Fødsels-tegn tråden!

Må høre litt med dere: jeg sliter så enormt med bekkenet no, det kjennes ut som veldig veldig kraftige mensen smerter i lysken/hoftene og bakover til korsryggen. Sterkt konstant trykk og smerter ved bevegelser.
Jeg er også veldig øm i/på magen.
Jeg er døds lei alt av ubehag og smerter no. Det jeg lurer på er hva dere gjør for å lindre? Tar dere Paracet? Varmeflaske?
Hvor vondt skal man ha før man ringer jm/legen for å bli undersøk osv?
Sniker litt fra oktober. Kan ikke svare på alt det andre, men jeg har tatt Paracet mot bekkensmertene noen ganger nå og syns det hjelper veldig! Og varmeflaske for "menssmertene" skader ihvertfall ikke :D
 
Våknet akkurat av skiiikkelig vond krampe i magen, den var så sterk at jeg nesten ikke kom meg ut av senga! Lå og kjente på det i kanskje 1 minutt, og det gikk over idet jeg fikk satt meg på do, og rett etterpå ble jeg så kvalm at jeg kastet opp.. Ringte føden fordi jeg rett og slett ble redd, men hun sa det hørtes ut som mageknip :eek: Det der var ikke mageknip!! Håper bare det var mer enn en maserie og at dette tar seg opp!
 
Våknet akkurat av skiiikkelig vond krampe i magen, den var så sterk at jeg nesten ikke kom meg ut av senga! Lå og kjente på det i kanskje 1 minutt, og det gikk over idet jeg fikk satt meg på do, og rett etterpå ble jeg så kvalm at jeg kastet opp.. Ringte føden fordi jeg rett og slett ble redd, men hun sa det hørtes ut som mageknip :eek: Det der var ikke mageknip!! Håper bare det var mer enn en maserie og at dette tar seg opp!

Krysser fingrene, for deg!
 
Det ble bare med den ene, vonde mageknipen.. Resten av natta var det de samme regelmessige kynnerne jeg har hatt de siste dagene :(

Typisk :eek:
Er tungt når det blir sånn :love022
Har hatt timesvis med maserie.
Plutselig når jeg begynner, og ane håp om dette fører til mere endelig fordi de endrer karakter så bråstopper det :sick009
Heldigvis så blir det vår tur til slutt, men fyyyyyy så lang ventetiden blir av sånt tull :sad015
 
Fikk plutselig tegningsblødning kl 20.00 idag, ikke hatt andre tegn så langt og er i uke 39+3. 3 gangsfødende (3 og 4 år siden sist) var nettopp på føden og de kunne kjenne 2 cm og at jeg var moden.. Spent på om det skjer noe i helgen! (Ene erfarne jordmora sa at vi kom nok til å komme tilbake inatt!) ææh... Tviler
 
Fikk plutselig tegningsblødning kl 20.00 idag, ikke hatt andre tegn så langt og er i uke 39+3. 3 gangsfødende (3 og 4 år siden sist) var nettopp på føden og de kunne kjenne 2 cm og at jeg var moden.. Spent på om det skjer noe i helgen! (Ene erfarne jordmora sa at vi kom nok til å komme tilbake inatt!) ææh... Tviler

Så spennende!! ❤️
 
Fikk plutselig tegningsblødning kl 20.00 idag, ikke hatt andre tegn så langt og er i uke 39+3. 3 gangsfødende (3 og 4 år siden sist) var nettopp på føden og de kunne kjenne 2 cm og at jeg var moden.. Spent på om det skjer noe i helgen! (Ene erfarne jordmora sa at vi kom nok til å komme tilbake inatt!) ææh... Tviler

Masse lykke til :)
 
Fikk plutselig tegningsblødning kl 20.00 idag, ikke hatt andre tegn så langt og er i uke 39+3. 3 gangsfødende (3 og 4 år siden sist) var nettopp på føden og de kunne kjenne 2 cm og at jeg var moden.. Spent på om det skjer noe i helgen! (Ene erfarne jordmora sa at vi kom nok til å komme tilbake inatt!) ææh... Tviler
Lykke til!
 
Termin pluss 4 i dag 41+0:wtf:

Hadde noen småtak i noen timer i går. De roet seg omsider når vi la oss. Også ble de litt anderledes etter sengekos med mannen :p våknet litt inni mellom i natt. Og nå ikke noe... En og annen kynner bare:bored: Og en veldig aktiv baby som er vanlig :) Om ikke noe skjer i løpet av dagen får jeg prøve å lokke han med på litt mere sengekos i kveld igjen :p

Ellers vurderer jeg, og dra ut på besøk med minste i dag, for å gjøre noe annet.
Noen familiemedlemmer kom hjem fra ferie i går. Alt for å få tiden til å gå:hungover:
 
Nå tror jeg at jeg kjenner noe! Tror slimproppen gikk på torsdag, og hadde muligens en liten tegningsblødning på ettermiddagen igår (tirsdag). Ligger nå og kjenner på kraftigere murringer enn tidligere og at magen strammer seg. Lov å håpe :p Men jeg våkner vel igjen, og alt er borte Prøver å ikke bli alt for gira, for da er det så skuffende å våkne uten at noe skjer..
 
Uke 39+4 i dag, og begynner å stresse med at han skal komme ut nå ellers blir det prosedyreigangsetting på termindato tirsdag neste uke pga sv.dia :( Gruer meg fryktelig hvis jeg må det!

Skal til stripping og akupunktur igjen på fødeavdelingen i dag. Tredje gang jeg er der for modningshjelp. 2cm åpning begge de andre gangene. Håper på mer nå.

Føler meg mer tung i magen siste uka, og kommer liksom noen "magasug" ala når man er på toppen av tømmerrenna og lukker øynene for en ikke tørr å se ;) Vanskelig å forklare :p Gjør ikke direkte vondt, men føles mer ubehagelig.
 
Termin igår, inatt våknet jeg av masse murringer og litt tak bak i ryggen. Men helt uregelmessig og proff borte så er nok bare øving.. sist gang fødte jeg dagen etter termin og kjenner på det at jeg ikke har så veldig lyst til å gå flere dager over så NÅ må du komme snart lille venn! Tror forresten deler av slimproppen har gått i to omganger nå, eller så er det bare veldig tjukt utflod :hungover:
 
holder på litt her idag og, men det tar seg liksom ikke mer opp...

Skulle ønske det var en fasit over hvordan fødselen begynte, slik at vi visste litt mer :p Blir jo helt tullete x)
 
holder på litt her idag og, men det tar seg liksom ikke mer opp...

Skulle ønske det var en fasit over hvordan fødselen begynte, slik at vi visste litt mer :p Blir jo helt tullete x)

Ja kjenner godt til det der. Har holdt på sånn i dagevis, og flere timer til dagen.
Og i det jeg føler DEN siste der var sterkere så stopper alt opp, eller roer seg ned igjen til noe svakere...
 
Uke 39+4 i dag, og begynner å stresse med at han skal komme ut nå ellers blir det prosedyreigangsetting på termindato tirsdag neste uke pga sv.dia :( Gruer meg fryktelig hvis jeg må det!

Skal til stripping og akupunktur igjen på fødeavdelingen i dag. Tredje gang jeg er der for modningshjelp. 2cm åpning begge de andre gangene. Håper på mer nå.

Føler meg mer tung i magen siste uka, og kommer liksom noen "magasug" ala når man er på toppen av tømmerrenna og lukker øynene for en ikke tørr å se ;) Vanskelig å forklare :p Gjør ikke direkte vondt, men føles mer ubehagelig.

Håper både du, og meg kommer i gang av oss selv senest i morgen :p :p
Og magasug greiene kjenner jeg godt til for det er sånn de som bygger seg opp her kjennes :) Men siste før jeg la meg i går tok skikkelig tak i ryggen, og foran nede på magen også så jeg tenkte NÅ snakker vi her :D Men så puff borte og bare murring og suge igjen :eek:
 
Back
Topp