Fødsels-tegn tråden!

Dere som har mensmurringer, er de i samsvar med kynnere, eller får dere de "utenom"? Jeg har mye kynnere, men også mye mensmurringer utenom kynnerne..

Jeg kjenner ikke mine kynnere (ikke i første svangerskap, og heller ikke no).
Men har mye mensenmurringer/smerter dette svangeskapet!
 
Jeg har utenom.
Mensenmurring i bekken og korsrygg nesten i hele dag.
Jeg kjenner ikke mine kynnere (ikke i første svangerskap, og heller ikke no).
Men har mye mensenmurringer/smerter dette svangeskapet!
Jeg har hatt begge deler. Både konstante mensmurringer og kynnere innimellom, eller hver for seg.


Okei.. husker ikke selv fra sist svangerskap hvordan det var :p

Men har hatt utrolig mye smerter utenom kynnere inatt og idag...
Og nå har jeg kynnere jevnt hvert 6-7 minutt.. De er ikke så sterke, men sterke nok til at jeg må konsentrere meg...
 
I dag har nurket vært SÅ aktiv.
Styrer på inni der. I går kveld var det masse aktivitet nederst i bekkenet.
Ellers har det bare vært trykk i korsryggen og en del kynnere.
Kom snart ut Snuppa.. Vi venter på deg:) ❤️
 
Hallo! Er idag 39+1 og har idag hatt vanvittig press på skambeinet, hodet har vært festet i 3uker+ så dette kom litt overraskende på meg. Er gravid for andre gang og sist gang gikk vannet uten noen spesielle tegn på forhånd (utenom vanlige kynnere). Noen som har opplevd slik press på skambeinet? Får også noen ganger ilende smerte i lysken på høyre side, kjennes som at noen strekker i en strikk inni der
 
Okei.. husker ikke selv fra sist svangerskap hvordan det var :p

Men har hatt utrolig mye smerter utenom kynnere inatt og idag...
Og nå har jeg kynnere jevnt hvert 6-7 minutt.. De er ikke så sterke, men sterke nok til at jeg må konsentrere meg...

Oo!! Spennende!! :-D Får håpe de bygger seg opp til noge
 
I dag er det liv nedi her! Aldri hatt veldig vonde kynnere, men nå er det vondt å sitte og vondt å stå. Er ikke noe regelmessig så stresser ikke, men fy så ubehagelig dette er. Får håpe det er starten på noe, men hadde håpa han kunne vente til onsdag for har så mange planer i morgen. :p
 
Jeg støvsugde idag xP trodde ikke det skulle hjelpe noe særlig, men tror "slimproppen" gikk ikveld. Kanskje tilfeldig, +at det er andre gang det skjer.. noen uker siden sist, men da var jeg ca 35uker tror jeg. Har også hatt litt murringer. Håpehåpe..! :p
 
Har hatt regelmessige "kynnere" de tre siste timene, der jeg har fått mageknip i ca 30-40 sekunder hvert 10. minutt.. Men de tar seg ikke opp, så det er vel bare modning :/
 
Må høre litt med dere: jeg sliter så enormt med bekkenet no, det kjennes ut som veldig veldig kraftige mensen smerter i lysken/hoftene og bakover til korsryggen. Sterkt konstant trykk og smerter ved bevegelser.
Jeg er også veldig øm i/på magen.
Jeg er døds lei alt av ubehag og smerter no. Det jeg lurer på er hva dere gjør for å lindre? Tar dere Paracet? Varmeflaske?
Hvor vondt skal man ha før man ringer jm/legen for å bli undersøk osv?
 
I dag har nurket vært SÅ aktiv.
Styrer på inni der. I går kveld var det masse aktivitet nederst i bekkenet.
Ellers har det bare vært trykk i korsryggen og en del kynnere.
Kom snart ut Snuppa.. Vi venter på deg:) ❤️
Sånn var mine to døgn før fødsel :) Krysser fingrene for deg !! ❤️
 
Her har omtrent alt bare stoppet :eek:
Litt kynnere i ny og ne, og nedpress, men ikke noe å rope hurra jeg merker det nermer seg for :depressed:
Jeg vil føde nå :happy093.
 
Back
Topp