synes jeg :wideyed: 10. november :) Jeg er 33+0 i dag så det er rett over 7 uker til termin.
Ja det er veldig godt å begynne å ha det meste klart :) Vi har snakket litt om det men har vel endt opp med at vi ikke tar noen flere ul. Har vel funnet at vi har lyst til å vente med å se mer av hvordan hun ser ut til fødselen :) selv om jeg er veldig nysgjerrig da :rolleyes: og så har vi ikke helt råd nå heller..

Synes både desember og januar har vært så langt frem i tid men nå er det jammen rett rundt svingen! Måtte hive meg rundt å søke på nav og nå siden det er så lang behandlingstid!
 
Godt at alt er bra med deg[emoji120] hurra for milepælene[emoji2]

Så digg å få ting på plass! Er så hyggelig å gjøre alt klart til lille kommer[emoji5]

Har også lyst å prøve gravidyoga. Har du prøvd det før?
 
Godt at alt er bra med deg[emoji120] hurra for milepælene[emoji2]

Så digg å få ting på plass! Er så hyggelig å gjøre alt klart til lille kommer[emoji5]

Har også lyst å prøve gravidyoga. Har du prøvd det før?
Ja det er så godt med alt som er på plass, men blir jo og mer utålmodig på at hun som skal bruke det skal komme og da:love017

Har drevet endel med yoga før men ikke spesifikt for gravide så spent på hvordan det blir :) Er et kurs som går over åtte ganger så tenkte jeg måtte prøve det :)
 
Ja det er så godt med alt som er på plass, men blir jo og mer utålmodig på at hun som skal bruke det skal komme og da:love017

Har drevet endel med yoga før men ikke spesifikt for gravide så spent på hvordan det blir :) Er et kurs som går over åtte ganger så tenkte jeg måtte prøve det :)

Det er sant[emoji5]

Har mest erfaring med Ashtanga yoga, men det blir for heftig nå. Så vært litt interessert i gravidyoga da det virker så digg å få strekt. Kroppen blir så stiv som gravid. Du får fortelle litt om hvordan det er[emoji16]
 
Det er sant[emoji5]

Har mest erfaring med Ashtanga yoga, men det blir for heftig nå. Så vært litt interessert i gravidyoga da det virker så digg å få strekt. Kroppen blir så stiv som gravid. Du får fortelle litt om hvordan det er[emoji16]
Det var veldig godt å ha en halvannen time hvor man fikk slappet av, tøyd litt, trent bekkenbunnen og fokusert på pust! Anbefales veldig altså :) gjorde også klassisk yoga med solhilsen og slike ting så er en miks av avspenning og pustetrening og yogaøvelser. Og så var det jo veldig hyggelig å treffe andre gravide :)
 
Det var veldig godt å ha en halvannen time hvor man fikk slappet av, tøyd litt, trent bekkenbunnen og fokusert på pust! Anbefales veldig altså :) gjorde også klassisk yoga med solhilsen og slike ting så er en miks av avspenning og pustetrening og yogaøvelser. Og så var det jo veldig hyggelig å treffe andre gravide :)

Så hyggelig! [emoji2] hørtes kjempebra ut!
 
27+2
Ny uke og jeg er nå inne i siste uka av andre trimester! Kan ikke helt tro det - i dag er det 3mnd til termin:woot: Koser meg sånn med magen og ordning av barnerom og alt at det føles veldig rart å skulle tenke på å ikke være gravid lenger, men merker også at for hver uke som går gleder jeg meg bare mer og mer til å få hilse på vår lille frøken:Heartred i dag slo listefreaken i meg til og jeg samlet alt tøyet vi har fått og kjøpt så langt og skrev ned hva vi har og i hvilke str. Veldig kjekt for da så jeg litt tydeligere hva vi faktisk trenger :p har funnet ut at vi har det meste men trenger flere strømpebukser og litt flere bodyer i ull :)
IMG_3919.JPG

Og så en mageupdate:
IMG_3921.JPG

Veksler veldig med å kjenne på at magen er stor eller at den er liten men synes vel egentlig den er helt perfekt når jeg bare får samla meg:Heartred har gått opp nesten en kilo i uka de siste ukene så håper ikke det er for mye for fort. Er oppe i ni kg økning nå. Skal høre med jordmora på tirsdag.
 
Synes magen din er helt perfekt jeg[emoji177] 9 kg er heller ikke noe voldsomt. Er det noe mer utstyr dere mangler? Eller har dere alt på plass nå?
 
Synes magen din er helt perfekt jeg[emoji177] 9 kg er heller ikke noe voldsomt. Er det noe mer utstyr dere mangler? Eller har dere alt på plass nå?
Takk! :Heartred
Vi har det meste på plass men mangler stellebord siden ikea er helt tomme for det vi vil ha :p og så mangler vi babycall, ammeting og litt mer utstyr til bading og stell :) men deilig at det meste er på plass! Kjenner jo at shoppingkondisen har blitt mye dårligere:woot:
 
28+2
Hei tredje trimester! Kjennes uvirkelig å ha kommet så langt allerede, men det er jo enda et godt stykke igjen og. Virker som veksten på magen har stabiliert seg litt mer nå, var en periode hvor jeg var spent på hvor stor jeg egentlig skulle bli :p Sjekk hos jordmor gikk bra og alt er bra med vår lille frøken:love017mannen fikk vært med også så det var fint. Meldte oss på fødselsfoberedende kurs også i slutten av november. Blir bare mer og mer virkelig at vi skal få et lite barn og jeg gleder meg helt vanvittig til å få hilse på henne!:Heartred

Merker godt at det begynner å bli tyngre nå og i uka som har gått har jeg kjent på at jeg har vært veldig sliten etter jobb. Kjenner meg lite trøtt og har god energi , men blir jo så sliten når jeg tar meg bare litt ut! Håper enda jeg skal klare å jobbe frem til jul men merker jeg er spent på hvordan det blir fremover. Det er liksom ikke mulig å ikke gi hundre prosent på jobb når jeg har eneansvar for klassen min og de er helt avhengige av at jeg gir hundre prosent.Har fått svømt og vært på yoga denne uka og hvertfall så det har vært veldig godt for rygg og bekken!
 
Back
Topp