du vet du er gravid når...

Du vet du er gravid når.. Du blir kvalm av tanken på hva du spiste til frokost.[emoji14]
 
Når du egentlig har lyst på alt men samtidig ingenting.
Når du er trøtt heila tidå men har ein snart 1 åring så springe rundt her å ska testa å "rydda" øve alt.
Når du ikkje klare å gå me bh for brystene er så ømme.
Når du er kvalmen heila tidå.
Kvar gong eg er på do å pisse må eg sjekke om eg blør :)
 
Når du bare måååå ha sjokolademelk.

Når du hyler AU hver gang samboer kommer liiiiittegrann i nærheten av puppene
er det baby nr 1?

husker jeg hadde mega vondt i puppene første gangen.. men skal visst ikke være så ille med nr 2 eller 3, siden da har man ammet :)
 
er det baby nr 1?

husker jeg hadde mega vondt i puppene første gangen.. men skal visst ikke være så ille med nr 2 eller 3, siden da har man ammet :)

Jeg kjenner jeg har like vondt denne gangen som med Nr1. Men jeg ammet ikke første. Sikkert forskjell fra person til person som alt annet :)
 
Jeg kjenner jeg har like vondt denne gangen som med Nr1. Men jeg ammet ikke første. Sikkert forskjell fra person til person som alt annet :)
min mamma er jordmor, og har man ammet så skal man i teorien ikke få like vondt i puppene ved neste graviditet :) amming gjør visst noe med puppene :p
 
min mamma er jordmor, og har man ammet så skal man i teorien ikke få like vondt i puppene ved neste graviditet :) amming gjør visst noe med puppene :p

Kan nok hende. Det vet jeg veldig lite om. :p men kan da stemme med at jeg ikke ammet forrige gang da. :p
 
er det baby nr 1?

husker jeg hadde mega vondt i puppene første gangen.. men skal visst ikke være så ille med nr 2 eller 3, siden da har man ammet :)
Jeg har mye vondere nå med nr 2 enn første [emoji14]

Og ja - jeg ammet første.
 
Kan nok hende. Det vet jeg veldig lite om. :p men kan da stemme med at jeg ikke ammet forrige gang da. :p


Jeg har bare hatt vonde opplevelser med amming, så skulle gjerne hatt ømme pupøer nå istedenfor.. He he..
 
Når du har dager hvor alt bare er dritt og til og med samboeren får deg til å ha lyst til å bare rømme! Hormoner altså!!
 
Du vet du er gravid når maten som vanligvis er veldig god, ikke er god lenger. :arghh:
 
Back
Topp