FELLES skravletråd høsten 2017

Vekt registret!
 
Vekt registrert :)
 
Idag har jeg hatt en times treningsøkt! [emoji846] jogga en halvtime igår også, deilig å være i gang! [emoji846] flere som har trent? :)

Jeg gikk en lang tur. Den går som trening her. Raskt tempo, vogn som ekstra vekt, vind og mange bakker. Blir svett gitt! Kjenner det kjempegodt I musklene! I dag blir det å ta det litt roligere da :)
 
Jeg gikk en lang tur. Den går som trening her. Raskt tempo, vogn som ekstra vekt, vind og mange bakker. Blir svett gitt! Kjenner det kjempegodt I musklene! I dag blir det å ta det litt roligere da :)

Men det er jo bra det! :) har kjent det godt i låra idag jeg også! Jeg har vært på skolesamling denne uka, og idag slutta undervisninga 45min før oppsatt tid, så da fikk jeg tid til en treningsøkt før jeg måtte gå til toget. Så nåhar jeg 100% på klokka[emoji1305] blir nok ikke så mye mer iløpet av dagen da, er ikke hjemme før midnatt[emoji849]

Hva har dere gjort idag? [emoji846]
Og hvilket kosthold har dere nå som dere slanker dere? Noe spesielt dere har kutta eller bytta ut? :)
 
Jeg følger vektklubben/Grethe roede. Men har ikke klart og fulgte det slavisk til nå. Men tenkte å skjerpe meg nå å prøve å følge dagsplanen. Utenom lørdag da, da er det lov med godis :)
Hva med deg? :)
 
Jeg skal i alle fall kutte ut instant-kakao til frokost fem dager i uka... Vel, muligens ha den på fredag. Men ikke mandag-torsdag
 
Jeg blir nok å telle kalorier. Generelt prøve å spise sunt, men unne meg noe godt innimellom men likevel prøve å ikke overskride så mye på kcals. Men skal på konferanse på jobb neste uke, så strammer ikke helt inn på kostholdet før etter det [emoji846]
 
Jeg skal på seminar med julebord i løpet av oktober så da blir det ikke heeeelt stramt...
 
Prøver å spise mindre, sunnere og oftere enn jeg bruker. Spiser mye brød til vanlig og nå blir det byttet ut med knekkebrød.
 
Men jeg sliter med snopefri søndag altså. Søndag er helg. Og søndagsmiddag drikke jeg gjerne ikke vann. Søndagskvelden også.

Men jeg skal prøve. Jeg skal prøve på sunnere valg i hverdagen i alle fall
 
Men jeg sliter med snopefri søndag altså. Søndag er helg. Og søndagsmiddag drikke jeg gjerne ikke vann. Søndagskvelden også.

Men jeg skal prøve. Jeg skal prøve på sunnere valg i hverdagen i alle fall
Søndag er helg for meg og. Men mandag- fredag må jeg bli flinkere på. Synes utfordringene burde gå på hverdager [emoji23]
 
Søndag er helg for meg og. Men mandag- fredag må jeg bli flinkere på. Synes utfordringene burde gå på hverdager [emoji23]
Det kan du si. De har alltid gått søndag til torsdag. Siden man veier fredag og skal rapportere innen kl 19 og det et jo gjerne etter 19 det er helg på fredag...

Hva med mandag morgen til fredag ettermiddag?

Vel, man kan jo i alle fall diskutere det. Men siden vi skal presentere resultatet på fredag kan ikke fredag til midtnatt være med om vi ikke legger om på det
 
Men bonus er jo valgfritt å gå etter da ;-)
 
Det kan du si. De har alltid gått søndag til torsdag. Siden man veier fredag og skal rapportere innen kl 19 og det et jo gjerne etter 19 det er helg på fredag...

Hva med mandag morgen til fredag ettermiddag?

Vel, man kan jo i alle fall diskutere det. Men siden vi skal presentere resultatet på fredag kan ikke fredag til midtnatt være med om vi ikke legger om på det
Mandag morgen til fredag ettermiddag funker jo. For meg da. Men ja, kanskje greitt å lodde stemningen? :)
 
Back
Topp