du vet du er gravid når...

Bhene uten spiler fra Cubus er forresten kjempe tips mot de forferdelige ømme brystene. Og nå er det salg i tillegg. Fungerer kjempe bra for meg hvertfall [emoji2]
 
Hver gang! Som ender med at man gjerne brekker seg hvis man er uheldig og klarer å puste inn lukta.
Heldigvis gått litt over her nå [emoji173]️ Men var skikkelig ekkelt en periode. Nå brekker jeg meg bare av søpla og å se på ekle ting. Som.. Katteoppkast/hårballkombo f.eks. Det lukter ingenting, men ser så ekkelt ut at jeg brekker meg.
Bhene uten spiler fra Cubus er forresten kjempe tips mot de forferdelige ømme brystene. Og nå er det salg i tillegg. Fungerer kjempe bra for meg hvertfall [emoji2]
Herlig. Jeg bestilte noe ammebher fra ebay. De virket sååå gode og myke!
 
Heldigvis gått litt over her nå [emoji173]️ Men var skikkelig ekkelt en periode. Nå brekker jeg meg bare av søpla og å se på ekle ting. Som.. Katteoppkast/hårballkombo f.eks. Det lukter ingenting, men ser så ekkelt ut at jeg brekker meg.

Herlig. Jeg bestilte noe ammebher fra ebay. De virket sååå gode og myke!

Absolutt verdt et forsøk med eBay da, i tillegg til at man kan spare noen kroner. Blir nok utgifter fremover, så alt man kan spare er positivt [emoji2]
 
Når du må kjøre på butikken kl 22 for å kjøpe lapskaus fordi du ikke klarer å tenke på noe annet, synes det er det nydeligste du har spist og er 10 ganger kvalmere og 20 ganger lykkeligere etterpå :)

Eller når du må drikke et glass med smoothie før du kjører til barnehagen så du har noe å kaste opp fordi det er så fryktelig vondt å kaste opp når magen er tom!
 
Når du må kjøre på butikken kl 22 for å kjøpe lapskaus fordi du ikke klarer å tenke på noe annet, synes det er det nydeligste du har spist og er 10 ganger kvalmere og 20 ganger lykkeligere etterpå :)

Eller når du må drikke et glass med smoothie før du kjører til barnehagen så du har noe å kaste opp fordi det er så fryktelig vondt å kaste opp når magen er tom!
Haha.. For noen uker siden bare MÅTTE jeg ha pølser og posepotetmos.. Jeg hadde ikke spist posepotetmos på flere år, fordi jeg pleier lage fra bunnen.. [emoji14]
 
Når du fryser, men bare MÅ ha is.
 
Jeg tok den som det bare var et par dl igjen av, turte ikke ta den som var full. Da hadde den gått ned og [emoji23]
Jeg hadde sikkert 1 dl igjen da jeg ble mettet. Men da tenkte jeg at det var ikke vits i å sette EN dl is i fryseren igjen, så da spiste jeg like godt opp [emoji23]
 
Når du vurderer kjøre til byen (.. Tar 45 min pr vei), fordi du har drukket opp biolaen, og bare mååå ha mer..
 
Åhh, da har dere en butikk som er litt nærmere sånn til vanlig i det daglige i det minste :rolleyes:
Joda. Men dit handler jeg ikke med mindre jeg skal ha bare et par ting da. Veldig dyrt der.. :/
 
Back
Topp