Fødsels-tegn tråden!

Har ikke peiling på tegnene:p Vannet har ikke gått, ingen tegningsblødninger, slimproppen er der enda (det som er igjen av den tror jeg) og rier har jeg ikke. Er 36+4:p
 
Stikker som bare det oppi gløfsa. Ellers strekker det veldig nederst i magen. Har hatt litt mensmurringer de siste par dagene. Også har deler av slimproppen gått to ganger. Men jeg har ikke troa helt enda. 37+5 idag.
 
Her er det masse "mensensmerter" om dagen. Våkner av det om natten. Har også fått ømme pupper igjen de siste to dagene. Men tviler på at noe er igang enda. Er 36+3, så kan godt vente til neste uke før han kommer ;)
 
Lite tegn her gitt, av og til at d stikker nedentil, men d gir seg rett etterpå. Tror nok d enda er noen uker til han kommer:p (38+6 i dag)
 
Sist graviditet hang jeg meg opp i alle tegnene, og ingen startet jo fødsel, så litt skeptisk til å tro for mye.. jeg har endel mensmurringer bare, men skal ha keisersnitt så håper ikke han kommer før den datoen som er om to uker:)
 
36+1 i dag og det er ingen soleklare tegn som tyder på at fødselen er nær.



Har den vonde strikkepinne følelsen som brått kommer i underlivet -AU-
Sterke kynnere, og mere slark i bekken, og gåen korsrygg.
 
Kynnere som noen ganger blir litt ubehagelige men ikke direkte vonde. Maaasse stikkinger og smerter i livmorhals-området. Litt mensenmurring men ikke mye. 38+3 i dag:)
 
Her har slimproppen delvis gått, langt mer mensmurringer siste døgnet og mer kynnere i dag, men tviler vel på at det er noe på gang enda. 36+2 i dag, fødte uke 37 sist så har hele tiden tenkt at prinsessa kommer før termin. Realitycheck i dag og innså at jeg kan gå sånn i 4-5 uker til :p hun lå forøvrig med hodet opp og føttene ned på kontroll i dag så like greit at hun holder seg inne noen dager til!
 
Back
Topp