Felles skravle 2015

Spennende. Jeg husker også hun sa det.. At hun følte på januar :)

Og det jeg liker er at hun sa til meg (siden jeg var superstressa for ikke å klare november 2014, og dermed vippe over til 2015 (pga. pålagt prøvepause for utredning termin desember)) var at hun ikke bare følte for seg selv, men at jeg skulle være med henne! ;) Derfor har jeg nå bestemt at hun har helt rett!
 
:D Tenker når babyen nærmer seg 1 år, så starter vi prøvinga igjen :)
Jeg har sååå på følelsen at jeg blir gravid med nr 2 før den første fyller 1 år.. Aner ikke hvorfor :p
 
Og det jeg liker er at hun sa til meg (siden jeg var superstressa for ikke å klare november 2014, og dermed vippe over til 2015 (pga. pålagt prøvepause for utredning termin desember)) var at hun ikke bare følte for seg selv, men at jeg skulle være med henne! ;) Derfor har jeg nå bestemt at hun har helt rett!
Såklart hun har rett :) Dere skal på januar!!
 
Og det jeg liker er at hun sa til meg (siden jeg var superstressa for ikke å klare november 2014, og dermed vippe over til 2015 (pga. pålagt prøvepause for utredning termin desember)) var at hun ikke bare følte for seg selv, men at jeg skulle være med henne! ;) Derfor har jeg nå bestemt at hun har helt rett!
Det blir spennende å se om hun har rett :D Håper håper!
 
Jeg har sååå på følelsen at jeg blir gravid med nr 2 før den første fyller 1 år.. Aner ikke hvorfor :p
Oi :D Det blir gøy å se. Jeg har på følelsen av at det blir desember barn på meg, at jeg føder før tida. :p Bare 2-3 uker.. Ikke lengre før
 
Oi :D Det blir gøy å se. Jeg har på følelsen av at det blir desember barn på meg, at jeg føder før tida. :p Bare 2-3 uker.. Ikke lengre før
Her har både mamma, mormor, oldemor født sine første 3 uker før tiden så har tenkt tanken selv! :)
 
Her har både mamma, mormor, oldemor født sine første 3 uker før tiden så har tenkt tanken selv! :)
mamma har også det. Fra 2 - 4 uker før.
 
Og det jeg liker er at hun sa til meg (siden jeg var superstressa for ikke å klare november 2014, og dermed vippe over til 2015 (pga. pålagt prøvepause for utredning termin desember)) var at hun ikke bare følte for seg selv, men at jeg skulle være med henne! ;) Derfor har jeg nå bestemt at hun har helt rett!

Det var en veldig riktig beslutning av deg. Jeg har også bestemt meg for at hun har rett :D
 
Hun har ikke det nei, jeg spurte i går, Tamara har purret opp leverandøren. Like greit vi ikke tregner de med en ganng da

Mai er lekker, ingen tvil!

Da må jeg bare passe på å vinne min i god tid før januar. ;)
 
Og det jeg liker er at hun sa til meg (siden jeg var superstressa for ikke å klare november 2014, og dermed vippe over til 2015 (pga. pålagt prøvepause for utredning termin desember)) var at hun ikke bare følte for seg selv, men at jeg skulle være med henne! ;) Derfor har jeg nå bestemt at hun har helt rett!

Husk nå på at jeg er ikke mer synsk enn at jeg var igang med mai-skravlinng "for jeg vinnner jo ikke", så enn time før jeg ble klar over at jeg vant stelleveske da.

Men joda, spennende er det, og du skal på jan med meg :)
 
Min er ganske rolig, som han alltid er. Tror han er litt redd for at noe skal skje. For jeg sier hele tiden at jeg selv ikke tør å slappe helt av før uke 12. Men han er veldig glad :D Snakker om det veldig ofte :D "Sier når tvillingene kommer". Jeg vet jo at det bare er en der. Siden jeg var på ultralyd å så egget.
Hehe. Herlig da. Vi og har snakka om 12 uker osv. Han er mye roligere enn meg. Jeg er jo i skyene så. Men samtidig redd for å miste, da blir fallhøyden så stor...
 
Husk nå på at jeg er ikke mer synsk enn at jeg var igang med mai-skravlinng "for jeg vinnner jo ikke", så enn time før jeg ble klar over at jeg vant stelleveske da.

Men joda, spennende er det, og du skal på jan med meg :)
Heldig :D
 
Back
Topp