-Drømmen om en liten spire-

Hei
Her kommet jeg og buser ut. Jeg forstår det er viktig å ta pauser. Samtidig. Er ønske om et barn så stort at det kan slite deg ut mentalt så hadde jeg faktisk fortsatt å prøve. Man blir faktiske ikke yngre. Jeg tenkte akkurat det samme og vi skal gifte oss i mai. Er ikke superkeen på å gå gravid..men det er faktisk slik at man kan utsette bryllup og man kan gifte seg gravid selvom det ikke var det du så for deg. Men det er viktig å lytte til hjertet ditt. Lettere å utsette et bryllup en å utsette babyønsket synes jeg. Men masse lykke til:)!!!
Hei! Takk for at du legger igjen noen ord til meg :) Joda, jeg har vært inne på tanken i det siste. Hadde det ikke vært for helsa mi per dags dato hadde vi kanskje vært igang igjen om ikke så lenge. Jeg har uansett planer om å ha pause til over nyttår. Da vet jeg mer om jeg må gjennomgå nye operasjoner eller ikke. Så vi får se :)
Gleder meg til du er i gang med prøvingen igjen :Heartred
Da er vi to :Heartpink
 
Okei.. Jeg kjenner jeg friker litt ut her! Vi har jo egentlig en prøvepause nå pga bryllup i Juli, samt min helse. Jeg er per i dag på på CD 32 og tr skal være like rundt hjørnet, trur jeg. Siden jeg skal på sykehuset på fredagen, tenkte jeg at jeg kan jo teste bare sånn just in case. Jeg har jo følt meg litt mer tissetrengt enn vanlig så, i tillegg til at jeg har vært ganske så trøtt og sliten.. Men hallo! Det var jo en svaaaaak svak strek der! :wideyed: På 2 timers, utvannet kveldsurin!! Jeg trur jo selvfølgelig at det er en skygge da.. Men tenk om! :D Herreguud timene kommer til å snegle seg fram til i morgen tidlig:hilarious:
 
Oi så spennende!!! Håper for deg:)
 
Okei.. Jeg kjenner jeg friker litt ut her! Vi har jo egentlig en prøvepause nå pga bryllup i Juli, samt min helse. Jeg er per i dag på på CD 32 og tr skal være like rundt hjørnet, trur jeg. Siden jeg skal på sykehuset på fredagen, tenkte jeg at jeg kan jo teste bare sånn just in case. Jeg har jo følt meg litt mer tissetrengt enn vanlig så, i tillegg til at jeg har vært ganske så trøtt og sliten.. Men hallo! Det var jo en svaaaaak svak strek der! :wideyed: På 2 timers, utvannet kveldsurin!! Jeg trur jo selvfølgelig at det er en skygge da.. Men tenk om! :D Herreguud timene kommer til å snegle seg fram til i morgen tidlig:hilarious:
Oioi så spennende da!:woot: Har du bilde?! Tenk om det er babystrek? Skjønner godt at det er lenge til i morgen nå ja:eek::joyful:
 
Oioi så spennende da!:woot: Har du bilde?! Tenk om det er babystrek? Skjønner godt at det er lenge til i morgen nå ja:eek::joyful:
Iih, hadde vært så artig :D Men jeg trur fortsatt det er en skygge da :shy: Bilde ligger under her!
Hallo, bilde er obligatorisk! :D
Har lagt det ved nå :)
25276615_10154870795632172_1942698996_n.jpg

25276591_10154870795767172_302373664_n.jpg


Skikkelig dårlige bilder da :p Det er jo så sykt mørkt over alt.. Syntes streken er tydeligere i virkeligheten enn på bilde :p
 
Det er jo helt klart noe der :) Så spennende! Går du på prevensjon eller prøver dere bare å unngå EL?
 
Det er jo helt klart noe der :) Så spennende! Går du på prevensjon eller prøver dere bare å unngå EL?
Blir spennende å se i morgen tidlig :joyful: Bruker ikke noe prevensjon nei. Har egentlig bare holdt oss unna EL og slikt. Det har liksom ikke vært krise dersom det skulle skje. :) Hvordan går det med dere og lille frøkna? :D
 
Oooh, så spennende!!
 
Hei dere!
Ser ut til at gårsdagens var en skygge altså. Helt blenda i dag. Kan kanskje skimte noe på bilder på en av dem, men den er ikke der i virkeligheten altså!
a2242d942549ad39700719e0e1df0544.jpg


Til tross for at jeg har forhold meg meget rolig til det hele, kjenner jeg at jeg er litt skuffa. I natt har jeg hatt skikkelig menslignende smerter der nede. De har liksom vært konstante og kommer ikke og går slik som med mine vanlige menssmerter. Det har dessuten strålt så sykt ut til korsryggen. Har sovet minimalt i natt for å si det sånn... blir vell å teste i kveld igjen dersom jeg klarer å holde meg lenger nok! [emoji28]
 
Hei dere!
Ser ut til at gårsdagens var en skygge altså. Helt blenda i dag. Kan kanskje skimte noe på bilder på en av dem, men den er ikke der i virkeligheten altså!
a2242d942549ad39700719e0e1df0544.jpg


Til tross for at jeg har forhold meg meget rolig til det hele, kjenner jeg at jeg er litt skuffa. I natt har jeg hatt skikkelig menslignende smerter der nede. De har liksom vært konstante og kommer ikke og går slik som med mine vanlige menssmerter. Det har dessuten strålt så sykt ut til korsryggen. Har sovet minimalt i natt for å si det sånn... blir vell å teste i kveld igjen dersom jeg klarer å holde meg lenger nok! [emoji28]
Jeg ser noe veldig svakt på begge de to testene. Hadde ikke gitt opp håpet enda:) Men selvfølgelig,det er greit å ikke ha for høye forhåpninger heller,er utrolig kjipt hvis det bare er skygge.
 
Jeg ser noe veldig svakt på begge de to testene. Hadde ikke gitt opp håpet enda:) Men selvfølgelig,det er greit å ikke ha for høye forhåpninger heller,er utrolig kjipt hvis det bare er skygge.
Det er ikke noe der i virkeligheten da :sorry: Har sett etter sååå mange ganger :D Blir nok ikke å teste før torsdagen eller fredag neste gang dersom ikke tanta kommer bankende på døra :yuck:
Du frøken, vi venter i spenning her inne :shy:
Haha, sorry ;) Legger ved bilde nå!
25323442_10154873302137172_871640150_n.jpg

Jeg er litt usikker på om jeg ser no strek eller ikke. Blir liksom ikke enig med meg selv :p Ser kanskje det på bilde, men ikke ellers..
Klarte å holde meg i 4 timer, men hadde drukket noe så det var ikke kjempe konsentrert.

Ellers har jeg skikkelig krampelignende smerter ved skambeinet som stråler bak i korsryggen. Jeg holder seriøst på å bli sprø. Det minner litt om menssmerter sånn egentlig, men det er det hele tiden! :yuck: Så får tiden vise da om smertene kommer av at kroppen gjør seg klar for tr eller om det faktisk er noe inni der :)
 
Den burde vel ha vært litt sterkere i dag om det var noe på gang, ja. Så kjedelig :(

Selvfølgelig skuffende, men det går greit egentlig [emoji51] Nå er det bare å smøre seg inn med tålmodighet og vente til rundt Mai før prøvingen starter opp for fullt igjen[emoji4]
 
Hvordan går det med deg? ❤️ Når tenker dere å starte prøvingen igjen? :)
Koselig at du stikker innom! ❤️ Tja, det går sånn høvelig vil jeg si. Jobber og står på. Dagene går i ett og nå nærmer det seg prøvestart med storm skritt! Jeg tenker at vi starter på an igjen i Mai eller Juni. Mannen må bare bli enig først :D
Hvordan går det med dere?❤️
 
Back
Topp