-Drømmen om en liten spire-

Så artig at dere starter opp igjen :D Har store planer om å bruke min monitor også nå :) Må bare få bytta batterier :shy:
Ingen tr i sikte enda. Hu drøyer fælt om dagen, men håper at det er like før nå! Denne gangen er det vår tur altså :D:Heartred

ja nå er det på tide!!<3 Her kom tr med et brak i morrest.. så nå håper jeg bare monitoren kommer i posten snart!!
 
CD 46... Og fortsatt ingen tr i sikte :mad: Nå er jeg såå lei av å vente på at den tanta skal dukke opp. Det er ikke så mye som et lite tegn på at hu skal komme snart. Ikke ett! :wtf: Det er så frustrerende...

Uten om det så har jeg endelig sommerferie!:D Så nå kan tr og finværet her i nord bare dukke opp!
 
Håper TR dukker opp snart. Det er vanvittig kjedelig å bare gå og vente [emoji849] Håper syklusene skjerper seg og at du snart har en liten spire i magen [emoji173]️
 
Håper TR dukker opp snart. Det er vanvittig kjedelig å bare gå og vente [emoji849] Håper syklusene skjerper seg og at du snart har en liten spire i magen [emoji173]️
Koselig at du stakk innom dagboken min :) Takk, for det, jeg håper inderlig at det skjer noe snart! :D:Heartred
 
CD 51

Kjenner antydninger til kramper i dag, så nå må jo det være nært tru? :wideyed: Det eneste jeg ser som positivt at mensen er så forsinket er vell at jeg er sikker på at jeg ikke blir å ha det under bryllupet :bored: Sånn ellers har kroppen endelig fått litt sol igjen. Sommeren har kommet til det kalde nord også, men bare for noen dager! Jaja, vi tar det vi kan få :hilarious:
 
Nope :wtf: Hu blir vell å komme rett før bryllupet kan jeg tenke meg :sour: Det hadde jo bare vært så typisk!
Enn der? :)

i alle dager, så treig hun er da:eek: kan man få noe hos legen for å få i gang syklusen? Hadde max på monitoren fredag og lørdag, men ble bare aksjer i går siden mannen har vært bortreist de siste 8 dagene:shifty: Så tror nok ikke sjansene er store for klaff denne gangen. Meeen på den positive siden så har jeg jo fått testet ut monitoren :) Veldig kjekk sak altså, skal bli gøy å se om den gjør at vi treffer blink neste gang :D
 
i alle dager, så treig hun er da:eek: kan man få noe hos legen for å få i gang syklusen? Hadde max på monitoren fredag og lørdag, men ble bare aksjer i går siden mannen har vært bortreist de siste 8 dagene:shifty: Så tror nok ikke sjansene er store for klaff denne gangen. Meeen på den positive siden så har jeg jo fått testet ut monitoren :) Veldig kjekk sak altså, skal bli gøy å se om den gjør at vi treffer blink neste gang :D
Hu er skikkelig treg nå altså! Hvis det fortsetter sånn her så blir jeg nok å gå til legen for å sjekke ut hvordan ståa er :p Håper virkelig at det blir klaff selv om det kanskje ble noe sent!:) Gleder meg til å ta i bruk monitoren min for fult igjen! :Heartred
 
Hu er skikkelig treg nå altså! Hvis det fortsetter sånn her så blir jeg nok å gå til legen for å sjekke ut hvordan ståa er :p Håper virkelig at det blir klaff selv om det kanskje ble noe sent!:) Gleder meg til å ta i bruk monitoren min for fult igjen! :Heartred

jaa det syns jeg du skal! Når er bryllupet??
 
Bryllupet er nå den 21. Juli :) Men lurer på om der skjer noe nå. Har hatt en del kramper i dag. Skulle bare mangle da kjenner jeg :sorry: CD 60 :(

Håper det er tr som banker på døren :) ååå det er jo bare rett rundt hjørnet!! er alt klart til den store dagen? :Heartred
 
Håper det er tr som banker på døren :) ååå det er jo bare rett rundt hjørnet!! er alt klart til den store dagen? :Heartred
Jaa, håper virkelig det er hu!:Heartred Stortsett alt er klart :) Har bare noen lykter jeg skal dekorere, ellers er det ikke så mye jeg kan gjøre før vi får lokale og familien kommer med noe av pynten :)
 
CD 72

Hva er det som skjer? Jeg kjenner jeg er både sint og frustrert over at kroppen ikke funker som den skal. Har testet for å se om jeg kan være gravid, men prøvene er så blenda at det er ikke noe artig en gang! Jeg er så hormonell om dagen at det skulle ikke vært lov. Jeg griner av alt og kviser i hele ansiktet. Helt tydelig at hormonene mine er på tyttebærtur. Det murrer skikkelig der nede og det kjennes ut som om tanta skal komme hvert øyeblikk men det skjer jo ikke noe som helst...

Såh! Da var noe av frustrasjonen ute!

Ellers kan jeg fortelle at jeg nå endelig er gift med drømmemannen min etter snart 6 år som kjærester. Dagen var fantastisk på alle mulige måter. Vi er så lykkelige begge to og nå gleder vi oss til fortsettelsen av eventyret våres. Forhåpenligvis med en baby på vei etterhvert:Heartred

37680002_10155369294607172_7870526491883208704_n.jpg
 
Gratulerer så mye med giftemålet! [emoji7] Håper kroppen snart skjerper seg og sender deg ut av limboland [emoji849] Det er fryktelig irriterende å gå sånn og vente..
 
Gratulerer så mye !:) krysser fingrene for at kroppen tar seg sammen nå! :)
 
Back
Topp