....en liten en til - kanskje?

CD 24. 9 dpo.

Jeg har akkurat kommet over på 9 dpo. Sykt kvalm, får ikke sove.. Så da gikk jeg på do. Gikk selvfølgelig på en smell igjen og fikk dette
d21650eac4191e95f2ddf4c08b0ace83.jpg

[emoji7][emoji7][emoji33][emoji33]

Jeg er i sjokk!! Det er tidlig med positiv digital og hcg stiger nå fort!!! [emoji85][emoji33]
Men det er en liten spire her inne. Den gjør meg skikkelig dårlig og selv om jeg hater å være så dårlig så tidlig, er det jo egentlig helt i orden [emoji173]

Shit, på første forsøk!

Har pakket inn den digitale og skrevet en lapp som mannen kan åpne i morgen [emoji4]

Herregud, jeg fatter det ikke. Det er helt uvirkelig!!!
Gratulerer så mye ❤️❤️❤️
 
Wæææ[emoji33][emoji16][emoji16][emoji1319][emoji1319]
Gratulerer sååå mye[emoji173]️
Tenk at dere skal få en liten en til[emoji5] Fantastisk!!
 
Wæææ[emoji33][emoji16][emoji16][emoji1319][emoji1319]
Gratulerer sååå mye[emoji173]️
Tenk at dere skal få en liten en til[emoji5] Fantastisk!!
Wææææ ja, det kan du si [emoji33][emoji23] Herregud, jeg forstår det ikke!
Tusen takk [emoji173] Tenk at mini skal bli storebror [emoji7]

Nå holder jeg av plass til deg!! [emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye :)
 
CD 24. 9 dpo.

Jeg har akkurat kommet over på 9 dpo. Sykt kvalm, får ikke sove.. Så da gikk jeg på do. Gikk selvfølgelig på en smell igjen og fikk dette
d21650eac4191e95f2ddf4c08b0ace83.jpg

[emoji7][emoji7][emoji33][emoji33]

Jeg er i sjokk!! Det er tidlig med positiv digital og hcg stiger nå fort!!! [emoji85][emoji33]
Men det er en liten spire her inne. Den gjør meg skikkelig dårlig og selv om jeg hater å være så dårlig så tidlig, er det jo egentlig helt i orden [emoji173]

Shit, på første forsøk!

Har pakket inn den digitale og skrevet en lapp som mannen kan åpne i morgen [emoji4]

Herregud, jeg fatter det ikke. Det er helt uvirkelig!!!
Åååå, gratulerer så mye :Heartred:Heartred:Heartred
 
CD 24. 9 dpo.

Jeg har akkurat kommet over på 9 dpo. Sykt kvalm, får ikke sove.. Så da gikk jeg på do. Gikk selvfølgelig på en smell igjen og fikk dette
d21650eac4191e95f2ddf4c08b0ace83.jpg

[emoji7][emoji7][emoji33][emoji33]

Jeg er i sjokk!! Det er tidlig med positiv digital og hcg stiger nå fort!!! [emoji85][emoji33]
Men det er en liten spire her inne. Den gjør meg skikkelig dårlig og selv om jeg hater å være så dårlig så tidlig, er det jo egentlig helt i orden [emoji173]

Shit, på første forsøk!

Har pakket inn den digitale og skrevet en lapp som mannen kan åpne i morgen [emoji4]

Herregud, jeg fatter det ikke. Det er helt uvirkelig!!!
Wæææææ!!!! Se heer bare :D:D:D Sååå fantisk! Gratulerer så mye ❤️❤️❤️
 
Wææææ ja, det kan du si [emoji33][emoji23] Herregud, jeg forstår det ikke!
Tusen takk [emoji173] Tenk at mini skal bli storebror [emoji7]

Nå holder jeg av plass til deg!! [emoji173][emoji173]

Utrolig gøy altså!!![emoji7]
Ja, d høres ut som en helt super plan altså, hvor morsomt hadde ikke d vært?! Om begge barna våre kom nesten samtidig[emoji28][emoji1305]
 
CD 25. 10 dpo (9 ifølge ff)

Jeg tok en ny test idag tidlig. Den var svakere igjen. Ikke er jeg kvalm idag heller, men herregud, jeg er jo ikke mer enn 3+4 liksom [emoji85] Alt av symptomer kommer og går. Kom meg nesten ikke ut av senga idag pga trøttheten, men det kan jeg selvfølgelig ikke ta med i betraktningen [emoji85]
De strimmeltestene er jo heller ikke til å stole på. Det varierer jo mye på de. Likevel skal hjernen henge seg opp i det. [emoji18]

Uansett da. Om jeg skulle miste dette barnet så har jeg gjort det jeg kan for å gi det en best mulig start med medisiner og slik [emoji4]
 
Holy crap! Her skjer det!! Gratulerer så mye!!! Jeg krysser alt som krysses kan og gleder meg såååå på dine vegne! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Uff, ikke noe gøy når d blir sånn med de testene[emoji17] Men forstår bekymringen, hadde en sånn når jeg var gravid med mini, men d gikk jo bra[emoji6]
Hvordan har dagen vært utover? Tatt flere tester?
 
Holy crap! Her skjer det!! Gratulerer så mye!!! Jeg krysser alt som krysses kan og gleder meg såååå på dine vegne! [emoji173][emoji173][emoji173]
Tusen, tusen, tusen takk [emoji1] Ja, her skjer det ting altså. Shit, vi skal bli foreldre til to stk!!!!! [emoji33][emoji33][emoji33]
 
Back
Topp