-Drømmen om en liten spire-

Gratulerer så mye med giftemålet! [emoji7] Håper kroppen snart skjerper seg og sender deg ut av limboland [emoji849] Det er fryktelig irriterende å gå sånn og vente..
Tusen takk ❤️ Jaa, nå er jeg lei limboland altså! :(
Gratulerer så mye !:) krysser fingrene for at kroppen tar seg sammen nå! :)
Tusen takk ❤️
Så utrolig kjipt at kroppen tuller :( Håper det ordner seg snarest!

Gratulerer med bryllupet! :)
Tusen takk! ❤️
 
Hurra for bryllup! Gratulerer så mye :)
Godt å ha nygiftdagene nå hvertfall så er det noe koselig å ha fokus på når kroppen tuller sånn:Heartred
Krysser fingrene for at alt er på stell igjen snart!
 
Hurra for bryllup! Gratulerer så mye :)
Godt å ha nygiftdagene nå hvertfall så er det noe koselig å ha fokus på når kroppen tuller sånn:Heartred
Krysser fingrene for at alt er på stell igjen snart!
Tusen takk! ❤
Jaa, det og jobben holder værste tankene unna :Heartred
 
CD 76

Gaah, NÅ er jeg lei nå! Jeg kjenner at det er noe som er på gang. Ømme pupper og menssmerter, men fortsatt ingen mens. Det er vell ikke så lenge igjen tenker jeg. Men det har jeg sagt en stund nå føler jeg. Jeg tok det opp hos legen her om dagen og hun syntes det er for tidlig enda til å ville henvise meg noen plasser. Måtte vente en hel mnd faktisk før hun gidder!! Altså... Joda, jeg er fullt klar over at en kan hoppe over en syklus, men kroppen min har aldri gått sånn her lenge.. Om jeg har hatt en forlenget syklus så har den være på ca på CD 54, men aldri lenger enn det. Duste lege :mad: Jeg vil da tru at jeg kjenner kroppen min bedre enn hun gjør og jeg er oppriktig bekymret sånn som det er nå... Herregud jeg gleder meg til min fastlege er tilbake fra ferie!
 
CD 83

Oog vi fortsetter å vente :sorry: Og nok en blenda test. Jeg aner ikke når jeg har hatt, eller om jeg i det hele tatt har hatt EL, så jeg tenkte jeg skulle teste på nytt. Jaja.. Ømme pupper har jeg hatt i snart to uker. Og jeg er så hormonell om dagen at jeg ikke er morsomt en gang. Jeg griner seriøst av alt som har med barn og gjøre:rolleyes: Gjett hvem som har sendt en elektronisk melding til fastlegen da gitt!:bag:
 
huff så utrolig kjedelig at det skal være sånn :( Jeg krysser fingrene for at det skjer noe snart!
 
Håper, Håper!:) Hvordan går det med dere?:Heartred

Har du hørt noe fra legen? Det går bra med oss, takk som spør:Heartred Er 1 dpo i dag, og vi har fått lagt inn litt aksjer i hvert fall, men ikke så mye som vi hadde tenkt.. Fikk plutselig omgangssyken her om dagen, så da da var det ikke akkurat det som fristet mest :p skulle gjerne lagt inn litt flere aksjer nærmere EL.. men men, vi får se!
 
Har du hørt noe fra legen? Det går bra med oss, takk som spør:Heartred Er 1 dpo i dag, og vi har fått lagt inn litt aksjer i hvert fall, men ikke så mye som vi hadde tenkt.. Fikk plutselig omgangssyken her om dagen, så da da var det ikke akkurat det som fristet mest :p skulle gjerne lagt inn litt flere aksjer nærmere EL.. men men, vi får se!
Har ikke det nei :( Fastlegen min slutter nå den 10. August så jeg regner med han har en del å gjøre før den tid :sorry: Det er godt å høre! :) Spennende med DPO dager! Dumt å høre at omgangssyken ødla for mer aksjelegging, men satser for de dere har fått lagt inn er nok!:) Håper virkelig for dere nå! Nå er det deres tur altså!:Heartred
 
CD 72
Hva er det som skjer? Jeg kjenner jeg er både sint og frustrert over at kroppen ikke funker som den skal. Har testet for å se om jeg kan være gravid, men prøvene er så blenda at det er ikke noe artig en gang! Jeg er så hormonell om dagen at det skulle ikke vært lov. Jeg griner av alt og kviser i hele ansiktet. Helt tydelig at hormonene mine er på tyttebærtur. Det murrer skikkelig der nede og det kjennes ut som om tanta skal komme hvert øyeblikk men det skjer jo ikke noe som helst...

Såh! Da var noe av frustrasjonen ute!

Ellers kan jeg fortelle at jeg nå endelig er gift med drømmemannen min etter snart 6 år som kjærester. Dagen var fantastisk på alle mulige måter. Vi er så lykkelige begge to og nå gleder vi oss til fortsettelsen av eventyret våres. Forhåpenligvis med en baby på vei etterhvert:Heartred

Vis vedlegget 268006
Nydelig bilde heier på deg og drømmemannen
 
Har ikke det nei :( Fastlegen min slutter nå den 10. August så jeg regner med han har en del å gjøre før den tid :sorry: Det er godt å høre! :) Spennende med DPO dager! Dumt å høre at omgangssyken ødla for mer aksjelegging, men satser for de dere har fått lagt inn er nok!:) Håper virkelig for dere nå! Nå er det deres tur altså!:Heartred

Du kunne ikke gått privat da kanskje? Ja det er spennende :D men er ikke verdens undergang om det ikke går denne gangen, i tillegg har jeg et håp om at vi to skal havne i samme termingruppe her på bv :Heartred tenk å få en skikkelig sommerbaby :woot:
 
Du kunne ikke gått privat da kanskje? Ja det er spennende :D men er ikke verdens undergang om det ikke går denne gangen, i tillegg har jeg et håp om at vi to skal havne i samme termingruppe her på bv :Heartred tenk å få en skikkelig sommerbaby :woot:
Har vært inne på tanken :) Jaa, hadde vært så herlig :love017:Heartred
 
|| PP 8 - CD 1 ||

Hurra! :DDa er vi i gang. Tanta bestemte seg endelig for å komme og vi går når offisielt inn i vår PP 8! Nå er tempmåleren kommet på plass og monitoren er klar. Regner med at jeg starter testingen etter EL på CD 10 eller noe. :Heartred
 
|| PP 8 - CD 1 ||

Hurra! :DDa er vi i gang. Tanta bestemte seg endelig for å komme og vi går når offisielt inn i vår PP 8! Nå er tempmåleren kommet på plass og monitoren er klar. Regner med at jeg starter testingen etter EL på CD 10 eller noe. :Heartred

wohoooo endeliiiig!!:happy093
 
|| PP 8 - CD 3 ||

Heksa herjer som bare det og jeg syntes dagene fram mot jeg skal begynne jakten på EL går noooget tregt. Tempmåleren er kommet på sin vante plass på nattbordet og første temp er notert i FF. :D Selv om prøverlivet kan være tøft, så har jeg virkelig lengtet tilbake igjen. Hvis kroppen vil spille litt mer på lag denne syklusen så vil EL være rundt 31. August og IKM ca 15. September.

Ellers har jeg fått begynt å lagt om litt på kostholdet mitt igjen. Det er på tide å få gjort noe med vekten min. Jeg har aldri vært så tung som jeg er nå, noe som også mest sannsynlig er grunnen til at syklusen min er såpass på bærtur som den er. Jeg og en kollega på jobb har laget et godteløfte for noen mnd framover. Ikke noe potetgull eller brus på meg utover høsten gitt! :hilarious:

Jaja, vi får se hvordan det går etterhvert ;) Jeg er i alle fall kjempe happy for å være tilbake igjen!
 
Så godt å høre at tanta endelig kom! Nå blir det spennende fremover :) krysser fingrene for at spira sitter raskt!
 
Back
Topp