-Drømmen om en liten spire-

Koselig at du stikker innom! ❤️ Tja, det går sånn høvelig vil jeg si. Jobber og står på. Dagene går i ett og nå nærmer det seg prøvestart med storm skritt! Jeg tenker at vi starter på an igjen i Mai eller Juni. Mannen må bare bli enig først :D
Hvordan går det med dere?❤️

Det er jo ikke så lenge til :) Så spennende! Håper du blir mer aktiv i dagboken igjen da så jeg kan følge med :)

Det går litt opp og ned :) N vokser og utvikler seg som hun skal men vi sliter fortsatt litt med dagsoving og hun sover ikke så lenge i strekk om natten for tiden så mor er veldig sliten. Noen dager er veldig fine og alt føles overkommelig og andre er veldig tunge. Det er veldig gøy at hun har begynt å smile, prate og røre så mye på seg, da :)
 
Long time, no see!

Nå er det ikke lenge igjen før det blir oppstart med prøvingen igjen! Herregud jeg gleder meg! Det har vært en lang pause, men det trengtes, både i forhold til oss som par og med tanke på min helse. Jeg har fortsatt noe små rusk igjen med den nervestimulatoren, men jeg ser endelig en ende på det, heldigvis. Jeg er mer bekymret for syklusen min. Jeg er per i dag på CD 52!! og det virker ikke som om tr har tenkt å komme med deg første. Og nei jeg er ikke gravid, hehe. Nå skal det sies at jeg har gått litt opp i vekt de siste mnd på grunn av helsa, så jeg er ganske sikker på at det har med det å gjøre. Så nå er det på tide å ta tak! Jeg har tross alt babymaking og bryllup i sommer å se fram til :D
 
NÅ er det ikke lenge igjen til prøvestart altså! :D Jeg er på CD 31 i dag og om jeg følger syklusene mine de siste mnd så er det vell bare en uke igjen kan jeg tenke meg. Til min store frustasjon har jeg slitt med lange og uregelmessige sykluser den siste tiden, men med økning i vekt og div andre stressfaktorer så er det kanskje ikke så rart. Jeg håper bare at det vil bli litt mer normalt etterhvert.

I påvente på prøvestart har lest igjennom dagboken min og det er helt sykt at vi skal igang med PP 8! Jeg syntes at tiden før prøvepausen virker så fjernt på en måte. Klarer ikke helt å tenke at jeg har vært igjennom 7 PP allerede. På en måte virker det som en evighet, men på en annen måte syntes jeg det har gått kjempe fort. :wideyed: I dag har forberedelsene for prøvingen startet. Nye el-tester og strimler til monitoren er nå på vei hjem til meg. Tempmåleren er hentet frem og ligger klar til bruk, så nå er det bare å vente på at tanta melder sin ankomst!:D
 
Åh, så spennende! :D Håper dere ikke må prøve lenge :)

Jeg er enig, det føltes både som leenge siden og i går at dere tok pause! Og at vi var prøvere sammen, forsåvidt!
Krysser fingrene for det ❤️ Hadde vært så morro med bryllup og positiv test nå i Juli :love017
Det er skikkelig rart å tenke på, og tenk at du nå er mamma :D:Heartred Gleder meg til det blir min tur!
 
woho :D så herlig at du er i gang igjen! Masse lykke til <3 Satser på full klaff raskt!
 
CD 36

Nå kan tr egentlig bare komme syntes jeg :shifty: Dessverre trur jeg det enda er noen dager til, kanskje til og med en hel uke før det kommer. Merker at kroppen har vært igjennom masse det siste året, med flere operasjoner og mye sykdom både på meg selv og familien. Vekten har økt betraktelig og det merkes også på syklusen min. Jeg har gått fra å ha en 35 dagers syklus til 40 og noe. :rolleyes:
Nå håper jeg på bedre tider framover slik at jeg kan komme tilbake til der jeg var og at syklusen min blir mer stabil igjen!

Ellers er alt klart til prøvestart :D EL-testene er kommet og plassert i skuffen på badet og tempmåleren er kommet på plass på nattbordet mitt! Såh, da er det bare å vente på tr da! :shy:
 
Tusen takk :D❤️ Håper på det!
Hvordan går det med dere?:)

Det går bra med oss :) Ikke gravid enda, men vi har heller ikke prøvd på en stund. MEN nå skal vi hive oss rundt vi også :D Har bestilt meg clearblue fertilitetsmonitor! Blir gøy å teste noe nytt. Lei av å tyde el tester:p Ingen tr enda??
 
Det går bra med oss :) Ikke gravid enda, men vi har heller ikke prøvd på en stund. MEN nå skal vi hive oss rundt vi også :D Har bestilt meg clearblue fertilitetsmonitor! Blir gøy å teste noe nytt. Lei av å tyde el tester:p Ingen tr enda??
Så artig at dere starter opp igjen :D Har store planer om å bruke min monitor også nå :) Må bare få bytta batterier :shy:
Ingen tr i sikte enda. Hu drøyer fælt om dagen, men håper at det er like før nå! Denne gangen er det vår tur altså :D:Heartred
 
Back
Topp