Førstegangsprøvende :-)

9/10 dpo

Nå orker jeg ikke teste før på Lørdag.. Fikk ikke positiv før IKM med disse sist heller :) Tror synet bedrar meg, for synes den er helt blenda idag..

Tok test 2 dager før ikm sist, og den var blenda. Så fikk jeg 1-2 og såvidt strek på IKM. :)
 

Vedlegg

  • 1489644985029.jpg
    1489644985029.jpg
    29,1 KB · Visninger: 85
  • 1489644994265.jpg
    1489644994265.jpg
    30,9 KB · Visninger: 86
9/10 dpo

Nå orker jeg ikke teste før på Lørdag.. Fikk ikke positiv før IKM med disse sist heller :) Tror synet bedrar meg, for synes den er helt blenda idag..

Tok test 2 dager før ikm sist, og den var blenda. Så fikk jeg 1-2 og såvidt strek på IKM. :)

Jeg syns jeg ser strek, håper det er babystrek ❤
 
De testene er lite sensitive har jeg hørt. Krysser fingrene for spire[emoji173]️
 
Er IKM i dag? Vet du sikkert når du hadde EL? :)

Hvis jeg har rett om når EL var så er ikm idag, men siden SA'n så er jeg ikke sikker på hvordan syklusen blir for å være helt ærlig.. Så får ta det litt som det kommer, hvis ikke TR kommer til Tirsdag så får jeg teste på nytt da :)
 
Hvis jeg har rett om når EL var så er ikm idag, men siden SA'n så er jeg ikke sikker på hvordan syklusen blir for å være helt ærlig.. Så får ta det litt som det kommer, hvis ikke TR kommer til Tirsdag så får jeg teste på nytt da :)
Heng deg på på testetråden 21/3 - 22/3 hvis ikke tr er kommet :D
 
Har ikke testet noe mer, og TR har heller ikke dukket opp enda.. Skal holde meg til Tirsdag tenkte jeg.. :eek: kjenner det klør i fingra men!
 
Ikke gravid på CBD.. Syklusen er vel på en skikkelig snurr etter SA'n.. Da synes jeg heller at TR kan komme, så man får bynt på ny syklus :)
 
Når man får beskjed om at bestevennina e gravid å man egentlig skulla vært 10 + 1 sjøl og bli lei sæ.. Vet det e dårlig gjort av mæ men, klare ikke la vær :/
 
Back
Topp