du vet du er gravid når...

Når du egentlig er sjokoman, men har mistet aldeles lysten på det og ikke spist det siden før jul [emoji108]
 
Når en er kvalm hele døgnet og appelsin og appelsinjuice hjelper [emoji5]
Må ha det, bare må [emoji23][emoji23]
 
Når du egentlig er sjokoman, men har mistet aldeles lysten på det og ikke spist det siden før jul [emoji108]

Akkurat sånn har jeg blitt også! Og det er jeg veldig takknemlig for :-D Bare godt å endelig klare å avvende seg skikkelig!
 
Last edited:
Når man er sikker på at mannen har spist fiskepålegg men han sverger på det motsatte!
 
Når man ikke lenger klarer å spise sjokolade, men sjokoladekake (eller enda bede: sjokoladeis!) går helt fint! :rolleyes:
Eller det er blitt rutine å drikke vann før man går på badet, for da har man i det minste noe lett og avkjølende å ofre til porselensguden før frokost... :hungover:
Eller man sover 2-3 timer på soffan etter jobb, og likevel sovner som en stein kl 22...
Eller de gangene vingummi, helst rød, funker som lett kvalmestillende. :bag:
Eller mannen småklager litt over at han er lei pizza fordi jeg ikke klarer å lage eller spise middag selv... Det skal sies at han kan for det selv når han ikke gidder å lage middag bare til seg selv og heller tyr til frossenpizza. Latsabb... :p
Eller når matpreferanser skifter oftere enn man klarer å handle inn! Igår: leverpostei. Idag: hvitløk smøreost. Imorgen: surprise me!
 
Du blir uggen av lukten på den ene shampoen til samboeren, og merker han har brukt den når du kommer hjem fra en helg bortreist.
 
Så godt å høre flere i samme situasjon. Gleder meg til akkurat det der gir seg... Frustrerende for både meg og samboer..

Ja det er ganske ekkelt :/ Særlig når man vet at det egentlig ikke stinker.. Skulle ønske luktesansen heller ble skrudd av i svangerskapet :hilarious:
 
Når du sovner ved vasken hos frisøren mens du har beinene høyt, håndkle over øynene og hårkur i håret :rolleyes:
 
Når du nesten bare tenker på mat og når du skal spise neste gang [emoji14]
 
når mat du ikke pleier å spise plutselig, gjør at du for vann i munn
 
Når du bare må ha baconsurrede dadler kl 20 på en lørdagskveld. På butikk nummer tre har de dadler, og du blir stående i en symfoni av seiersdans og gledestårer i fruktavdelinga.
[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Back
Topp