du vet du er gravid når...

Haha... 180 er så digg [emoji173]️ får plass til gubbe, dyr og barn [emoji28][emoji28]

Vel..min sov. Og var derfor uinteressert. [emoji14] sjeldent man er gira i søvne [emoji28] men jeg ble fornærmet likevel [emoji14]
Vi hadde 180 før men den var så lav igjen.. veit hva det blir neste gang vi bytter [emoji28]
 
Når du kjenner en nys komme snikende, og du kniper for harde livet i panikk. [emoji28]

Går enda bra, heldigvis, men jaggu såvidt!
 
Når alle damene i familien kretser rundt seg og spør alle spørsmål om hvordan man føler seg hele tide
 
Når du har så lyst på vaniljesaus at du lager deg et glass med saus og et annet glass med gelé, spiser geleen først bare for å ha en unnskyldning for å kunne spise vaniljesausen! Spiser jo bare gelé med vaniljesaus jeg! *klasker seg selv i panna*
 
Når du holder på å tisse på deg hver morgen og får ikke sove igjen...
 
Du spiser brødskive med potetsalat fordi du har så lyst på potetsalat og fenalår!
 
Når du ikke er helt sikker på om du er sur eller glad :hilarious:
 
Når boblebadekaret, som har stått stort sett ubrukt i 5 år, plutselig blir din, og den vonde ryggen din, sin beste venn..
 
Eller når katta krever å få ligge oppå magen din. Hele tiden.
Hver dag. [emoji14]
Ene katten min er der. Skal på meg. Hele tiden. Hun maser til og med på at jeg skal komme ned til henne så hun kan ligge på meg.
 
Du kommer hjem fra butikken med alt du craver, og glemmer dopapir:hilarious:
 
Haha har katten på magen og hunden liggende vedsina meg. [emoji14] varmetepper
Rare dyra! Hjalmar (katta mi altså..) har aldri vært noe sånn at han .må. ligge oppå oss og kose, men midt i november starta han med det [emoji7] tenk at dyra kan "føle det på seg"?
 
Back
Topp