Førstegangsprøvende :-)

Kan være pga restene at TR var sein også, greit å få renset opp litt i så fall. Håper neste syklus er mer normal, og at det klaffer raskt for dere! Kanskje vi havner i samme termingruppe? Om den hersens TR kan komme hit og snart.

Jaa, det kan være! Håper jeg er ferdig med å rense nå ihvertfall.. Håper jeg også at den er! Hvilken termingruppe kommer du i om tr kommer nå? :D hvis syklusen min blir som normalt kommer jeg til å havne mellom Desember og Januar :)
 
Jaa, det kan være! Håper jeg er ferdig med å rense nå ihvertfall.. Håper jeg også at den er! Hvilken termingruppe kommer du i om tr kommer nå? :D hvis syklusen min blir som normalt kommer jeg til å havne mellom Desember og Januar :)

Om TR kommer iløpet av de neste dagene vil termin være rundt første uka i januar. :) Om syklusen er som den pleier da, kan være det blir litt krøll ei stund framover.
 
Om TR kommer iløpet av de neste dagene vil termin være rundt første uka i januar. :) Om syklusen er som den pleier da, kan være det blir litt krøll ei stund framover.

Okei :) satser på at syklusen er på rett kjør snart :D

Ja, det er veldig bra :) Da er nok kroppen klar igjen om ikke så lenge!

Jaa, håper den skal være klar måneden som kommer jeg da.. Haha ' men hvem ønsker ikke at det skal klaffe fort.. Tok 8 mnder før jeg ble gravid første gang, så satser på at det går fortere denne gangen! Kjenner jeg ikke bryr meg om når på året jeg får heller, har fått merke på kroppen at det er et priveliegum å få være gravid.. Alt jeg håper på er en frisk og velskapt baby.. Hadde navn og alt klart.. Man begynner å drømme med en gang man får positiv test :)
 
De sier man er ekstra fertil etter en SA, håper det stemmer for deg [emoji4] det må være så tøft å miste.. sender deg en god klem [emoji173] heier på deg!!
 
De sier man er ekstra fertil etter en SA, håper det stemmer for deg [emoji4] det må være så tøft å miste.. sender deg en god klem [emoji173] heier på deg!!

Ja, hadde vært fint om det hadde vært sant for min del ja :D takk for gode ord! ♡ Ja, unner ingen å miste.. Det er vondt både fysisk og psykisk!
 
CD3 - PP1 etter SA

Da har blødningene roet seg kraftig og takk for det! Blødde like mye i går som jeg bruker å blø på 5 dager til vanlig.. Så får jeg bare vente å se hvordan syklisen min blir denne gang..
 
CD3 - PP1 etter SA

Da har blødningene roet seg kraftig og takk for det! Blødde like mye i går som jeg bruker å blø på 5 dager til vanlig.. Så får jeg bare vente å se hvordan syklisen min blir denne gang..

Håper kroppen stabiliserer seg litt denne syklusen.[emoji4] så bra du ikke blør like mye nå.
Jeg er like bak deg, går og venter på tr nå[emoji106]
 
Håper kroppen stabiliserer seg litt denne syklusen.[emoji4] så bra du ikke blør like mye nå.
Jeg er like bak deg, går og venter på tr nå[emoji106]

Ja det håper jeg også :D Hadde jo stålkontroll på syklusen min før dette, så håper den kommer tilbake til sitt rette nå så spira kan sitte igjen :)
 
Åh.. så mange lange vonde tanker i hodet her jeg sitter alene på Lørdagskvelden.. Kjenner at jeg trenger at spira sitter fort igjen - det sliter mer på meg enn jeg trodde at vi mista.. Det var så etterlengta etter 8 lange mnder.. :-( er trist og tom innvendig ikveld, pmsn hjelper ikke akkurat på.. fysj som jeg hater dette! kommer nok til å ta en pause fra forumet igjen, for å komme meg og styrke meg selv igjen.. Kommer til å se innom de faste for å se hvordan det går, men ellers må jeg bare prøve å nyte livet.. Trodde ikke det skulle ta på så ille å være 24, prøver og ikke få det til å klaffe med en gang.. :-/ ekstra ille er det når bestevenninda er gravid, og har gjort dette til en konkurranse.. -.-
 
Åh.. så mange lange vonde tanker i hodet her jeg sitter alene på Lørdagskvelden.. Kjenner at jeg trenger at spira sitter fort igjen - det sliter mer på meg enn jeg trodde at vi mista.. Det var så etterlengta etter 8 lange mnder.. :-( er trist og tom innvendig ikveld, pmsn hjelper ikke akkurat på.. fysj som jeg hater dette! kommer nok til å ta en pause fra forumet igjen, for å komme meg og styrke meg selv igjen.. Kommer til å se innom de faste for å se hvordan det går, men ellers må jeg bare prøve å nyte livet.. Trodde ikke det skulle ta på så ille å være 24, prøver og ikke få det til å klaffe med en gang.. :-/ ekstra ille er det når bestevenninda er gravid, og har gjort dette til en konkurranse.. -.-

Jeg har ikke opplevd det du har så jeg forstår vel ikke, men jeg kan sette meg inn i det. Jeg kan se for meg at det er vondt og vanskelig, jeg hadde vært helt knust selv. Sender deg en stor bamseklem ❤
 
CD 7 - PP1 etter SA

Jaja.. tr forsvant på Tirsdag, og takk for det! Nå vil jeg ikke ha henne på besøk før det har gått over 9 mnder :) kjenner jeg er litt nedstemt.. forventa el på Tirsdag 4/4.. Spent på hvordan det går! Prøver samtidig å ikke overtenke det..
 
CD 8 - PP1 etter SA

Da har aksjelegginga begynt! venter EL CD13 :) Så får bare kose oss og nyte frem til da.. Kommer til å ta en liten pause herifra, da jeg snart egentlig skulle vært 12 uker på vei og kjenner veldig på den.. Trenger å være med samboeren og nyte hverandre nå - og forhåpentligvis få bli foreldre snart :)
 
CD 8 - PP1 etter SA

Da har aksjelegginga begynt! venter EL CD13 :) Så får bare kose oss og nyte frem til da.. Kommer til å ta en liten pause herifra, da jeg snart egentlig skulle vært 12 uker på vei og kjenner veldig på den.. Trenger å være med samboeren og nyte hverandre nå - og forhåpentligvis få bli foreldre snart :)
Nyt pausen og hverandre :Heartred
 
CD 8 - PP1 etter SA

Da har aksjelegginga begynt! venter EL CD13 :) Så får bare kose oss og nyte frem til da.. Kommer til å ta en liten pause herifra, da jeg snart egentlig skulle vært 12 uker på vei og kjenner veldig på den.. Trenger å være med samboeren og nyte hverandre nå - og forhåpentligvis få bli foreldre snart :)

Det er forståelig. Kos dere med aksjeleggingen og nyt hverandre ❤ Lykke til!
 
5 DPO (tror jeg)

Enten er jeg gravid, eller så begynner jeg å bli syk.. Hatt murringer i nedre mageregion siden EL, og det bruker jeg egentlig ikke ha.. Blir spennende å se om det kun er syklusen som er på en snurr, eller om det er en spire der :)
 
5 DPO (tror jeg)

Enten er jeg gravid, eller så begynner jeg å bli syk.. Hatt murringer i nedre mageregion siden EL, og det bruker jeg egentlig ikke ha.. Blir spennende å se om det kun er syklusen som er på en snurr, eller om det er en spire der :)

Krysser fingrene for at det er spire på gang! :)
 
5 DPO (tror jeg)

Enten er jeg gravid, eller så begynner jeg å bli syk.. Hatt murringer i nedre mageregion siden EL, og det bruker jeg egentlig ikke ha.. Blir spennende å se om det kun er syklusen som er på en snurr, eller om det er en spire der :)

Oij, så spennende. Håper det er en spire der :D
 
Back
Topp