....en liten en til - kanskje?

Jeg husker deg også! [emoji1] Hvordan går det med deg?
Hyggelig at du vil følge med i et nytt svangerskap [emoji4][emoji173]
Så hyggelig :) her går det bra. Vi er nå i gang ned å prøve på nr 2. Håper vi slipper samme prosess som sist! :)
 
Hehehehe, det har jeg! Aldri tenkt over at med nytt nick så var jeg fremmed [emoji23] Men nå vet du at Spero er gamle frk.lund[emoji38]

Åh, ja. Ikke snakk engang [emoji13] 56 tøyet ble pakket vekk med vonde minner om fødselsdepresjon her i huset! På den måten er det veldig ålreit at han er såpass stor som han er nå [emoji1] Den tiden er ikke nødvendigvis noe jeg vil huske veldig godt [emoji87]

Blir veldig spennende med en til! Men jeg må ærlig innrømme at jeg fint kunne klart meg uten svangerskapet. Det var faktisk helt pyton å gå gravid [emoji23] Men belønningen er fantastisk så jeg skal overleve en gang til. Etter denne er det stopp! [emoji13]

Uff, ja, du fikk det jo skikkelig tøft etter fødsel der :( De følger deg kanskje litt ekstra opp mtp det denne gangen? Håper du slipper å havne i samme situasjon igjen! [emoji173]️

Så kjipt at du ikke trives med å gå gravid. Det må liksom til for å få barn [emoji53][emoji23] Krysser fingrene for at det blir lettere denne gangen. :)

Masse lykke til på UL :D
 
Så hyggelig :) her går det bra. Vi er nå i gang ned å prøve på nr 2. Håper vi slipper samme prosess som sist! :)
Så koselig at dere prøver på nummer to dere også [emoji4] Blir du satt rett på medisiner denne gangen? Så slipper dere å oppleve det dere gjorde sist [emoji173]
 
Uff, ja, du fikk det jo skikkelig tøft etter fødsel der :( De følger deg kanskje litt ekstra opp mtp det denne gangen? Håper du slipper å havne i samme situasjon igjen! [emoji173]️

Så kjipt at du ikke trives med å gå gravid. Det må liksom til for å få barn [emoji53][emoji23] Krysser fingrene for at det blir lettere denne gangen. :)

Masse lykke til på UL :D

Ja. Ble en røff start, men det er faktisk en opplevelse jeg er takknemlig for i ettertid. Høres kanskje veldig rart ut, men etter så lang tid med depresjon var det "ålreit" å få treffe veggen og bygge meg opp igjen [emoji4] Nå er jeg en helt annen person og ganske så mye sterkere både mentalt og fysisk [emoji123]
Får tettere oppfølging ja og jeg har allerede bedt om psykolog i svangerskapet [emoji4] Det er uansett godt å ha noen utenforstående når man går gjennom så mange forandringer føler jeg [emoji1]

Barnet som kommer er verdt det da og det er vel strengt tatt det som betyr noe i det lange løp. Svangerskapet er jo egentlig bare en kort tid av livet [emoji13]
 
63ee3f86f05ceae3662f29b14fd82169.jpg


Bilde av kommende lillebrøster [emoji170][emoji173]

Var fint å være på ultralyd idag. Hjertet slo med 146 slag i minuttet og det var en helt fantastisk lyd å høre [emoji7] Gyn synes hjertelyden er så koselig å høre på så vi fikk litt ekstra tid på det området [emoji1] Alt ser bra ut enda. Var heldigvis bare en der [emoji23]
Fikk se livmoren og fosteret i 4D også! Selv om det er tidlig og ikke så mye å se sånn sett var det fortsatt skikkelig kult!
Som gyn sa "når formen er dårlig er det alltid ålreit med en liten motivasjon som å se på sitt kommende barn på skjermen" Veldig sant altså!

Måtte ty til kvalmestillende idag da jeg ble kvalm av å drikke et glass med vann [emoji85] Pga det har jeg fått i meg litt mer mat idag enn ellers. Tror kroppen trengte det, selv om jeg endte opp med magesmerter [emoji18] Er ikke så lett alltid [emoji87]

Ble forøvrig satt frem også til uke 8+0, enda jeg i utgangspunktet bare er 7+2, men de vokser jo i rykk og napp så det kan nok rette seg etterhvert [emoji4] Fikk bestilt time hos jordmor idag også, privat jordmor har vi bestemt oss for å gå for denne gangen. Hun driver også med akupunktur (derav falt valget på henne) og hun skal få sette så mange nåler hun bare vil [emoji23][emoji23] Spesielt modningsakupunktur når den tiden nærmer seg! [emoji172]
 
Åååh, så FANTASTISK[emoji7][emoji1319]
Tenker den lille rakkern har det helt supert inni magehuset, kjipt med kvalmen din, men ser for meg at det var en SKIKKELIG motivasjonsboost[emoji16][emoji16]
 
Så koselig at dere prøver på nummer to dere også [emoji4] Blir du satt rett på medisiner denne gangen? Så slipper dere å oppleve det dere gjorde sist [emoji173]
Ja får full oppfølgong med medisiner og ul:)
 
Åå, se på den lille knotten der a [emoji7] Tenk at det er lillebrøster. Så utrolig godt å høre at alt stod bra til i magen [emoji173]️
 
Åååh, så FANTASTISK[emoji7][emoji1319]
Tenker den lille rakkern har det helt supert inni magehuset, kjipt med kvalmen din, men ser for meg at det var en SKIKKELIG motivasjonsboost[emoji16][emoji16]
Haha, ja, han så ut til å virkelig ha det fint der inne [emoji1] Veldig morsomt å se. En ganske stor motivasjon ja [emoji108] Selv om jeg hater å være kvalm så er det (forhåpentligvis) en kort periode i svangerskapet [emoji4] Og jeg har kvalmestillende. Blir legetime til torsdag for å få noen andre kvalmestillende som kanskje kan være enda litt bedre [emoji4]
 
Åå, se på den lille knotten der a [emoji7] Tenk at det er lillebrøster. Så utrolig godt å høre at alt stod bra til i magen [emoji173]️
Hihi, ja [emoji7] Ganske så utrolig å tenke på at den lille der en dag skal (forhåpentligvis) se dagens lys [emoji173] Ganske sykt [emoji87]
 
Gratulerer så mye [emoji173] det er meg lillemirakel om du husker meg [emoji4]
 
Tusen takk [emoji1][emoji173] Mm, jeg drar noe kjennskap på navnet kanskje? Er ikke så flink med navn dessverre [emoji85][emoji51]
Jeg som ble utredet for habituell abort og som fikk en liten gutt i juni 2016 [emoji170] husker noen navn men ikke alle jeg heller [emoji85]
 
8+2.

Jeg har blitt skikkelig sjuk. Nesa renner, jeg hoster til jeg brekker meg og får ikke sove (fordi jeg hoster så ille), og ingen stemme igjen omtrent [emoji85] Pluss litt feber, men ikke noe farlig. I tillegg fungerer ikke de kvalmestillende jeg tar optimalt lenger så jeg går egentlig bare rundt og er like dårlig i formen som jeg var etter en heftig tequila runde [emoji87] Fyllesyk, kvalm, uggen, gretten og trøtt. Ikke akkurat en fin kombinasjon med en liten pjokk i utviklingstrinn [emoji51]
 
Ganske frustrerende når jeg hører bjellene klinger bak i hodet, men likevel får jeg ikke helt plassert deg! [emoji85]
Men uansett, hvordan går det med deg? [emoji1]
Vet hvordan det er [emoji13] her er alt bare bra [emoji3] venter på svar fra nav forhold til planen fremover slik at vi kan legge plan for når vi kan prøve igjen neste gang ^^ deilig å ikke være sånn babysyk som jeg var etter N kom! men begynner å kjenne at jeg er klar for å planlegge flere ikke prøve helt enda [emoji4] hvordan går det med deg og hvordan er formen? [emoji173]
 
Vet hvordan det er [emoji13] her er alt bare bra [emoji3] venter på svar fra nav forhold til planen fremover slik at vi kan legge plan for når vi kan prøve igjen neste gang ^^ deilig å ikke være sånn babysyk som jeg var etter N kom! men begynner å kjenne at jeg er klar for å planlegge flere ikke prøve helt enda [emoji4] hvordan går det med deg og hvordan er formen? [emoji173]

Jeg har ikke orket å være her inne noe særlig siden jeg har vært helt utslått av sykdom [emoji85]

Ålreit å få lagt en plan da og planlegge fremtiden litt. I alle fall så godt det lar seg gjøre [emoji4] Jeg synes det er godt å ha litt kontroll på ting som kan skje fremover, men nå elsker jeg å planlegge også da [emoji38]

Med meg går det bedre. Var hos legen idag og fikk litt medisin så nå håper jeg at jeg kommer meg ovenpå igjen snart [emoji106] Ellers går det fint. Lille A har begynt i barnehagen og storkoser seg [emoji1] Det er litt utfordrende siden han får noen voldsomme raseriutbrudd her hjemme på kvelden fordi han er sliten. Ikke alltid det er like lett å håndtere med en høyt nivå av hcg i kroppen [emoji13]
 
Back
Topp