Fødsels-tegn tråden!

Håper både du, og meg kommer i gang av oss selv senest i morgen :p :p
Og magasug greiene kjenner jeg godt til for det er sånn de som bygger seg opp her kjennes :) Men siste før jeg la meg i går tok skikkelig tak i ryggen, og foran nede på magen også så jeg tenkte NÅ snakker vi her :D Men så puff borte og bare murring og suge igjen :eek:

Her har jeg merket en del tak i magen etter stripping og akupunktur kl 11, men så dabber det liksom av nå utover kvelden :( Ville jo helst at det ikke skulle avta ;) Skal til vanlig jordmortime i morgen. Lurer på om jeg skal spørre om hun også kan strippe meg da :p
 
Her har jeg merket en del tak i magen etter stripping og akupunktur kl 11, men så dabber det liksom av nå utover kvelden :( Ville jo helst at det ikke skulle avta ;) Skal til vanlig jordmortime i morgen. Lurer på om jeg skal spørre om hun også kan strippe meg da :p

Det hadde jeg gjort om jeg hadde mulighet :p Er spendt på om jeg er moden nok til, og bli strippet eller noe som helst på trivselskontrollen i morgen. DET håper jeg virkelig i alle fall :D
 
Kjennes ut som mini prøver å sparke seg ut nå.. Holdt på hele dagen :p fester han seg nå eller? Kjenner at han kommer borti litt nerver osv inni mellom også. Ellers kjenner jeg lite.. Er så klar for at der skal sette i gang snart :)
 
Kjennes ut som mini prøver å sparke seg ut nå.. Holdt på hele dagen :p fester han seg nå eller? Kjenner at han kommer borti litt nerver osv inni mellom også. Ellers kjenner jeg lite.. Er så klar for at der skal sette i gang snart :)

Sånn har Lille holdt på her på/av i flere dager. Er ikke noe godt synes jeg. Hopper til når det strammes godt i livmorbåndene mine, utrolig øm på symfysen, og
Merker det er utrolig ømt på skambeinet som om noen har sparket meg der og etterlatt et digert blåmerke :eek:
 
En del pressing og sånnt her også.. Kjennes ut som han skal ut noen ganger xP Jeg var også veldig øm i skambenet, men det er jeg skjelden nå. Men dt stikker det litt i magen innimellom. Spesielt når jeg reiser meg.. Andre som kjenner stikking?

Murrer i vei. Det har holdt på et par uker nå tror jeg.. har blitt litt sterkere, og så avtar de her også. Møkklei nå! :p Føler ofte dt bygger seg opp når jeg legger meg, men våkner like skuffet hver gang :p

Men det må jo skje noe med oss alle snart? Vi kan jo ikke gå rundt slik til evig tid! :p
 
Det hadde jeg gjort om jeg hadde mulighet :p Er spendt på om jeg er moden nok til, og bli strippet eller noe som helst på trivselskontrollen i morgen. DET håper jeg virkelig i alle fall :D

Forrige gang var det med en student hos jordmor, så følte ikke det ble naturlig å spørre da. Har litt lyst til å spørre i morgen igjen. Hun jobber jo på føden når hun ikke er den ene dagen i kommunen her, så regner med hun kan gjøre det. Var 2,5 cm i dag, og hun fikk inn to fingre. Da hun holdt på med det, sa hun at hun skulle gjøre noe så jeg skulle få kjenne hvordan rier kjennes ut. Ikke så veldig behagelig, men greit å vite at det faktisk er overkommelig :) Selv hun spurte mange ganger om det gikk greit. Kaldsvettet :p Etterpå var det 10 nåler med akupunktur i 20-30 minutter. Helt numb :eek:
 
En del pressing og sånnt her også.. Kjennes ut som han skal ut noen ganger xP Jeg var også veldig øm i skambenet, men det er jeg skjelden nå. Men dt stikker det litt i magen innimellom. Spesielt når jeg reiser meg.. Andre som kjenner stikking?

Murrer i vei. Det har holdt på et par uker nå tror jeg.. har blitt litt sterkere, og så avtar de her også. Møkklei nå! :p Føler ofte dt bygger seg opp når jeg legger meg, men våkner like skuffet hver gang :p

Men det må jo skje noe med oss alle snart? Vi kan jo ikke gå rundt slik til evig tid! :p
Det jeg også tenker, EN dag må dem jo ut!
 
En del pressing og sånnt her også.. Kjennes ut som han skal ut noen ganger xP Jeg var også veldig øm i skambenet, men det er jeg skjelden nå. Men dt stikker det litt i magen innimellom. Spesielt når jeg reiser meg.. Andre som kjenner stikking?

Murrer i vei. Det har holdt på et par uker nå tror jeg.. har blitt litt sterkere, og så avtar de her også. Møkklei nå! :p Føler ofte dt bygger seg opp når jeg legger meg, men våkner like skuffet hver gang :p

Men det må jo skje noe med oss alle snart? Vi kan jo ikke gå rundt slik til evig tid! :p

Kjenner mye stikking ja, spesielt hvis jeg går! Hver gang vi er på butikken får jeg kraftige stikk som gjør at jeg krøker meg som ei gammel dame, det ser sikkert ganske bra ut for andre :p

Murring og tak hver natt, og som du sier - like skuffet hver gang det avtar :( Vi kan "trøste" oss med at vi alle har født før jul i alle fall :p
 
Her har baby vert veldig rolig i dag, men nå når jeg har gått til sengs, da blir det livlig inni der. Er 40+4, så hadde håpet det var et tegn på at ting er på gang...
 
Her har baby vert veldig rolig i dag, men nå når jeg har gått til sengs, da blir det livlig inni der. Er 40+4, så hadde håpet det var et tegn på at ting er på gang...
Sånn er Lille vær kveld helt rabiat plutselig når jeg har kommet meg i seng. Som om jeg har spist ti kg rent sukker :laughing002
 
i gårkveld fikk jeg plutselig "matlyst" igjen og spiste en hel pose chips :p våknet inatt etter å ha sovet en time bare og var lys våken. babyen var superaktiv ! etter 3 timef ca sovnet jec igjen og våknet igjen ca 9.30 av sterke murringer. De bygget seg opp som bare det i tillegg til at fostervannet gikk :-D

ringte føden, som ba meg bli liggende (hodet ikke festet), og ble hentet av ambulanse.
Da jeg ble sjekket ca 10.45 hadde jeg 4-5cm åpning :-D Nå ligger jeg her med ca 7cm!

Så folkens! PLUTSELIG SKJRR DET!! :D
 
i gårkveld fikk jeg plutselig "matlyst" igjen og spiste en hel pose chips :p våknet inatt etter å ha sovet en time bare og var lys våken. babyen var superaktiv ! etter 3 timef ca sovnet jec igjen og våknet igjen ca 9.30 av sterke murringer. De bygget seg opp som bare det i tillegg til at fostervannet gikk :-D

ringte føden, som ba meg bli liggende (hodet ikke festet), og ble hentet av ambulanse.
Da jeg ble sjekket ca 10.45 hadde jeg 4-5cm åpning :-D Nå ligger jeg her med ca 7cm!

Så folkens! PLUTSELIG SKJRR DET!! :D

Åå spennende!!! :) Lykke til ❤️
 
i gårkveld fikk jeg plutselig "matlyst" igjen og spiste en hel pose chips :p våknet inatt etter å ha sovet en time bare og var lys våken. babyen var superaktiv ! etter 3 timef ca sovnet jec igjen og våknet igjen ca 9.30 av sterke murringer. De bygget seg opp som bare det i tillegg til at fostervannet gikk :-D

ringte føden, som ba meg bli liggende (hodet ikke festet), og ble hentet av ambulanse.
Da jeg ble sjekket ca 10.45 hadde jeg 4-5cm åpning :-D Nå ligger jeg her med ca 7cm!

Så folkens! PLUTSELIG SKJRR DET!! :D

Ååååååå så spennende:D ❤️
Lykke til med siste innspurt :cool05
:love022Du er jo straks i mål :p
 
i gårkveld fikk jeg plutselig "matlyst" igjen og spiste en hel pose chips :p våknet inatt etter å ha sovet en time bare og var lys våken. babyen var superaktiv ! etter 3 timef ca sovnet jec igjen og våknet igjen ca 9.30 av sterke murringer. De bygget seg opp som bare det i tillegg til at fostervannet gikk :-D

ringte føden, som ba meg bli liggende (hodet ikke festet), og ble hentet av ambulanse.
Da jeg ble sjekket ca 10.45 hadde jeg 4-5cm åpning :-D Nå ligger jeg her med ca 7cm!

Så folkens! PLUTSELIG SKJRR DET!! :D
Heldige deg!! Lykke til med resten av fødselen!
 
i gårkveld fikk jeg plutselig "matlyst" igjen og spiste en hel pose chips :p våknet inatt etter å ha sovet en time bare og var lys våken. babyen var superaktiv ! etter 3 timef ca sovnet jec igjen og våknet igjen ca 9.30 av sterke murringer. De bygget seg opp som bare det i tillegg til at fostervannet gikk :-D

ringte føden, som ba meg bli liggende (hodet ikke festet), og ble hentet av ambulanse.
Da jeg ble sjekket ca 10.45 hadde jeg 4-5cm åpning :-D Nå ligger jeg her med ca 7cm!

Så folkens! PLUTSELIG SKJRR DET!! :D
Åååh heldige deg!! Masse lykke til ❤
 
Back
Topp